Net terug van eerste date

02-02-2009 02:22 908 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik schrijf niet zo heel erg vaak, lees eigenlijk voornamelijk mee (vraag me niet waarom)...

Gezien het tijdstip kan ik echt niemand bellen nu, maar ik wil zooo graag kwijt dat ik net terug ben van mijn eerste date met een man... Dus daarom maar even een topic.

Heb via internet iemand leren kennen, leuke gesprekken mee gevoerd, veel gemeenschappelijke dingen ontdekt. Uiteindelijk toch maar afgesproken (na een paar maanden). Ik was echt super zenuwachtig, maar wat viel het mee! Echt, ik heb een super leuke avond gehad. Geen ongemakkelijke stiltes o.i.d., gelachen, serieus gepraat. Ben, serieus, pas net thuis.

Er is niets gebeurd ofzo. Maar toch... Moest echt even uitten dat het leuk was! .

Geen idee wat ik met dit topic wil hoor, maar in ieder geval bedankt voor het lezen
En dat Bitchy deel...dat laat ik dan ook zien

Dat helpt niet

Mijn vriendinnen zijn daar ook goed in, om dan te zeggen "Lunax...geef die jongen nou een kans...." En dat ben ik nu dus aan het doen. Maar dan moet hij wel mailen!! Dus!

Thnx voor je feedback!
Misschien moet ie naar de geboorte van zijn kindje,,

Flauw,

Lastig he dat zodra er meer gevoelens zijn dat je dan zo vreselijk aan jezelf kan twijfelen.

Wat een avond,

Ik zie nu een raar plaatje in mijn levendige fantasie.

Een man met crocs, buideltasje armband, lekker ding met baby op schoot in een chique restaurant.

hahaha.
Wie het laatst lacht................. heeft de grap niet begrepen.
quote:bright eyes schreef op 10 juni 2009 @ 00:06:

Misschien moet ie naar de geboorte van zijn kindje,,

Flauw,

Lastig he dat zodra er meer gevoelens zijn dat je dan zo vreselijk aan jezelf kan twijfelen.

Wat een avond,

Een man met crocs, buideltasje armband, lekker ding met baby op schoot in een chique restaurant.

hahaha.

Zie het plaatje nu ook voor me. Hahaha.

Dames, ik ga slapen. Sweet dreams!!
quote:

hahaha.Ik denk ook altijd in beelden. Ik zie ons er nu met zijn allen tegenover zitten in onze geilste mooiste outfitjes om de buidel,crocks, baby man helemaal gek te maken in dat chique restaurant

En hou op schei uit zeg...straks is het nog echt waar ook..krijg ik morgen mail dat hij in het zhs was voor een bevalling....
Ik sluit me aan bij Dolphin.

Slaap lekker allemaal
Zo, jullie zijn nog lekker bezig geweest gisteravond, hahaha! Ik zat toen aan de telefoon met de sjiek restaurant meneer..... en ook door de telefoon klikte het.

En waar ik ze vind.........toch ook op rp hoor, maar ik ben ze ook tegengekomen die naar een Berenrestaurant wilden. Maar de laatste paar keer gaat het in ieder geval op restaurantgebied goed.

Tja, de outfit........ de schoenen weet ik al, zwarte sandaaltjes met naaldhak, alleen het jurkje nog....... moet elegant zijn maar niet te kort ofzo...... dat wordt het project voor vrijdag, mijn vrije dag.........klerenkast uitspitten...... zou in theorie dan gelijk mijn kast kunnen opruimen... eventueel. Nee, toch maar niet :-)
Geen mooiere problemen dan luxe problemen!
Zo is dat. En ik zou de gelegenheid aangrijpen hoor...voor die kast

Hier net mail. Bla Bla..gezellig...Bla Bla...reden waarom gister geen mail... en toen.... of ik eigenlijk al nagedacht had over het weekend en wat we dan gaan doen. Blijkbaar heeft hij bedacht dat we dit weekend iets gaan doen samen. Ik was te verbaasd om direct te reageren (dus dat is goed).

Graag jullie input in deze
Wìl je dit weekend iets doen samen?

Als dat zo is leg dan maar het initiatief bij hem en zeg dat je je graag laat verrassen.......... en als je al iets in je hoofd hebt wat je zou willen, geef je hem een subtiele hint :-)
Nou... het past niet zo in het plan dat ik hier gister heb zitten typen. Het plan van eerst maar weer eens mailen en even opnieuw beginnen. Dit is mail 2 na die afspraak zeg maar..! Aan de andere kant, ik kan nu koppig zijn en zeggen dat ik al plannen heb voor dit weekend (welke ik voor vrijdag ook idd wel heb) maar dan wordt het alweer drie weken later (ivm buitenland van hem).

Het is meer de vraag: Hoe strak moet ik die afspraak die we samen hebben gemaakt nu nemen? Mijn gevoel zegt: Ja! Fijn! Zien dit weekend en dan maar weer zien hoe of wat. Mijn verstand zegt: Daar ga ik weer. Hoppa..afspraken weer overboord.
Lieverd, je moet het niet zo beredeneren....... als jij hem leuk genoeg vindt en hem weer wilt zien dan moet je gewoon met hem afspreken, gewoon ook om te zien of je hem nog steeds leuk vindt. Je kan wel wachten tot over 3 weken maar in de tussentijd staat jouw leven dan stil omdat je wacht op de date.

Misschien is het dit weekend helemaal geweldig en ben je blij dat je hebt afgesproken...... en als dat niet zo is dan weet je dat ook weer en kan je verder. Verliefd worden en zijn hoort naast irritant enzo gewoon leuk te zijn! En liefde begint altijd met gevoel.... behalve dan bij verstandshuwelijken enzo he . Ik zou mijn verstand echt even opzij schuiven....en kijken wat er gebeurt.
Dat klinkt als een advies dat ik een aantal jaren geleden ook had gegeven. Ik heb echter geleerd dat denken met mijn verstand me in véél minder problemen (lees gebroken hartjes) brengt

Maar je hebt wel gelijk dat ik het niet moet overberedeneren. Dat is wel een valkuil idd....
@BE, zo zeg, wat is dat voor een Fred Flintstone… :puke: wou ie nog even met zijn knuppel zwaaien? Dan hoop ik dat ie zichzelf heeft geraakt, want bij zijn vriendin hoeft ie nu niet aan te komen natuurlijk. Is er een T-Rex in da house….??

@Gioia, wow, dat klinkt goed. En kleding? Verleidelijk uiteraard, maar niet over-dressed. Het kleine zwarte jurkje doet het altijd goed (mits je die hebt en rok/jurk bij je past). Niets zo killing dan wanneer iemand zich overduidelijk niet prettig voelt in wat ze aanheeft.

Het mooiste wat je kunt dragen is zelfvertrouwen uitstralen.

@Lunax, ja, dat doe ik nu ook naar cammeneer. Ik vond het super om hem weer even te zien (de man is/blijft om op te vreten ) alleen kom ik zelf niet met een voorstel.

Mijn irritatie momenten die ik naar hem heb geuit waren weldegelijk terecht. Ik maak me nl. zelden snel druk om iets of raak er van de leg af. Maar…..als ik zie dat iemand zich met een lamlendige smoes er vanaf maakt, dan is hij/zij 'de mijne'. En dan kan ik wel eens drammen ja. Geef ik grif toe, ook naar de persoon in kwestie, zo ben ik dan ook wel weer . Uitspraken vanuit het verleden heb ik ook doodgeanalyseerd, wat zeg ik, ik heb ze wel eens laten analyseren door mijn allerbeste vriendin….hoe ver kun je gaan zeg . Dus nee, dat doe ik niet meer. Verstand gaat voorop in dit geval. Woorden zijn leuk….nu de follow-up nog. Als het om de 2e date zou gaan….gauw vergeten….maar inmiddels ‘kennen’ we elkaar toch weer ruim 4,5 jaar. En dan mag je best eens vragen stellen lijkt me.

En wanneer dit weekend wil hij afspreken? Heeft hij een concrete dag aangegeven? Beware voor uitspraken als, maakt mij niet uit. Want dan kom jij bijv. met voorstel ‘heb nog niet zoveel staan’ en blijkt hij (toch ) niet te kunnen. Sorry meid, ben hier heel hard in geworden. Het is heel graag of heel niet. Een beetje vent snapt dat jij ook andere afspraken hebt en niet alles opzij zet.

Oh enne, emigreren hoeft niet hoor, ga lekker ICQ-en… Erg leuk kan dat zijn.

@Lenie, ja ook ik heb in het verre verleden contact gehad met een man die er nu nog steeds op staat. Tijdsbestek van ruim 4 jaar dus. Vaak is het een combinatie van RP, Lexa, Knuzz, Match.com. Hilarisch.

@Dolphin, een reactie op een combinatie van je antwoorden naar Lunax: tot hoe lang blijf je iemand een kans geven bij rustig aandoen, voordat het kansloos gaat worden? Dat is denk ik best een belangrijke vraag, die je alleen voor jezelf kunt beantwoorden en niet van een ander mag/kunt laten afhangen. Ik vind dat overigens zelf ook niet makkelijk hoor. Want idd, zoals je zegt…..je doet zelf elke keer een stap terug omdat de ander vindt dat iets ‘te snel’ gaat. Is dat niet ook een vorm van ‘testen’? Zo van, eens kijken wat er gaat gebeuren als ik dit doe of zeg.

Nou moe, hoe meer ik lees, hoe langer mijn posts worden…..ach ja, het is ook ervaringen uitwisselen. Mosterd zal ik best zijn want werk he, dan wordt het weer 's avonds dat ik kan reageren...
Jeetje Dibbes wat schrijf jij een zinnige dingen in die heerlijke lange posts!

Kom er morgen op terug. Nu (wéér) veels te laat. Morgen weer vroeg de wekker :-/
Jahaaa eindelijk gelukt, meneer humor gestrikt voor een date.

In iedergeval in de vakantie en misschien morgen al.owowowow ik vind hem leuk!! Waarschijnlijk ook omdat het hem niet om de __piep__ te doen is maar gewoon gezellig eerst vriendjes worden en dan wel zien of we elkaar leuk vinden om verder te daten.

Al die andere flapdrollen willen toch enkel voor de ___piep___ of meteen bloedserieus, nu zit ik in gedachten ook al mijn hele kast door te spitten waar ik bij eerdere dates nog niet een seconde bij stil heb gestaan.. Ik wil een goede indruk maken hahha..

Nu had ik eerdere dates ook al op msn in beeld gezien en deze niet, straks is ie een eng klein mannetje met crocs en een armband en buideltasje... hahahahahaha...

(maar 2 foto's gezien en die vond ik wel heel leuk!)

Bijn weekend dames!! En Lunax, ga je de stoute schoenen ook uit je kast trekken?
"Piep?" Neuken? Beffen? Fisten?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
_________piep__________ vul maar in kan alles zijn, kan ook leuk zijn. Daar hoef ik dan weer geen date voor, die ---piepers--- kan ik zo oppiepen.. als ze niet in de puree zitten tenminste.
@Lunax, dank je, aardig van je. Of het zinnig is, ik heb de wijsheid ook niet in pacht. Kan me indenken dat wanneer je allebei een rugzak hebt, je voorzichtig bent/wordt en het (dunne) lijntje wat er is, lijkt dan nog breekbaarder. Jullie staan allebei aan het eind en geen van beiden durft goed de stap te nemen om te kijken of je in het midden zou kunnen eindigen. Bepaal voor jezelf wanneer het voor jou klaar is, dat je zijn kant moet laten vieren of helemaal moet loslaten. Jouw innerlijke ultimatum, zonder het naar hem uit te spreken.

@Gioia, en en en, is het allemaal gelukt met spitten vandaag? . Spannend hoor. Hebben jullie bij het restaurant afgesproken of op een plaats vanwaar je dan gezamenlijk er naar toe gaat?

@BE (mag ik doorgaan met afkorten? Niet iedereen vindt dat prettig nl) Wauw, leuk, dat je misschien morgen al die date hebt. Goed geregeld hoor. Die in de vakantie is al wel zeker? Zou wat zijn zeg, als je elkaar ziet en jij moet naar beneden kijken .

Hebben jullie dat ook wel eens dat er verschil zit tussen een date die goed voelt, of een date die net wat beter voelt om mee af te spreken?. Alsof er een soort innerlijke antenne is die je zachtjes een duwtje geeft om er net wat meer voor te doen. Herkenbaar?

Oh meiden, heb weer een geweldige reactie gehad: een compleet gedicht van maar liefst 20 regels…..ik heb helemaal in een deuk gelegen. Weet niet wat ik hier mee aan moet want ik wil wel netjes een antwoord geven nl.

@Dolphin, al weer een beetje gewend aan het terugzijn?
Hallooooo

Het is weeeeeekend! Althans, wel voor mij

Morgen lekker uitslapen en ik geloof ook wel dat ik daaraan toe ben.

@Dibbes: Ik herken heel erg wat je schrijft over je date. Het niet meer willen analyseren en je verstand voorop willen gaan. De woorden zijn niet meer geloofwaardig als de acties het niet ondersteunen. Daar komt ook wel een beetje het 'testen' vandaan waar je het over hebt in je stukje naar Dolphin toe. Ik heb iets teveel mooie woorden gehoord de afgelopen jaren om die nog zomaar klakkeloos aan te nemen. En ja, dan ga ik dus testen. En de jongeman die ik nu aan het daten ben pikt dat niet. Hij prikt er doorheen. En dat maakt hem lastig ;- )

@Bright eyes: Yeeeeaaahhh! Eindelijk staat de date met Humor! Wanneer is het vakantie dan? Duurt dat nog lang of zit het er nu aan te komen? En fijn dat hij niet met zijn *piep* (sorry Very Cherry) lijkt te denken...! Ik cam trouwens eigenlijk nooit (of msn..eigenlijk ook niet). Het maakt de ontmoeting des te leuker! En als ie toch echt crocs aan heeft, een arband omheeft en zijn baby mee in de maxicosi dan bel je Dolphin gewoon voor advies

En ja.... ik ga de stoute schoenen toch maar weer aantrekken zaterdag met jongeman (of eigenlijk juist uittrekken).... we gaan een heerlijk dagje ontspannen samen. Lekker vrouwending..haha..en hij mag mee. En hij vind het nog leuk ook Althans...dat zegt ie
Crosspost Dibbes:

We hebben nu afgesproken voor zaterdag. Mijn ding. Op mijn terrein. Op mijn voorwaarden. Samen kijken of we in het midden uit kunnen komen idd. Dat is wel een beetje de deal. Maar de deal is ook dat het niet van zaterdag afhangt. We gaan gewoon daten. En genieten van het nu. Dus.

En dat gedicht was dat van een bekende of van een nieuwe man op die site? Als je wilt kan ik wel wat in elkaar rijmen voor je anders hoor..ben erg goed in rijmelarij..haha..!
Schoenen uittrekken he Lunax haha. Maar zonder gekheid, goed voor jou! Hartstikke leuk.

Gedicht is van een nieuwe man. Ga morgen wel reageren, alleen wat weet ik nog niet. Het is te overdreven voor woorden om daar een goed antwoord op te geven. Heb soms last van een cynisch stemmetje dat zegt: joh, doe even normaal, je komt een beetje erg hopeloos over. Eerst maar eens nader kennis maken ipv te zeggen wat je allemaal wilt doen.
Goeie berichten allemaal!

@lunax: ben heel benieuwd hoe het gaat zaterdag. Het is wel een goeie instelling, genieten van het nu en niet nadenken. Alleen, het is zooooo moeilijk vind ik!! Goed dat jullie het open besproken hebben dat jullie niet na zaterdag een knoop hoeven door te hakken, dat haalt de spanning er dan wel een beetje af.

@Dibbes: een man die gedichten voor je schrijft...... Was het een beetje goed?

Ik heb dat ook wel hoor, dat ik bij de ene date een heel ander voorgevoel heb dan bij de andere. Alleen, het komt bijna nooit uit Het zegt bij mij niks dus ik probeer er niet meer teveel van te verwachten als ik wel een goed gevoel heb. Ben er inmiddels wel achter dat iemand misschien heel goed kan schrijven, maar zn mond niet opentrekt tijdens een date. Of heel interessant overkomt en tijdens een date ik na een half uur om me heen zit te kijken (naar andere mannen hahahaha).

@BE: leuk, een date met Humorman! Het is toch ook gewoon leuk om het gezellig te hebben, heb je in ieder geval een leuke avond, of er nou een vervolg komt of niet en hoe dat dan komt. En als hij crocs aan heeft, een spijkerbroek met ritsjes, een buideltasje en een elftal kids om zich heen, denk dan maar aan mij en ga er héél hard om lachen

Ik ben nog niet helemaal gewend aan het terugzijn, maar dat komt ook omdat ik deze week nog vrij ben. Volgende week zal ik wel weer helemaal in het ritme zitten vrees ik

Mijn gedachten dwalen nog vaak af naar vorige week..........
@Dibbes: ooohh...was het zo'n gedicht....! Eh...tja...ik denk dat ik iets zou schrijven als. Dat is mooi gekopieerd, maar wie ben je nou echt? Zoiets zou mijn stijl zijn denk ik. Als hij dan leuk reageert kan je erop doorgaan en als er dan iets sufs terugkomt reageer je gewoon niet meer.

En ja..schoenen uittrekken..maar dat komt door de plek waar we heengaan waar je geen schoenen aanmag

@Dolphin: Ja precies. Het is wel lastig dát we het allemaal al bespreken maar op 1 of andere manier maakt het het ook wel spannend. Het lijkt zo serieus. En dan gewoon zeggen dat we van het nu gaan genieten maakt het wel iets luchtiger idd.

En je had nog vakantie deze week? Wat heerlijk (en wat jammer dat het best veel heeft geregend dan..). Heerlijk herkenbaar dat terugdenken aan je vakantie (en vooral het gevoel van was ik nog maar daar!!). Geniet nog even heel erg van je weekend dan voordat je weer aan het werk moet/mag maandag

@Gioia: Hoest met je je kledingkast???
O ja...vergeet ik bijna te zeggen: Ik heb er wél zin in!!

En vergat ik ook te zeggen: Ook herkenbaar. Mail en msn zegt zo ontzettend weinig over iemand. Hoe je je toch kunt vergissen in iemand puur gebaseerd op mailtjes. Ik blijf me daarover verbazen. Ik ben via de mail gewoon ik. Niet meer en niet minder. Maar blijkbaar kan dat ook echt heel anders. Ik heb weleens een date gehad dat ik me serieus heb afgevraagd (voor mezelf en niet hardop) of hij wellicht een vriend zijn mailtjes had laten sturen. Echt dag en nacht verschil.

Geen verwachtingen is dus goed. Al is dat wel heul moeilijk. Je creeert toch ongewild een beeld van iemand in je hoofd.
Whahaha, even geheel off topic: heel soms laat ik me verleiden tot het invullen van een online enquete. In het afgelopen jaar heb ik 3x (vanuit verschillende organisaties) de enquete 'wat voor bestuurder ben jij' ingevuld.

Bij alle 3 de keren kwam ik er uit als wegpiraat en heb ik buiten mijn autoverzekering (uiteraard) ook een uitvaartverzekering nodig (alsof ik die niet al had).

Tsja, dat ik van hard rijden hou (indien het kan doe ik het, dat dan weer wel), was mij allllaaang bekend. Het woord wegpiraat vind ik dan alleen weer zo negatief klinken, haha.

Ik ben geen roekeloze gas-erop-en-ga-van-mijn-rijbaan-af-of-ik-ga-bumper-kleven rijdster. Men valt bij mij nl. in slaap en dat vind ik juist een heel mooi compliment.

Zo, back on-topic maar weer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven