Naar
woensdag 9 januari 2019 om 13:12
Ik wil even van me afschrijven, weet niet zo goed wat het beste is.
Een aantal jaar geleden is het uit gegaan met mijn toenmalige vriend, hier heb ik echt ontzettend veel verdriet van gehad.
Ik haalde steun uit bepaalde muziek, dit was erg fijn.
Nu 3 jaar later, het is te bizar voor woorden, maar ik heb een aantal maanden contact gehad met de zanger van de band.
We hebben elkaar een paar keer gezien, ik was echt op slag verliefd. Vond hem helemaal geweldig.
Afgelopen maandag hadden we een serieus telefoongesprek, hij vertelde dat er geen vonk was van zijn kant.
Hij vond me leuk maar daar bleef het bij. We waren te verschillend, hij reist veel, is elke avond druk. Ik had rust.. tot dat ik er gisteren over na ging denken.
Ik mis hem nu alleen ontzettend, heb hem van alle social media verwijderd, ik las dat dit het beste was.
Ik heb geen zin om te sporten, werken gaat lastig, eet ongezond. Ik voel me gewoon even ellendig omdat ik zo dol op hem was.
Stiekem weet ik dat hij gewoon door gaat met zijn leven, ik denk dat ik niet eens ''speciaal'' voor hem ben geweest, gezien hij zo populair is.
Ik wil hem graag dit weekend nog een berichtje sturen, maar ik weet niet of ik dit moet doen.
Een aantal jaar geleden is het uit gegaan met mijn toenmalige vriend, hier heb ik echt ontzettend veel verdriet van gehad.
Ik haalde steun uit bepaalde muziek, dit was erg fijn.
Nu 3 jaar later, het is te bizar voor woorden, maar ik heb een aantal maanden contact gehad met de zanger van de band.
We hebben elkaar een paar keer gezien, ik was echt op slag verliefd. Vond hem helemaal geweldig.
Afgelopen maandag hadden we een serieus telefoongesprek, hij vertelde dat er geen vonk was van zijn kant.
Hij vond me leuk maar daar bleef het bij. We waren te verschillend, hij reist veel, is elke avond druk. Ik had rust.. tot dat ik er gisteren over na ging denken.
Ik mis hem nu alleen ontzettend, heb hem van alle social media verwijderd, ik las dat dit het beste was.
Ik heb geen zin om te sporten, werken gaat lastig, eet ongezond. Ik voel me gewoon even ellendig omdat ik zo dol op hem was.
Stiekem weet ik dat hij gewoon door gaat met zijn leven, ik denk dat ik niet eens ''speciaal'' voor hem ben geweest, gezien hij zo populair is.
Ik wil hem graag dit weekend nog een berichtje sturen, maar ik weet niet of ik dit moet doen.
woensdag 9 januari 2019 om 14:21
woensdag 9 januari 2019 om 14:21
woensdag 9 januari 2019 om 14:23
woensdag 9 januari 2019 om 14:23
Ik denk dat jij verzinseltjes hebt gegeten voor het ontbijt.
woensdag 9 januari 2019 om 14:24
Wat wil je nou met dit topic?
Aandacht.
Ik wil graag weten wat ik het beste kan doen..
woensdag 9 januari 2019 om 14:25
Het beste: ons gewoon vertellen wie het is.
woensdag 9 januari 2019 om 14:25
Een liedje schrijven voor hem.
Blijf altijd jezelf. Het origineel is zoveel meer waard dan een kopie.
woensdag 9 januari 2019 om 14:26
Ga lekker netflix kijken.
woensdag 9 januari 2019 om 14:27
Ben ik mee bezig! Ben begonnen met: you.
anoniem_381214 wijzigde dit bericht op 09-01-2019 14:27
0.69% gewijzigd
woensdag 9 januari 2019 om 14:27
Hoezo helaas?
Blijf altijd jezelf. Het origineel is zoveel meer waard dan een kopie.
woensdag 9 januari 2019 om 14:32
Ik zat te denken aan NY in juni.. Maar heb nu voorlopig geen vakantiedagen meer.Alexsportief schreef: ↑09-01-2019 14:28Je kunt ook naar de vakantiebeurs gaan,... ideeën opdoen voor een mooie reis verweg van de zanger.
woensdag 9 januari 2019 om 14:42
Je wil ook gewoon dat mensen erachter komen he?liefznoepie schreef: ↑09-01-2019 14:31Je komt aardig in de buurt.. Zijn vader komt uit het midden oosten.
woensdag 9 januari 2019 om 14:43
Je bent internist?liefznoepie schreef: ↑09-01-2019 14:29Dat kan ik niet. Ik ben internist, liedjes schrijven, nee doe ik niet aan.