mr big??

03-05-2010 23:00 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie kent hem niet? mr Big van sex in the city?

Nou ik zit dus in zo'n ongeveer dezelfde situatie.

Een vriend van me (ik ken hem ondertussen al 8 jaar)

Had een relatie en ik had er een, maar ondertussen was er een geweldige aantrekkingskracht tussen ons. Nu gaat zijn relatie uit, en helaas ook die van mij. Dus nu zou je gaan denken die twee komen bij elkaar, maar helaas niets is minder waar. Hij had wat moeite met het uit elkaar gaan van zijn vriendin omdat er kinderen in het spel waren. Ik had en heb daar veel begrip voor. Vandaar dus ook dat ik hem een paar weken met rust liet. We hadden afgespoken dat als hij er vrede mee had, dat we dan net zoals verliefde tieners zouden gaan daten. Maar wat blijkt? Ik kwam hem tegen in de kroeg, en natuurlijk hij had een ander bij.. Ik had het in eerste instantie niet echt door omdat hij iemand is die met iedereen een babbeltje maakt. Maar op een gegeven moment was hij wel heel erg klef met haar We hebben ook even staan praten en die aantrekkingskracht was er nog steeds, en niet alleen van mijn kant.

Dus nu is mijn vraag, wat moet ik doen?

moet ik inderdaad op mijn mr big blijven wachten? Of moet ik verder gaan met mijn leven en hem vergeten (alsof dat zo makkelijk zou gaan)

Ik heb bij hem echt het gevoel dat hij voor mij de liefde van mijn leven is...

Wie heeft er goede raad voor mij?
De ommekeer van Mr. Big in SATC is niet romantisch, maar zo ongeloofwaardig, dat het niet leuk meer is. Zulk soort mannen moet je mijden als de pest.

Deze man heeft jou helemaal niet aan het lijntje gehouden. Hij heeft geprobeerd je te versieren maar dat is niet gelukt. Uiteindelijk is de aantrekkingskracht wat hem betreft een zachte dood gestorven door de tijd die er overheen gegaan is. En nu heeft hij een verse dame ontmoet. Het zou mij ook niet verbazen als die dame iets met dat weggaan te maken had.

Afspreken dat je gaat daten als verliefde tieners "als hij er vrede mee heeft" is ongeveer hetzelfde als "nee". Sterkte!
Opinions are like assholes. Everybody has one.
Het is toch moeilijk, Nu is het weer weekend en heb ik tijd over. Nu zit ik de hele tijd maar te denken over hem... Ik weet het ik moet het niet doen maar toch, ik kan hem maar niet uit mijn hoofd zetten. Ik heb voor de zekerheid maar gewoon hem uit mijn telefoon gegooid. Gewoon voor de zekerheid zodat ik hem niet ga bellen of zo. Hij kan gewoon niet alleen zijn denk ik, iets waar ik op zich niet zo veel moeite mee heb. Ach ja hij wil me niet... Maar ik hem wel....
ach ik weet nu zeker dat hij me aan het lijntje heeft gehouden. Hoe zeer het me ook doet. Ik zag namelijk dat hij zijn profiel op hyves heeft aangepast tot relatie.

Toch wel knap na een relatie van 10 jaar en waaruit ook een kind is ontstaan, na drie maanden alweer een ander hebben. Toch blijf ik het kut vinden dat ik het niet was...
Check anders mijn topic even

Herkenbaar denk ik.
Mr Big is een fictief figuur. Als je daar je leven aan moet ophangen :-S

Liever niet.

Dit is gewoon een flirtiets. Moet kunnen, maar om dat nou Mr Big te noemen? Je-kunt-er-zogenaamd-niet-om-heen-geval-en-trekt-altijd-naar-elkaar-toe.

Pure geiligheid. Dat kan ook zonder onzin er omheen te bedenken.
quote:mivado schreef op 25 mei 2010 @ 22:36:

ach ik weet nu zeker dat hij me aan het lijntje heeft gehouden. Hoe zeer het me ook doet. Ik zag namelijk dat hij zijn profiel op hyves heeft aangepast tot relatie.

Toch wel knap na een relatie van 10 jaar en waaruit ook een kind is ontstaan, na drie maanden alweer een ander hebben. Toch blijf ik het kut vinden dat ik het niet was...

En wie heeft het touwtje vrijwillig aan hem gegeven?

Hij heeft een relatie? Leuk joh! Als je echt van hem hield, na al die jaren, was je blij voor hem.
Ik kwam hem gisteren (alweer) tegen in de kroeg, hij was er met zijn nieuwe vriendin. En dan toch gewoon in mijn kont knijpen net alsof er niets aan de hand was. Ja sorry hoor maar wat wil hij nou? het lijkt me niet echt normaal als je ergens bent met je nieuwe vriendin om dan naar iemand toe te gaan die je voor de gek hebt gehouden. Nou ja ik hem tegen hem gezegd dat hij mij ook maar met rust moet laten en moet ophouden met het bespelen van mijn gevoelens voor hem..
En hoe reageerde hij?
hij bleef me maar aankijken, maar ik heb hem gewoon genegeerd voor de rest van de avond. Ik vond het moeilijk dat wel maar ik wil niet gebruikt worden, en daar is ie wel mee bezig.
Op die manier wel in ieder geval.

Hoe denk je er nu zelf over?
Op die manier wel in ieder geval.

Hoe denk je er nu zelf over?
ja ach het enige wat ik nog denk ik, je had mij kunnen hebben en nu ben je te laat. Het kan best zijn dat ie nu contact op wil nemen met me maar dat kan niet meer. Ik heb hem overal geblokt en verwijderd. ik wil gewoon niet nog een keer door hem gebruikt worden
Goed zo. Volhouden he, want het lijkt me echt zo'n man, die je nu naar zich toe gaat trekken. Niet omdat hij je nu wil, maar omdat ie je kwijtraakt (als optie).
ja dat denk ik ook, ik had namelijk best wel lol met andere mannen en naderhand kwam ie naar me toe. Ja helaas dan, hij heeft zijn kans gehad.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven