Namen noemen

01-09-2009 01:18 102 berichten
Alle reacties Link kopieren
Maakt helemaal niemand zich zorgen over zijn privacy?

Iedereen legt zijn ziel en zaligheid op tafel voor de hele wereld om te lezen..... Sommige zelfs gewoon met namen erbij!
Maak ik me niet zo druk om, heb niks te verbergen...
Je weet toch!
.
Ik ook niet. Noem hier ook mijn kinderen gewoon bij hun naam, wil iedereen best vertellen waar ik woon, hoe ik heet en wie ik ben. Waarom niet, heb ook niks te verbergen.
Leest de hele wereld Nederlandse damesforums?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Vast niet.

Maar dan nog, ik snap juist niet waarom alles maar helemaal bedekt moet worden met nicknames, fake-info vanwege de mogelijke herkenbaarheid, etc. Als je echt iets heel prive's wil vertellen dan is hier de mogelijkheid om een extra nick te nemen.

Wat boeit het nou, dat mensen je wellicht herkennen? Zelfs al post je op de seks-pijler, iedereen neukt, dus lekker belangrijk..
Haha.... ik heb al wel iemand herkend.... maar nee, ik maak me geen zorgen. Als iemand 1 en 1 bij elkaar op telt, zou hij/zij kunnen denken, heee dat is.....haaasje!!

Maar ik vertel dan ook geen persoonlijke dingen over anderen, om die reden.

Maar ik snap je issue, heb er ook wel eens aan gedacht!
Ik heet Lily! Maar is niet mn echte geboortedatum.
quote:Bambi schreef op 01 september 2009 @ 01:26:

Vast niet.

Maar dan nog, ik snap juist niet waarom alles maar helemaal bedekt moet worden met nicknames, fake-info vanwege de mogelijke herkenbaarheid, etc. Als je echt iets heel prive's wil vertellen dan is hier de mogelijkheid om een extra nick te nemen.

Wat boeit het nou, dat mensen je wellicht herkennen? Zelfs al post je op de seks-pijler, iedereen neukt, dus lekker belangrijk..Ja Bambi, ik ken de flat waar jij woont of hebt gewoond
Je weet toch!
Als iemand die ik persoonlijk ken mijn topics/ reacties leest, zal diegene me zonder twijfel herkennen. Denk dat dat voor velen hier geldt. Soms denk ik bij een bepaalde forumster hier ook weleens van: heeee... Maarja, jammer dan.
Tja, ik heet in het echt geen Jane...

Verder verander ik ook kleine dingetjes in mijn posts.

Als ik bv iets zeg over iets dat gebeurde in de AH, kan dat in het echt wel in de Super de Boer zijn geweest.

Waarmee ik op slinkse wijze iedereen die mij persoonlijk kent op een dwaalspoor zet, want men weet dat ik geen SdB in het dorp heb.

Eh, andersom, geen AH...

Ingewikkeld zeg, dat anoniem blijven.
maar als je dan toch herkend word en het is in het topic "stoom afblazen over je partner" , dan is dat op zijn zachtst gezegd best lullig.

ik denk dat je dan ook, al ben je anoniem, nooit echt alles moet vertellen, lekker in de waan laten dat ze denken dat ze alles weten .

geldt ook voor hyves, waar viva nicks bijelkaar zitten.

ik heb niks te verbergen maar als je dat wel hebt, moet je heeeeeel erg uitkijken, want tegenwoordig googelt zo een beetje elke instantie.
quote:Bambi schreef op 01 september 2009 @ 01:21:

Ik ook niet. Noem hier ook mijn kinderen gewoon bij hun naam, wil iedereen best vertellen waar ik woon, hoe ik heet en wie ik ben. Waarom niet, heb ook niks te verbergen.Dus je heet ook Bambi? Aparte naam.....
ja ik begin me daar ondertussen wel zorgen om te maken. Ook omdat mijn emailadres bestaat uit mijn voor en achternaam. Misschien ooit dom geweest maar via internet blijk ik nu zo op te sporen.

Voor wie zichzelf wil opsporen..... kijk eens op wieowie Vul je naam en achternaam in. En schrik...

Ik vond het zelf gewoon griezelig wat er allemaal over mij te voorschijn kwam.

(Maar misschien is dat ook omdat ik een doodsbedreiging op een site aan mij tegen kwam. Zie topic mond-op-mond-beademing)
anoniem_83686 wijzigde dit bericht op 01-09-2009 07:47
Reden: s vegeten
% gewijzigd
Ik heb zelfs een foto van mijzelf hier naast deze tekst staan.....

Ik ben hier al niet meer helemaal annoniem, vind ik prima. Maar ik kijk wel uit dat ik geen dingen over bekenden van mij zeg die die bekenden eventueel vervelend zouden vinden.
quote:zoeter schreef op 01 september 2009 @ 07:46:

Voor wie zichzelf wil opsporen..... kijk eens op wieowie Vul je naam en achternaam in. En schrik...Ik vond vooral mensen met een soortgelijke naam als ik heb, verder alleen mijn linkedin en hyves, en dat was nou niet echt een verassing.
Bij wieowie moet je je ook weer eerst registreren.

Laat maar dus.
quote:zoeter schreef op 01 september 2009 @ 07:46:

Voor wie zichzelf wil opsporen..... kijk eens op wieowie Vul je naam en achternaam in. En schrik...Ben inderdaad geschrokken.Niet om het feit dat er veel te vinden zou zijn over mij maar meer om het feit dat er helemaal niets te vinden is.Net alsof ik helemaal niet besta (wilde huilende smiley plaatsen maar die doen het weer eens niet)
Leo, je kan wel zoeken zonder te registreren. I'm happy to say dat ik volledig onvindbaar ben
quote:loomii schreef op 01 september 2009 @ 07:56:

Leo, je kan wel zoeken zonder te registreren. I'm happy to say dat ik volledig onvindbaar ben Ik ben inderdaad ook volledig onvindbaar
Ja ik zie het Loom.

Ik ben inderdaad vindbaar maar wel bijna allemaal professionele dingen dus dat is logisch.
Onder mijn nick ben ik trouwens helemaal niet vindbaar, had ik wel verwacht eigenlijk.
Bij wieowie komen er maar 2 dingen naar voren...een krantenstuk van een prijs die ik gewonnen had, en een oud mailadres van tig jaar terug....valt weer mee
Wieowie is stom

Had al eens gekeken, maar alleen mijn facebook komt naar voren. En daar staat nou ook weer niet zoveel boeiends op. En dan nog, dan vinden ze me maar. Inderdaad; ik heb niks te verbergen. Big deal.

Volledige namen op internet zetten doe ik niet, maar verder geloof ik dat iedereen die me IRL kent mij er zo uit pikt hier. Boeiend.
668, the neighbour of the Beast
Zelfs mijn hyves vind ie niet, terwijl ik daar met naam en toenaam sta.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven