???
dinsdag 9 november 2010 om 23:39
quote:Primabella schreef op 09 november 2010 @ 23:36:
[...]
Je kunt het beste snel een kindje maken met Yup om je Goldcard veilig te stellen. Maar je kunt natuurlijk niet die balkonsirenades missen. Duh. Dat snapt Yup toch ook wel. Gewoon Muzikant ook aanhouden joh.
Kijk daar heb ik wat aan, zulk soort advies
Mijn muzikant is vaak door de week vrij, dan werkt yup
En in het weekend is het net omgekeerd...
win win situatie lijkt me zo!
Bedankt, dit is echt advies waar ik wat aan heb!
Ik snap niet dat sommige mensen zeggen dat jullie zo onaardig zijn
Persoonlijk merk ik er helemaal niets van
[...]
Je kunt het beste snel een kindje maken met Yup om je Goldcard veilig te stellen. Maar je kunt natuurlijk niet die balkonsirenades missen. Duh. Dat snapt Yup toch ook wel. Gewoon Muzikant ook aanhouden joh.
Kijk daar heb ik wat aan, zulk soort advies
Mijn muzikant is vaak door de week vrij, dan werkt yup
En in het weekend is het net omgekeerd...
win win situatie lijkt me zo!
Bedankt, dit is echt advies waar ik wat aan heb!
Ik snap niet dat sommige mensen zeggen dat jullie zo onaardig zijn
Persoonlijk merk ik er helemaal niets van
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
dinsdag 9 november 2010 om 23:40
dinsdag 9 november 2010 om 23:42
quote:Medatative_rose schreef op 09 november 2010 @ 23:10:
Heb je nu genoeg positieve reacties van andere forummers op je andere topic?
[...]
je bent wel vergeten te melden dat hij bezet isO joh, was zij dat?? En toen heb ik ook al gemeld dat iemand die dat bij mij deed een ontzettende player was. Ik had gewoon gelijk!! Ik ben goeoeoed.
Heb je nu genoeg positieve reacties van andere forummers op je andere topic?
[...]
je bent wel vergeten te melden dat hij bezet isO joh, was zij dat?? En toen heb ik ook al gemeld dat iemand die dat bij mij deed een ontzettende player was. Ik had gewoon gelijk!! Ik ben goeoeoed.
dinsdag 9 november 2010 om 23:49
dinsdag 9 november 2010 om 23:52
dinsdag 9 november 2010 om 23:53
dinsdag 9 november 2010 om 23:58
quote:Chardonnay schreef op 09 november 2010 @ 23:54:
[...]
Nou, hij zei wel dat hij een vriendin had, maar dat hij meer een soort broer zus relatie met haar had. Dussss....
Oh jaaaaaa......dat ben ik!
Alleen....toen kende ik muzikant nog helemaal niet
Maar ik denk dat we er dan gevoegelijk van uit kunnen gaan dat hij op voorhand vreemd ging met jou terwijl hij in de toekomst een relatie met mij ging liggen hebben toch???
[...]
Nou, hij zei wel dat hij een vriendin had, maar dat hij meer een soort broer zus relatie met haar had. Dussss....
Oh jaaaaaa......dat ben ik!
Alleen....toen kende ik muzikant nog helemaal niet
Maar ik denk dat we er dan gevoegelijk van uit kunnen gaan dat hij op voorhand vreemd ging met jou terwijl hij in de toekomst een relatie met mij ging liggen hebben toch???
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 10 november 2010 om 07:57
woensdag 10 november 2010 om 15:57
quote:Summerdance schreef op 10 november 2010 @ 07:57:
[...]
Ik zeg altijd maar, een muzikantje op zijn tijd, zorgt voor een lekker muziekje bij het ontbijt!
Jet....een flatgebouw voor haar hoofd maar kom op, ik ben 20 en gedraag me niet zo. Blijkbaar ben ik ook degelijk omaatje. En ik doe ook op de edge leven, maar nie zo hoor. Dat je er nog geduld voor hebt na een tijdje.
[...]
Ik zeg altijd maar, een muzikantje op zijn tijd, zorgt voor een lekker muziekje bij het ontbijt!
Jet....een flatgebouw voor haar hoofd maar kom op, ik ben 20 en gedraag me niet zo. Blijkbaar ben ik ook degelijk omaatje. En ik doe ook op de edge leven, maar nie zo hoor. Dat je er nog geduld voor hebt na een tijdje.