Negeren
vrijdag 28 december 2018 om 23:43
Ik ben nu op het punt gekomen..... Ik ga hem negeren.
Al een tijdje contact met een jongen, 1x afgesproken daarna is het contact eigenlijk een beetje minder geworden. Hij is druk.. althans dat zegt tie.
Ik vroeg hem om een deze dagen nog even te telefoneren, zijn antwoord; binnenkort bellen we even. Groetjes.
Ik weet dus niet wat ik hier op moet zeggen, het woord binnenkort is zo niets zeggend.
Nu op het punt gekomen om hem dus echt te gaan negeren, ik ben alleen bang dat ik dit niet ga volhouden; wat als hij mij niet meer appt.. wat als hij in die tussentijd iemand anders leuker gaat vinden. Mijn gedachtens zijn echt om gek van te worden.
Hoe kan ik de verleiding toch weerstaan om hem niet te berichten?
Al een tijdje contact met een jongen, 1x afgesproken daarna is het contact eigenlijk een beetje minder geworden. Hij is druk.. althans dat zegt tie.
Ik vroeg hem om een deze dagen nog even te telefoneren, zijn antwoord; binnenkort bellen we even. Groetjes.
Ik weet dus niet wat ik hier op moet zeggen, het woord binnenkort is zo niets zeggend.
Nu op het punt gekomen om hem dus echt te gaan negeren, ik ben alleen bang dat ik dit niet ga volhouden; wat als hij mij niet meer appt.. wat als hij in die tussentijd iemand anders leuker gaat vinden. Mijn gedachtens zijn echt om gek van te worden.
Hoe kan ik de verleiding toch weerstaan om hem niet te berichten?
zaterdag 29 december 2018 om 10:59
Dat klinkt heftig. Misschien moet TO via Tinder eens een paar seksdates scoren om haar prins op het witte paard te vergeten.Kusjesvoorallemaal schreef: ↑29-12-2018 10:40Volgensmij heeft ze al 3 of 4 topics over deze knul geopend dus ik denk dat ze het behoorlijk zwaar tepakken heeft...
„We zijn alzo verdorven, dat wij ganselijk onbekwaam zijn tot enig goed en geneigd tot alle kwaad“
zaterdag 29 december 2018 om 11:00
Nou ik heb je even geloept etc
dit is trouwens TO haar tweede topic (in 48u tijd)
je hebt een social media fling gehad met een man die kennelijk niet verlegen is onder vrouw contact, in je online contact is het soms ver gegaan (ik denk dan aan sexting en misschien foto's sturen?)
je hebt een date gehad waarin je ook met elkaar naar bed ben gegaan, je bent hoteldebotel van hem
hij heeft daarna letterlijk gezegd, geen klik te voelen en wilt met jou afspreken op een openbare plek (niet jou of zijn huis)
je hebt hem voor de keuze gezet, of doorgaan of ermee stoppen (naar een date)
je zegt in je vorige topic in de OP dat je het hebt afgesloten, nou nee dat heb je echt niet
je wilt hem ook negeren,
het is heel simpel TO
dit word hem gewoon niet
gooi zijn nummer van je telefoon,
dit is trouwens TO haar tweede topic (in 48u tijd)
je hebt een social media fling gehad met een man die kennelijk niet verlegen is onder vrouw contact, in je online contact is het soms ver gegaan (ik denk dan aan sexting en misschien foto's sturen?)
je hebt een date gehad waarin je ook met elkaar naar bed ben gegaan, je bent hoteldebotel van hem
hij heeft daarna letterlijk gezegd, geen klik te voelen en wilt met jou afspreken op een openbare plek (niet jou of zijn huis)
je hebt hem voor de keuze gezet, of doorgaan of ermee stoppen (naar een date)
je zegt in je vorige topic in de OP dat je het hebt afgesloten, nou nee dat heb je echt niet
je wilt hem ook negeren,
het is heel simpel TO
dit word hem gewoon niet
gooi zijn nummer van je telefoon,
mamsvan wijzigde dit bericht op 29-12-2018 11:02
3.32% gewijzigd
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
zaterdag 29 december 2018 om 11:16
Hier ook! Date van vier jaar geleden appte ineens weer. Afgeblaft dat snel scoren er niet in zit en hij is weer stil. Mafklapper.
zaterdag 29 december 2018 om 11:51
Ik reageer niet eens op dat soort dingen. Ik blokkeer niemand, maar ik antwoord verder ook niet.SilverShadow schreef: ↑29-12-2018 11:16Hier ook! Date van vier jaar geleden appte ineens weer. Afgeblaft dat snel scoren er niet in zit en hij is weer stil. Mafklapper.
zaterdag 29 december 2018 om 11:54
Whaha bizar he. Ieder jaar weer appen ex dates me weer omdat ze willen scoren. Maar ik weet ook dat ze gewoon iedereen proberen. Die van mij was gelijk stil na mijn venijnige app.SilverShadow schreef: ↑29-12-2018 11:16Hier ook! Date van vier jaar geleden appte ineens weer. Afgeblaft dat snel scoren er niet in zit en hij is weer stil. Mafklapper.