Narcistische ex

24-11-2019 09:53 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag vier ik mijn verjaardag en is het een halfjaar geleden dat mijn narcistische ex de relatie verbrak en doorgegaan is met een ander.
Ik was er kapot van, maar door in die week heel veel te praten met familie en vrienden en veel over narcisme te lezen viel voor mij het kwartje. Ik ben beter af zonder hem en begrijp zijn ziekte.
Zijn ziekelijk manipulerend gedrag, jaren liet hij mij slecht voelen en een laag zelfbeeld behouden. Tussen neus en lippen door zei hij dat ik het maar met hem getroffen had. Dit besef heeft mij heel veel pijn gedaan en erg aan mijzelf doen twijfelen.
Nog geen maand later begon mijn ex mij berichten te sturen; dat hij mij terug wilde, dat hij niks om zijn huidige vriendin geeft. Dit alles heb ik genegeerd. Ik heb hem geblokkeerd op alle vormen van sociale media, e-mails geblokkeerd, ander nummer aangenomen.
Toen hij een aantal maanden terug plots in de avond op mijn werk mij op stond te wachten en zonder pardon in mijn auto is gesprongen en niet meer uit wilde stappen . Dit hele gesprek heb ik opgenomen. Weer met omgeving erover gehad en dit genegeerd. In deze gesprekken heeft hij gedreigd mijn naaktfoto’s rond te gaan sturen als ik nooit meer contact met hem wilde. Ik dacht dat hij blufte hij heeft namelijk een vriendin en dus wel eer te behouden.
Dit weekend kreeg ik een bericht:
Je ex heeft allemaal naaktfoto’s van jou door het dorp verspreid.
Ik ben ten einde raad. Ik wil aangifte doen bij de politie maar deze hebben screenshots nodig.
Dit is het typisch gedrag van een narcist. Hij wil mij of hij wil mij kapot zien gaan.

Het is een hele lap tekst maar ik wilde dit graag delen en misschien zijn er mensen met ervaringen of handvaten.
Hatchi schreef:
25-11-2019 09:37
Verstandige vrouwen hebben geen fwb waar ze naaktfoto’s aan geven. ‘Alle mannen die ik mee naar bed neem’ geeft al een beetje aan hoe jij leeft.
Haha ik hoopte stiekem dat iemand die foute aanname zou maken. Het kan er juist ook op wijzen dat ik zeer selectief ben
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
27-11-2019 16:29
Haha ik hoopte stiekem dat iemand die foute aanname zou maken. Het kan er juist ook op wijzen dat ik zeer selectief ben
Ja joh, laat ze lekker lullen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven