Naïef meisje

07-01-2019 18:14 15 berichten
Ik heb geen vraag, maar wil gewoon even van mij afschrijven. Reacties zijn zeker welkom en waardeer ik.

Ik ben erachter gekomen dat de jongen die ik nog 1 kans wilde geven omdat ie was vreemdgegaan.. (een relatie genomen had met een ander) nog een keer vreemd is gegaan. Kan t niet eens nog een keer vreemdgaan noemen.. het is namelijk nooit over geweest tussen die twee. Toen ik erachter kwam dat hij een relatie had genomen met een ander vertelde die me (met krokodillen tranen) dat hij het voor mij met haar heeft uitgemaakt en dat ie me nooit 2 keer zou naaien, dat het echt over is en dat ie stom was geweest en dat ie vond dat ie r helemaal verpest had bij mij..

ik met Mn naïeve domme kop hem geloven en m nog een kans geven.. Het ging toen een tijdje goed, maar hij deed erg vreemd, ik mocht niet bij zijn telefoon en ineens stond er geen naam meer in beeld maar; ‘melding’. Hij zei nare dingen toen ik ernaar vroeg. De belletjes bij mij gingen rinkelen en hebben toen samen besloten er echt een punt achter te zetten. Hij gaf wel mijn vriendinnen de schuld omdat die hem blijkbaar hadden uitgescholden, omdat hij nare dingen tegen me zei.. ‘bedank je vriendin maar’ waren zn letterlijke woorden. Verder was hij het gezeik helemaal zat. (Gezeik van iedereen, ook zijn vrienden, omdat ie mij zo had bedrogen)

Ik had veel pijn maar probeerde het los te laten, dat lukte... tot dat ik erachter kwam dat hij het nooit heeft uitgemaakt met dat andere meisje. In de periode dat het weer ‘goed’ ging had hij gewoon nog met haar.. In de middag was ie bij haar en in de avond was ik ‘zn vriendin’ weer. Hij heeft keihard in Mn gezicht erover gelogen. Nu kan ik nergens anders meer aan denken en ben ik kotsmisselijk. Hij weet nog niet dat ik het weet.. en weet ook niet of ik het hem nou moet laten weten..

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om het te lezen.
Hoe lang hebben jullie al een serieuze relatie?

Verder zou ik het hem zeker wel laten weten, alleen niet in de vorm van vragen stellen. Zodra je hem ziet geef je hem meteen zijn eventuele spullen terug en zeg je hem dat ie nu lekker meer tijd heeft om aan zijn andere vriendinnetje te besteden! Deur dicht en alle contact verbreken!

Succes!
Zet hem uit je hoofd, kies voor jezelf en kweek wat eigenwaarde. Hoe jonger je er mee begint hoe meer je er aan zal gaan hebben in de toekomst.

Je vind hopelijk dat je beter verdient dan dit.
Alle reacties Link kopieren
Laat hem los.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Duidelijk verhaal. Deze man beflikkert je waar je bij staat. Alle contact verbreken, blokkeren op WhatsApp en nummer uit telefoon verwijderen. Voor hem 10 leukere mannen die wèl voor je gaan.
Wat lullig!! Ik heb iets soortgelijks meegemaakt. Je hoeft het hem niet te laten weten maar dat meisje zou ik nog wel even een informerend bericht sturen. Misschien weet zij nergens van.

Sterkte en geef jezelf de tijd!
Klote zeg!
Niks meer aan doen verder. Het zal slijten.
.
Het is uit. Wees er maar blij om.
ik geef mn bek ook maar een douw
Ach wat sneu
Dat ander meid weet helemaal van niks

Hij is gewoon met jullie beide een relatie aangegaan,
Tja jij kan dat vreemdgaan noemen maar in feite is het gewoon 2 relaties aangaan
Hij is net zo goed vreemdgegaan met jou ook

De enigste wat jij kan doen is gewoon de contact helemaal verbreken en doe wat aan je eigenwaarde
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Hij is gewoon een smeerlap, en dan nog je vriendinnen de schuld geven ook.

Zie dit maar als een les voor de toekomst, al is het nu even zuur. Voortaan geen vreemdgaande mannen meer vergeven; dan heb je meer tijd voor de leuke mannen.
Paarsebloem schreef:
07-01-2019 19:07
Hij is gewoon een smeerlap, en dan nog je vriendinnen de schuld geven ook.

Zie dit maar als een les voor de toekomst, al is het nu even zuur. Voortaan geen vreemdgaande mannen meer vergeven; dan heb je meer tijd voor de leuke mannen.
Dit. Zie het als een leermoment en laat spendeer geen sprankje energie meer aan dit sneue gastje.
Verbreek het contact. Het is smerig maar je wist al dat hij smerig was. Hoe minder tijd je er aan verspilt hoe beter.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Je hebt al een paar topics lopen over deze parel.
Je bent inderdaad vreselijk naïef.
Blijkbaar hou je heel erg veel van drama. Je zoekt het graag op.
Hoe ben je er achter gekomen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven