Namen noemen

01-09-2009 01:18 102 berichten
Alle reacties Link kopieren
Maakt helemaal niemand zich zorgen over zijn privacy?

Iedereen legt zijn ziel en zaligheid op tafel voor de hele wereld om te lezen..... Sommige zelfs gewoon met namen erbij!
Bij wieowie kom ik alleen een faceboek account van mezelf tegen. En daar doe ik nou helemaal niets mee. Via google vind ik iets meer over mezelf, maar voornamelijk sportprestaties (nou ja, eerlijk is eerlijk, 1 sportprestatie ). Niks boeiends dus.
Heb mezelf gezocht op wieowie, niet echt schokkend wat er van mij bekend is. Zelfs mijn telefoonnummer kon ie niet vinden. En mijn hyves niet, schoolbank niet. Valt reuze tegen.

Hij vindt eigenlijk vooral een naamgenoot van me, hoop niet dat iemand hier denkt dat ik dat ben. Want van die foto, brrrrrrrrr, daar word ik niet vrolijk van.
Maybe success just isn't your thing.
Week 35 van de Extremely Demotivational Calendar
Bij mij vindt ie die alleen via via. Goeie zoekmachine

Ik ben trouwens ook niet googlebaar, ik ben niet belangrijk genoeg
668, the neighbour of the Beast
.
anoniem_32389 wijzigde dit bericht op 01-09-2009 08:32
Reden: was nog niet klaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
% gewijzigd
Ik heet in het echt wel Ring!

Maar even serieus: alles wat ik post sta ik achter. En als iemand mij herkent (is wel eens gebeurd) is het jammer dan. Ik heb er geen moeite mee. Ik denk ook dat mensen je bijna alleen herkennen die je in het echt ook kennen. Echte vreemden zullen niet zo snel doorhebben wie je bent, tenzij ze misschien heel goed gaan zoeken.
Whahaha ik woon in Drenthe volgens wieowie... dat is wel zo grappig
.
Ik heb maar één 'hit' volgens wieowie. Bij Facebook. En daar doe ik niks mee! Hyves, Google, Twitter en de Telefoongids sta ik ook geregistreerd, maar die vindt hij niet. Werkt dus voor geen meter!
.
anoniem_32389 wijzigde dit bericht op 01-09-2009 08:39
Reden: laat maar ook
% gewijzigd
Op mijn echte naam vind Wieowie alleen een Facebook, die niet eens van mij is

En op mijn bijnaam die in het dagelijks leven word gebruikt (Geen Rozigst) vind ie alleen filmpjes die ik geplaatst heb op YouTube.

Valt allemaal reuze mee dus.
Bij mij geeft wieowie nauwelijks resultaat, terwijl ik juist heel makkelijk op te sporen ben. Gebruik bijna altijd (voor privé dingen, niet zakelijk) dezelfde nick.

Om daarmee TO te beantwoorden: ik zet hier gewoon geen dingen neer die naar mijn mening tè privé zijn. De rest mag "de wereld" weten en zien, hoor.
quote:Festen schreef op 01 september 2009 @ 08:32:

.Uitgelachen?
Stomme site, wieowie.
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Mijn naam wordt alleen gevonden op die site schoolbank.nl
Perfectionisme is niet perfect...
quote:yathibiyya schreef op 01 september 2009 @ 08:51:

Mijn naam wordt alleen gevonden op die site schoolbank.nl Zo stom, op hyves en schoolbank sta ik met meisjesnaam en haansnaam, en wieowie kan me niet vinden...die kan niet zoeken hoor, moet een man zijn!
.
quote:Festen schreef op 01 september 2009 @ 08:53:

[...]

sorrie?Dat je net zo enorm zat te lachen om Drenthe en het daarna weggehaald hebt.
.
quote:Festen schreef op 01 september 2009 @ 08:55:

[...]

u bent boos? jesus sorrie hoor!egnie, waar zie je dat?
Gelukkig heet ik geen mimmie. Mijn geboortejaar klopt wel.

Iemand die ik goed ken zal mij zeker herkennen. Ik vermeld geen dingen die geheim zijn. Dus dan maak het voor mij niet uit.
Weet iemand eigenlijk hoe je google hits (van je echt of nickname) verwijdert van google?
quote:misschicken schreef op 01 september 2009 @ 08:52:

[...]

Zo stom, op hyves en schoolbank sta ik met meisjesnaam en haansnaam, en wieowie kan me niet vinden...die kan niet zoeken hoor, moet een man zijn! Nou, dus dan weten we ook weer dat we van wieowie niet op aan kunnen! Beetje jammer...
quote:yathibiyya schreef op 01 september 2009 @ 08:59:

Weet iemand eigenlijk hoe je google hits (van je echt of nickname) verwijdert van google? Volgens mij kun je googlehits niet verwijderen...
quote:keeprunning schreef op 01 september 2009 @ 09:02:

[...]

Volgens mij kun je googlehits niet verwijderen...Klopt helemaal.
quote:keeprunning schreef op 01 september 2009 @ 09:02:

[...]

Volgens mij kun je googlehits niet verwijderen... Balen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven