Net terug van eerste date

02-02-2009 02:22 908 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik schrijf niet zo heel erg vaak, lees eigenlijk voornamelijk mee (vraag me niet waarom)...

Gezien het tijdstip kan ik echt niemand bellen nu, maar ik wil zooo graag kwijt dat ik net terug ben van mijn eerste date met een man... Dus daarom maar even een topic.

Heb via internet iemand leren kennen, leuke gesprekken mee gevoerd, veel gemeenschappelijke dingen ontdekt. Uiteindelijk toch maar afgesproken (na een paar maanden). Ik was echt super zenuwachtig, maar wat viel het mee! Echt, ik heb een super leuke avond gehad. Geen ongemakkelijke stiltes o.i.d., gelachen, serieus gepraat. Ben, serieus, pas net thuis.

Er is niets gebeurd ofzo. Maar toch... Moest echt even uitten dat het leuk was! .

Geen idee wat ik met dit topic wil hoor, maar in ieder geval bedankt voor het lezen
@ Lilly: jouw date klinkt goed en veelbelovend! Zeker als hij je smst dat je echt leuk bent! Kom op, verzin iets leuks, bel hem op en maak een concrete afspraak!
Welkom nieuwe daters! Leuk om jullie verhalen te lezen en te concluderen dat alle verhalen toch dezelfde kern hebben: wat denkt ie???

Ook al ziet er iemand er leuk uit en was er een 'klik' er moet óók iets zijn waardoor je iemand beter wilt leren kennen. Dan kan er best iets groeien en hoeft het niet meteen liefde op het eerste gezich te zijn. Alleen de vraag is of hij dat ook vindt, misschien wil hij wel meteen vlinders ed. Dat heb ik tenminste al een keer gehad, die man wilde wel echt op dat moment verliefd worden en heeft daarom ons contact verbroken. Terwijl wij 3 dates lang (letterlijk lánge dates) het heel erg gezellig hebben gehad en ik hem heel graag beter wilde leren kennen. Vriendschap zat er in ieder geval in, maar hij geloofde niet in vriendschap tussen man/vrouw. Vind het nog steeds jammer.....

@Rhoslynne: inmiddels een reactie? Ik zou niet meteen een sms of mail oid eroverheen sturen, mannen zijn anders met reageren dan vrouwen. Maar, als jij vindt/voelt dat je moet smsen laat je dan niet tegenhouden, dat ben jij nou eenmaal. Ik moet wel eerlijk zeggen dat 'tot mails' niet echt klinkt alsof hij heel eager is om snel weer af te spreken.....

@Lilly: wat Rhoslynne zegt, nodig hem uit! Als je hem leuk vindt, ga er voor, je hebt niks te verliezen. Hij heeft al aangegeven dat hij jou leuk vindt, dus kom op, actie!!
Nee, nog steeds geen reaktie. Zag wel net dat hij vandaag nog online is geweest op die datingsite en zijn foto verwijderd heeft?

Heb hem in ieder geval niet meer gesmst of gemaild. Maar bedenk me net dat hij ook het mailadres van mijn werk heeft (ja ik weet het stom en naief van me), dus misschien heeft hij daar iets naartoe gestuurd. Had hij namelijk al eens gedaan.

Als ik morgen niets van hem hoor, dan ga ik er vanuit dat hij niet meer wil afspreken om wat voor reden dan ook. Vind het wel erg onbeschoft als ik niets meer van hem zou horen! Zeker na een leuke date, we hebben echt gezellig gekletst en gelachen.

En dan zou ik eigenlijk moeten verkassen naar dat andere topic dat hier loopt over dates die niets meer van zich laten horen hhahaha (lachte zij als een boer met kiespijn).

En de rest, heeft iemand inmiddels wel wat vernomen van hun date?
Wat leuk om alle andere verhalen te lezen.

Ik heb weer sms contact en msn contact gehad. hij vroeg of het voor herhaling vatbaar was, ik zei ja. Hij voelde zich vertrouwd bij mij zei die.

Nu is het ook een beetje aan mij, hij zei.. ik wacht op je uitnodiging . Ik heb nog niets gepland... dus nu moet ik hem maar uitnodigen hier mij thuis ofzo. Want we hebben de activiteit al wel besproken... om te gaan koken.

wel weer spannend hoor...
Hey leuk, allemaal nieuwe daters!

Ik ben inmiddels weer terug van een weekje kamperen (met mijn zusje). Was leuk, relaxed en gezellig. Leuke manspersonen ontmoet maar niets mee gedaan want vind de jongen waarmee ik inmiddels 3 dates mee gehad heb toch wel heel leuk. Hij is nu op vakantie dus we hebben elkaar al even niet gezien (ruim anderhalve week), maar wel meteen afgesproken voor als hij terug komt van vakantie. En we smsen bijna iedere dag even. Ik probeer een beetje rustig aan te doen, maar ik kan niet ontkennen dat het wel goed voelt.

Ik hoop dat jullie dates leuk aflopen (of dat je in ieder geval nog iets hoort)!
Oja, weet je wat ik wel weer vind.

We hebben elkaar gekust op de 1e date (zijn initiatief).

Ik hoop niet dat het nu te snel gaat. Dat heb ik zelf natuurlijk in de hand. Maar vind het leuker om te zoenen als ik meer gevoel erbij heb. Nu is het eigenlijk nog steeds een beetje een vreemde. Weet niet wat hij de volgende keer weer verwacht.

Straks wordt hij eerder verliefd dan ik... ik ben daar altijd nog wat afstandelijk in.
Zo er is weer lekker veel gepost zie ik .

@Lily je date klinkt hartstikke positief allemaal, dus waat wacht je nog op?? Nodig hem uit!!

@Ienie, oh dat klinkt goed, dan wordt het straks weer extra leuk als je hem ziet!

@Rhoslynne, heb je nog wat gehoord van je date? Pfff vind het ook altijd een kleine moeite zeg om in ieder geval wat van je te laten horen..

@30graden, heb je de kookdate al gepland staan?

Ik heb date nummer 5 achter de rug en mijn date zit nog steeds in zijn zadel en nog steviger dan ooit . Tsja wanneer het niet echt een date meer is.... Moeilijk...

Aan de ene kant was dat van de week al niet meer, omdat we uitgesproken hadden naar elkaar echt voor elkaar te willen gaan. Maar aan de andere kant krijg ik van het woord relatie nog beetje de kriebels.... Is er een tussenweg??
Binti, dat heet 'verkering', haha!

*Sorry, breek zomaar even in, ik lees af en toe eens een verhaaltje mee. Daten is moeilijk, en naar mijn menig verloopt het helemaal niet zo moeilijk als alles 'goed' zit. Maar ik heb ook nog niet de prins op het witte paard gevonden, wel mailcontact met een kerel, maar weet niet of ie echt leuk is.*
MMM Pop aan dat woord had ik ook al gedacht , maar kreeg daar eerder wat brugklasassociaties bij haha.

Verder ben ik het met je eens dat volgens mij daten niet heel moeilijk moeilijk hoeft te zijn als alles goed loopt en zit.

Waarom weet je niet of "die kerel" echt leuk is? Omdat je hem nog niet hebt ontnoet of is er iets wat je tegen staat?
Binti, leuk! En Lenie, dat klinkt ook veelbelovend!

30Graden, lekker gaan koken dan! Hup, uitnodiging de deur uit! Misschien verwacht hij wel weer een zoen...kan...als je daar op dat moment geen zin in hebt, gewoon niet doen. Maar als t een leuke man is en hij zoent goed...zou ik niet twijfelen ;)

Mijn dateverhaal is over. Ik vond het een beetje gek om niks te horen/ te laten horen, dus heb ik zelf een berichtje gestuurd om te vragen of hij een leuke avond had gehad en dat ik het vrijdag gezellig heb gevonden. Ik kreeg zijn reactie per mail. De inhoud hiervan:

Zag net je sms'je. Ik vond het vrijdag ook heel gezellig, maar denk dat ik het bij die ene keer wil laten. Je bent een leuke meid en we delen toch heel wat interesses, maar ik mis het 'juiste gevoel'. Wat dat is, kan ik helaas niet precies onder woorden brengen. Sorry dat ik het je op deze manier laat weten, maar ik wilde je niet bellen tijdens de verjaardag van je vriendin in het park (als dat door is gegaan met de regen). Ik vond het iig wel erg leuk je te leren kennen. Veel succes verder met alles wat je doet en een hele fijne vakantie.

Grappig dat hij dus blijkbaar precies hetzelfde voelde als ik!!

Ik ben er geen moment treurig om geweest, dus dat zegt genoeg. Ik vind het wel heel netjes van hem, ik ben allergisch voor dates die niks meer laten horen als het het niet helemaal is. Zo respectloos!

Nu had ik mn kansen ook wat verspreid op de datingsite moet ik zeggen. Ik heb meerdere contacten, maar hij leek me toch wel de leukste. Deze week heb ik een date met een andere man! Ik heb dit eigenlijk nog nooit zo snel achter elkaar gedaan. Ik hoop dat ik geen namen door elkaar haal ;)
Helloooo allemaal!!

Thanks voor jullie reacties. We hebben onze volgende date gepland, wooeehooee. Morgenavond komt ie bij me eten!!

Spannnneeennddd!! Aangezien het een door de weekse dag is en ik in een soort boerenhol woon, zullen we daarna gewoon bij mij thuis iets drinken. Ik vind het zo spannend. Hij zei gister toen we de date hadden gepland: ik bel je morgen nog ff op om dan de puntjes op de i te zetten. Heb ik gelijk een excuus om je nog ff te spreken. Het voelt wel goed. Maar ook zo beangstigend.. Haha ik ben hier echt niet goed in, heb vaak van die losse flings. Maar daar ben ik ook een beetje klaar mee. hoe doe je dit serieuze daten toch :S Wish me luck!!!

@ Roos, ben benieuwd.. Hij lijkt wat koeltjes ofzo?? Maar toont van weinig lef om niet opnieuw iets van zich te laten horen... Bleghh

@ 30 graden, hahaha gewoon rustig aan doen.. Zolang hij je niet gaat claimen?? Ik heb ook gezoend op mn eerste date.. Zou de kriebels krijgen van verkeerde gedachten en claimen, dus hihi ik begrijp wellicht wat je bedoelt.. haha.. Ben altijd zo 'benieuwd' wanneer die handen verder gaan en ze intentsies gaan maken.. Voelt soms ook zo fout aan :S herkenbaar?? oh en uhmm ben t eens met Danielle --> in de keuken jij ;) ik sta er dinsdag ook in.. haha

@ binti, Geen relatie, maar iets er tussen in.. Hmmm nog steeds "elkaar leren kennen" haha.. Prille relatie?

@ Danielle, hahaha hoe meer hoe beter ;) t wordt alleen wat lastig als ze straks allemaal leuk blijken te zijn.... Hoewel ;) hahaha Kan ook weer een voordeel zijn.. Een soort sollicitatie procedure..
@30 graden: als ik jou was zou ik een date buitenshuis organiseren. Je schrijft dat hij voor jouw gevoel nog een vreemde is en dat hij misschien meer verwacht dan een kus nu er al gekust is. Als de volgende date bij jou thuis is, creër je misschien een te intieme sfeer en valse verwachtingen. Zeg hem in ieder geval dat je niets wilt overhaasten.

@Binti: noem het gewoon proeftijd of pre-relatie. Snap wel wat je bedoelt hoor, met die kriebels. Het is ook gewoon eng, zeker als je lange tijd alleen bent geweest. Waren we nog maar tieners, toen kon je je nog zo lekker onbevangen ergens in storten hè?

@Danielle: fijn dat je nu weet waar je aan toe bent. Ik vind het een heel lieve en duidelijke reaktie van hem. Gelukkig ben je er niet rouwig om en voel je eigenlijk hetzelfde. En deze week al weer een date, spannend!

Wat mij betreft: nog steeds geen reaktie! Moet me echt beheersen om nog een mail te sturen, gewoon om hem te laten weten dat ik me echt niet gekwetst voel als hij het bij die ene date wil laten maar dat ik dat dan wel wil weten. Zal ik dat doen?

Verder heb ik geen ander mailcontact lopen via die site. Ik heb enorm veel reakties gehad, zeker de eerste dagen. Zoveel, dat ik op een gegeven moment die interesse-knop maar heb uitgeschakeld. Kreeg echt de meest rare reakties, van 20-jarige knulletjes tot 60-jarige opa's. Ook wel leuke reakties, maar dan was ik niet geïnteresseerd. Ben ook niet geïnteresseerd om met mannen te daten die meer dan 50 km verderop wonen. Heb het gevoel dat dat van die schuinsmarcheerders zijn. Zo van, ik woon wel niet in de buurt maar voor mijn werk moet ik regelmatig in jouw buurt zijn. Jaja.
Hej Roos,

Ik zou hem zeker een mail sturen.

Op zn minst van goh, jammer dat ik niets meer van je heb gehoord. Ik vond het een gezellige date, jammer dat ik daarna niets meer van je heb vernomen. IK VIND JE EEN LAMZAK dat je niets durft te sturen, hihi..

Moeilijk wat je in zo'n mail dan zet, maar ik zou hem ook duidelijkheid en een schop onder zn ass willen geven..

En dat idee van die schuinmarcheerders begrijp ik volkomen!
Nou wat irritant dat die reactie uitblijft!! Wat Lilly schrijft is natuurlijk wel het meest verleidelijke om te doen ;) Maar wie weet is er een reden voor...Jouw idee om te zeggen dat je je niet gekwetst voelt als hij het erbij wil laten, maar je het dan wel wilt weten vind ik heel goed. Hopelijk heeft hij dan wel de ballen om daarop te reageren. Ik kan er echt niet over uit als mannen er op die manier een punt achter willen zetten.

Spannend Lil!! Morgen al!! Super leuk! Good luck ;)

Mn date van as woensdag belde me net. Ik had hem gisteren al heel even gesproken...maar weet niet wat ik er van moet denken. Hij doet (online) altijd zo lief...te lief. Nu net door de telefoon had hij het ook over hoe we bepaalde dingen moeten doen als we samen zijn... Ik kan daar echt niet zo goed tegen! Hij kent me niet eens! De situatie kan ook anders zijn hoor, als ik een man al onwijs leuk vind zou ik smullen van dat soort praatjes...maar nu... Hij heeft ook een beetje een gek lachje

Ach ja, we'll see. Ik krijg gelijk hier-loop-ik-zo-overheen-neigingen...dat vind ik niet zo leuk van mezelf!

Eigenlijk hebben jullie wel gelijk met die mannen die zo ver weg wonen. Heel praktisch is het ook niet... Maar ik hou denk ik wel een klein groepje over als ik ook daarop ga selecteren. Alhoewel ik aan een zuid Limburg of Groningen niet ga beginnen. Zitten die echte leukerds misschien daar?
@Lilly: succes morgenavond! Laat je wel weten hoe het gegaan is? Ik heb besloten tot donderdag te wachten met een mail of sms te sturen, dan is het een week geleden dat we een date hadden.

@Danielle: als je nou al je bedenkingen hebt. Maar wat bedoelt hij dan als hij zegt hoe jullie bepaalde dingen moeten doen als jullie samen zijn?? Hij is toch niet al de huishoudelijke taken aan het verdelen hè? Maar ik begrijp wel wat je bedoelt, te lief is ook niet iets voor mij (maar dan wel zo lief om iets te laten horen grrr) En een irritant raar lachje? Als je je daar nou al aan ergert hmmm. Nou ja, wie weet valt het mee, is het gewoon een zenuwlachje. In ieder geval hoop ik dat je een leuke date hebt woensdag. Wat gaan jullie eigenlijk doen?

Oh ja, heb geen idee waar de leuke mannen vooral wonen. In ieder geval niet in Zuid-Limburg hahaha. Moet wel eerlijk zeggen dat ik een strenge selectie maak, nou ja in ieder geval wat lengte en leeftijd betreft.
Het moet gewoon echt een kwestie van aantrekken en afstoten zijn...hoe vervelend dat 'spelletje' soms ook is. Als iemand te lief is, teveel aan wil trekken...dan trek ik me terug. Onbewust hoor. Ik vind dat ik er ook moeite voor zou moeten doen.

Hahaha nee geen huishoudelijke taken, maar of hij bij in de buurt kon parkeren voor 'als we straks samen zijn' en nog zo wat kleine dingen. Heb wel gezegd dat ik het heel rustig aan wil doen. Krijg het snel benauwd! (En bij sommige mannen ook helemaal niet!)

Nou ja, hoop dat het gewoon een leuke avond wordt en wie weet...We gaan trouwens een hapje eten in een lekker tapasrestaurantje. Wat hebben jullie vorige week gedaan?

Ik denk dat het een goed idee is om tot donderdag te wachten. Dan heeft hij een week de tijd gehad en is het gewoon onbeschoft van m. Nu kan het nog zijn dat hij gewoon niet zo snel wil zijn in etc...zoals er vroeger tot woensdag werd gewacht tot er gebeld werd! Toch is het het leukste als een man al vrij snel even een enthousiast berichtje achter laat!

Die strenge selectie maak ik ook, net wat jij zegt: lengte en leeftijd. Mijn volgorde (ematching) is: Leuke foto? check. Boven de 1.90? (Ben zelf erg lang) check. Boven de 85 kilo? (hou van grote mannen) check. Dan lees ik het profiel...Moet wel erg slecht zijn om nog tegen te vallen.

Hoe ziet jullie checklistje eruit?
@roos: als hij donderdag nog niet heeft gereageerd, gaat hij het ook niet meer doen. Hou de eer aan jezelf en laat het er dan bij. Het is zeker niet netjes van hem, maar ik zou bijna zeggen: wen er maar aan.

@danielle: kan me voorstellen dat je daar de kriebels van krijgt, op een negatieve manier. Die opmerking was na één date? Ik zou hard wegrennen.

Ik heb ook wel eenzelfde soort lijstje, maar daar komt altijd nog bij: taal- en spelfouten.
Wij waren wat gaan drinken op het terras van een kasteel hier in de buurt. Wilde niet meteen iets gaan eten, als het zou tegenvallen zit je dan toch minstens 2 uur tegenover elkaar.

@Dolphin74: heb je al veel van dit soort ervaringen meegemaakt dat je schijft 'wen er maar aan'? Dat klinkt niet echt bemoedigend...

Dit was mijn eerste date via internet, weet niet of ik nog eens ga daten. Misschien zit ik bij de verkeerde site, nl. RP.

Oh ja, taal- en spelfouten vind ik ook best erg, hoor! Maar ook van die ellenlange 'lok'teksten, van die grappig bedoelde teksten, of dat ze gaan kwelen over IQ en EQ, eigenlijk knap ik vrij snel af. Het liefste gewoon allemaal kort en bondig, dat heb ik zelf ook gedaan.
Hoi! Ik heb mijn date al afgesproken.... voor zondag, dat staat vast. Verder nog niet definitief afgesproken wat we gaan doen.

Wel hadden op msn al over onze volgende actitiviteit gehad (2e date dus), hij had deze bedacht... om te koken of taart te bakken. Ik zie da's goed.

Zondag duurt nog even. Twijfel nog even of ik hem thuis moet uitnodigen (Rhoslynne thaks voor advies),

Mmm aan de ene kant denk ik het is gezellig om samen bij mij thuis te koken oid en aan de andere kant weet ik niet wat leuk is buitenhuis. De film hebben we al gedaan. Of een hapje buiten de deur gaan eten... en dan erna wat bij mij thuis gaan drinken ofzo? Wat vinden jullie, is het al te snel om 'n 2e date thuis te hebben.

Lilly jij veel plezier morgen met koken ;-)!
AARRGGHHHH ik een soort 'chefkok' menu-tje samen gesteld.. Ik dacht laat ik origineel zijn "vis" .. Vraag ik t net (hij belde me namelijk nog ff) LUST IE NIET... En dat terwijl hij alleen maar macaroni had genoemd als 'niet lusten'... DAMMNNN

@ 30 graden.. Het is niet te snel vind ik om een 2e date bij jou thuis te hebben. Heb ik namelijk zelf ook.. Nu voelt t bij mij misschien "iets" beter.. Maar ik denk altijd, weet je gelijk waar hij op uit is en als hij 'andere signalen' afgeeft, kan jij m altijd de deur wijzen en sja t kan maar helder zijn ofzo? Weet je gelijk hoe hij daar mee om gaat.. Maar aan de andere kant wat Roos (als ik haar ff zo mag noemen) zegt, dat t wellicht verkeerde ideen schept, sja kan, maar hoeft niet.. Dat hangt dus van hem af en zijn beelden hihi.. Ik zelf vind niet dat t persee not done is.

@ Roos (mag ik je zo noemen of krijg je daar echt de kriebels van) Ik laat het zeeeker weten.. Misschien nog wel als hij vertrokken is, start ik snel mn pc-tje op hehe..

@ danielle... Wellicht vraagt hij je bij de 2e date ten huwelijk?? Ik zou ook hard weg rennen hou niet van de ge "we" op een eerste date.. Sowieso niet tijdens de eerste fase..

@ Dolphin, Taal en spelfouten vindt ick ooc egt een draamaa... Nee ff serieus kan daar ook echt niet tegen.. Bijvoorbeeld wanneer / waneer en jullie/julie vind ik echt te erg..

Nou voor morgen ben ik hier niet meer online duss.... waaahhhhhhh ik ga mn hersenen kraken voor een nieuw menu.. Ik vermoed een simpel maar lekker biefstukje ofzo.. Pffff *zucht*

Liefs
Zo, wat leuk zeg dat er weer nieuwe schrijvers zijn bijgekomen...

Altijd spannend, die dates. Hou alleen wel voor ogen dat het een date is en niet per se in een relatie hóeft uit te monden. Ook als is de man in kwestie op het oog en de afspraak zélf nog zo leuk: bedenk dat je een leven voor die persoon had en dat dat ook gewoon doorgaat ná de date.

En..ook niet onbelangrijk: ga aub niet invullen voor de man wat hij zou (moeten/horen) doen/denken of niet. Andersom gebeurt dat ook niet nl

Dus..toch een kritische inslag even:

@Rhoslynne: lees eens terug wat je zelf schrijft: jij staat ingeschreven voor vriendschap, hij voor een relatie en dat wist hij van tevoren van jou. Jij wist dus van hem net zo goed wat hij 'zoekt'. Ik vind eerlijk gezegd dat je hem nu al een beetje de zwarte piet toespeelt. Het is heus niet erg als je achteraf denkt, goh, dat was verrassend leuker dan ik dacht. Ga hem aub niet vertellen dat je het jammer vindt dat je niets hoort. Dat is een vorm van manipuleren terwijl jij vriendschap zoekt en hij niet. Hij date, net als jij. Jij hebt je verwachting voor jezelf bijgesteld t.o.v. hem, waar op zich niets mis mee is. Kijk wel naar je eigen aandeel hierin en doe er je voordeel mee naar je volgende date. Wil je hem toch wat laten weten; hou het dan positief. Jij bent tot de conclusie gekomen dat hij leuker is dan je dacht, dan ook een grote meid zijn en de consequenties aanvaarden/danwel eerlijk zijn naar hem. Het klinkt bot, dat realiseer ik me, ik reageer enkel op wat je schrijft en wat je het liefst van hem zou willen. Behoorlijk tegenstrijdig gedrag idd. Misschien je profiel wat aanpassen?

En wat Dolphin zegt, wen er maar aan. Tsja, zo is het wel. Niet alle dates zijn wat je had gedacht en er zitten soms horken tussen, zowel mannen als vrouwen. Het is niet anders. Leuk? Nee, soms allerminst, bedenk dan ook dat als je dit niet wilt, je er ook niets mee moet/hoeft. Dan past het niet bij je.

Hi Lenie Fijn dat je vakantie leuk is geweest!

@30graden: logisch dat je niet weet wat hij verwacht, dat kan het juist zo leuk maken

@Binti, leuk joh, dat het tot nu toe zo goed klikt.

@Danielle: goed dat je de duidelijkheid hebt. Jullie zaten er qua idee hetzelfde in. Kansen verspreiden is prima, nooit op 1 paard wedden tijdens date-fase.

Vwb je date van woensdag: als jij nu al het idee hebt dat het 'm niet gaat worden, zeg de man dan af. Je geeft zelf al aan 'we'll see' en dat lijkt me zowel voor jou als voor hem niet de juiste insteek. En wees eerlijk, in de zin van, ik heb er nog eens over nagedacht en bij nader inzien wil ik toch geen vervolg date. Zonder in details te treden. Je gevoel naar hem komt niet goed over zoals ik het lees en niemand die aan jouw gevoel mag twijfelen.

Ik heb met tussenpozen (Bones gekeken) dit geschreven dus wellicht ben ik ontzettend mosterd op sommige reacties.

@Lunax, ben je nog naar het strandfestival geweest en hoe was het?

Oh enne, als laatste: ik heb met name in de berichten van de nieuwe posters behoorlijk vaak het woordje 'maar' zien staan. Taalkundig gezien (heel pietepeuterig I know); 9 Van de 10x is alles wat voor de 'maar' staat een ontkenning. Dus; ik vond het leuk maar...betekent 'ik vond het niet zo leuk'. Ik las een zin, van wie weet ik even niet meer: 'je kwetst me niet maar'... betekent, je kwetst me wél.

Pietepeuterig hoor, dat weet ik. Er zit een heel verschil in tussen wat je zegt en toch niet zo bedoelt, dus ook naar het andere geslacht. Blijf bij je jezelf zonder de ander aan te vallen

Nou, 'oma' heeft er weer een lange post van gemaakt .

Aan deze kant overigens erg rustig. Heb wel nu definitief gepland naar het zuiden te rijden.
Haha Dibbes eerlijk gezegd is me dat ook opgevallen... Mijn vader zei vroeger altijd: "ja maar is nee".
Roos, wat een leuk idee bij een kasteel. Je hebt wel gelijk hoor, een eetdate is gelijk zo lang...maar als mn date niet uit de buurt komt vind ik het ook zo wat om alleen maar even te gaan drinken en dan mag ie weer terugrijden.

Over de datingsites, een aantal jaar geleden had ik samen met een vriendin (niet geheel serieus) een profiel op RP aangemaakt. We werden overspoeld door berichtjes, vaak zelfs dezelfde berichten van dezelfde mannen. Zoiets schreef jij geloof ik al over de interesseknop. Nu ben ik sinds kort bij Ematching. Dit is een site voor hoger opgeleiden, dat klinkt voor sommigen misschien fout (ik krijg er nog wel eens commentaar op -> hoger is beter?) maar ik vind het heel prettig. De mannen hier zijn een stukje serieuzer en wat meer gelijk gestemd. Dit betekent dat je niet overladen wordt met berichten, maar dat de meeste reacties wel erg leuk (en zonder spelfouten) zijn.

Bovendien: voor vrouwen de eerste 3 weken gratis. Altijd fijn voor ons Hollandse dames. Ideetje?

Lilly en 30 graden, spannend! Jij bent vanavond he Lilly? Laat je ons weten hoe het gegaan is en wat jullie nou uiteindelijk gemaakt hebben? Ik ben benieuwd!

Thuis uitnodigen...tja, ik moet bekennen dat ik het ook wel eens vrij snel gedaan heb (alleen niet op de 1e date) ik denk dat je het wel redelijk kunt aanvoelen of het verstandig is.

Over mijn date...het is niet de tweede date maar de eerste date woensdag! Het 'we' woord is dus al gebruikt voorafgaand aan de eerste date! Ik laat het wel gewoon doorgaan, ondanks mn bedenkingen. Wil wel graag zien wie de man achter de mailtjes/ smsjes/ telefoontjes is!

Dibbes, je hebt gelijk mbt 'maar'...ik weet niet of ik me er schuldig aan maak (vast wel) maaaaaar ik zal er op letten ;)

Wat ga je doen in het zuiden Dibbes? (Heb je vast wel ergens geschreven maaaaar beetje te lui om terug te lezen) Vakantie vieren? Waar ga je naartoe?

Ik ga vrijdag! jeej! Ik zal eens gaan beginnen aan een lijstje met ik-ga-op-vakantie-en-ik-neem-mee-spullen.

Nog even om terug te komen op dat maar...ik heb altijd een hekel aan: 'sorry, maar' ...
Nouja, even weg en allemaal nieuwe schrijvers, wat leuk!

En daten is leuk! Donderdag een date gehad....... en raak! vanaf donderdag iedere dag samen geweest... vanavond is de eerste vrije avond, even de was doen, hahaha!

Gewoon dikke mik, klef aan, verkering....hoe je het ook wil noemen. We hebben allebei ons profiel van de datingsite verwijderd en krijgen niet genoeg van elkaar. Dat dit nog kan!

Stiekem vraag ik me soms af waar het "addertje" zit... maar misschien is dat er helemaal niet. Ik ga nog wel op vakantie met een vriend, maar dat was nou eenmaal al geregeld en gewoon ook gezellig.

Pfff.........zou dit dan gewoon echt zijn?
quote:gioia71 schreef op 21 juli 2009 @ 19:33:

Nouja, even weg en allemaal nieuwe schrijvers, wat leuk!

En daten is leuk! Donderdag een date gehad....... en raak! vanaf donderdag iedere dag samen geweest... vanavond is de eerste vrije avond, even de was doen, hahaha!

Gewoon dikke mik, klef aan, verkering....hoe je het ook wil noemen. We hebben allebei ons profiel van de datingsite verwijderd en krijgen niet genoeg van elkaar. Dat dit nog kan!

Stiekem vraag ik me soms af waar het "addertje" zit... maar misschien is dat er helemaal niet. Ik ga nog wel op vakantie met een vriend, maar dat was nou eenmaal al geregeld en gewoon ook gezellig.

Pfff.........zou dit dan gewoon echt zijn?

Jeetje... jij gaat echt vol gas!

Wel leuk voor je hoor. Geniet ervan
Frankly my dear, I don"t give a damn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven