Naar
woensdag 9 januari 2019 om 13:12
Ik wil even van me afschrijven, weet niet zo goed wat het beste is.
Een aantal jaar geleden is het uit gegaan met mijn toenmalige vriend, hier heb ik echt ontzettend veel verdriet van gehad.
Ik haalde steun uit bepaalde muziek, dit was erg fijn.
Nu 3 jaar later, het is te bizar voor woorden, maar ik heb een aantal maanden contact gehad met de zanger van de band.
We hebben elkaar een paar keer gezien, ik was echt op slag verliefd. Vond hem helemaal geweldig.
Afgelopen maandag hadden we een serieus telefoongesprek, hij vertelde dat er geen vonk was van zijn kant.
Hij vond me leuk maar daar bleef het bij. We waren te verschillend, hij reist veel, is elke avond druk. Ik had rust.. tot dat ik er gisteren over na ging denken.
Ik mis hem nu alleen ontzettend, heb hem van alle social media verwijderd, ik las dat dit het beste was.
Ik heb geen zin om te sporten, werken gaat lastig, eet ongezond. Ik voel me gewoon even ellendig omdat ik zo dol op hem was.
Stiekem weet ik dat hij gewoon door gaat met zijn leven, ik denk dat ik niet eens ''speciaal'' voor hem ben geweest, gezien hij zo populair is.
Ik wil hem graag dit weekend nog een berichtje sturen, maar ik weet niet of ik dit moet doen.
Een aantal jaar geleden is het uit gegaan met mijn toenmalige vriend, hier heb ik echt ontzettend veel verdriet van gehad.
Ik haalde steun uit bepaalde muziek, dit was erg fijn.
Nu 3 jaar later, het is te bizar voor woorden, maar ik heb een aantal maanden contact gehad met de zanger van de band.
We hebben elkaar een paar keer gezien, ik was echt op slag verliefd. Vond hem helemaal geweldig.
Afgelopen maandag hadden we een serieus telefoongesprek, hij vertelde dat er geen vonk was van zijn kant.
Hij vond me leuk maar daar bleef het bij. We waren te verschillend, hij reist veel, is elke avond druk. Ik had rust.. tot dat ik er gisteren over na ging denken.
Ik mis hem nu alleen ontzettend, heb hem van alle social media verwijderd, ik las dat dit het beste was.
Ik heb geen zin om te sporten, werken gaat lastig, eet ongezond. Ik voel me gewoon even ellendig omdat ik zo dol op hem was.
Stiekem weet ik dat hij gewoon door gaat met zijn leven, ik denk dat ik niet eens ''speciaal'' voor hem ben geweest, gezien hij zo populair is.
Ik wil hem graag dit weekend nog een berichtje sturen, maar ik weet niet of ik dit moet doen.
woensdag 9 januari 2019 om 14:45
liefznoepie schreef: ↑09-01-2019 14:29Dat kan ik niet. Ik ben internist, liedjes schrijven, nee doe ik niet aan.
Mhuahahaha tuurlijk, joh.
woensdag 9 januari 2019 om 14:46
O dit is een hint! Het is die lullo van Ten Sharp.
woensdag 9 januari 2019 om 14:50
Die leefde 3 jaar geleden nog niet
woensdag 9 januari 2019 om 14:50
Dan ben je dus geen internist
woensdag 9 januari 2019 om 14:52
Gaan we daar nu een discussie over voeren...
woensdag 9 januari 2019 om 14:53
Nee hoor. Daar is nml geen discussie over mogelijk
woensdag 9 januari 2019 om 14:53
woensdag 9 januari 2019 om 15:16
Ja. Flauw topic dit. Zal wel iets van yosilvio zijn of zo. En TO is 20 jaar ouder dus een zielige aandachtvrager.
...
woensdag 9 januari 2019 om 15:34
greenmoustache schreef: ↑09-01-2019 15:31Dan moet ie dus minstens 34 zijn aangezien jij internist bent en dit een studie is van 12 jaar..
Euhm.. Ali B
Ziet hij er goed uit als hij 54 is
woensdag 9 januari 2019 om 15:34
Huub van der Lubbe. Yak.
woensdag 9 januari 2019 om 15:35
Lijkt die op Dotan tegenwoordig? Heeft hij flink werk laten doen
woensdag 9 januari 2019 om 15:37
Nee, geen berichtje sturen, ja, gewoon de radio en tv aanzetten, want geen enkele band is 24/7 op televisie, en stop met dat aandachttrekkerige droppen van hints. Je gaat het niet vertellen, prima, zelf weten, maar zeg dan ook gewoon niks over zijn vader, of hij jaloers is op Waylon, et cetera, et cetera.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
woensdag 9 januari 2019 om 15:39
Lucifer2018 schreef: ↑09-01-2019 15:38Ik was even kakken, glad vergeten dat die daar op moest lijken.
Leek het een beetje op Dotan?
woensdag 9 januari 2019 om 15:46
1. Artiesten zijn ook gewoon mensen en hebben gevoel. Je betekende dus vast wel iets. Maar misschien was het niet helemaal in balans.
2. Kan het zijn dat je verliefd op hem werd, juist omdat hij onbereikbaar was? Ik vroeg me af of je wat last hebt van verlatingsangst, omdat je ook aangaf zoveel verdriet te hebben gehad van je ex?? Veel mensen met verlatingsangst vallen juist op vermijdende types. Daar zou je wel aan kunnen werken, zodat je een wat bereikbaardere man uitkiest.
2. Kan het zijn dat je verliefd op hem werd, juist omdat hij onbereikbaar was? Ik vroeg me af of je wat last hebt van verlatingsangst, omdat je ook aangaf zoveel verdriet te hebben gehad van je ex?? Veel mensen met verlatingsangst vallen juist op vermijdende types. Daar zou je wel aan kunnen werken, zodat je een wat bereikbaardere man uitkiest.
woensdag 9 januari 2019 om 15:47
Dat is al intrigerend genoeg.
Nu stoppen met het raadspelletje, want je wilt maar al te graag het over hem hebben