Net terug van eerste date

02-02-2009 02:22 908 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik schrijf niet zo heel erg vaak, lees eigenlijk voornamelijk mee (vraag me niet waarom)...

Gezien het tijdstip kan ik echt niemand bellen nu, maar ik wil zooo graag kwijt dat ik net terug ben van mijn eerste date met een man... Dus daarom maar even een topic.

Heb via internet iemand leren kennen, leuke gesprekken mee gevoerd, veel gemeenschappelijke dingen ontdekt. Uiteindelijk toch maar afgesproken (na een paar maanden). Ik was echt super zenuwachtig, maar wat viel het mee! Echt, ik heb een super leuke avond gehad. Geen ongemakkelijke stiltes o.i.d., gelachen, serieus gepraat. Ben, serieus, pas net thuis.

Er is niets gebeurd ofzo. Maar toch... Moest echt even uitten dat het leuk was! .

Geen idee wat ik met dit topic wil hoor, maar in ieder geval bedankt voor het lezen
even rustig ademhalen.......en doen waar je je prettig bij voelt! En als hij te snel gaat een beetje afremmen, als hij echt een leuke vent is vindt hij dat ok....

Ik zag je 2e verzoek, lukte weer niet dus heb ik je uitgenodigd, misschien lukt het dan wel.....
Wouw bright eyes, klinkt goed niet waar!!
ik heb de link geactiveerd maar zie ook niks gebeuren, vreemd
Wie het laatst lacht................. heeft de grap niet begrepen.
oh, maar ik kreeg via de mail wel een bevestiging, 2 keer dus het is vast gelukt..........
ja hehe, zie nu dat het gelukt is, volgens mij heb je de berichten optie uitstaan.... hahaha, lekker off topic dit.

Nog niks gehoord wat de plannen zijn vanavond, spannnend..

Hier of daar,
Als ik jullie verhalen zo lees krijg ik ook weer helemaal zin in een date! Die spanning is leuk, het is leuke afleiding. Heb inmiddels al een paar leuke reacties op de datingsite, dus wie weet.............. Ik hou jullie op de hoogte!

@PzP: heb jullie nou een nw date? Vind het heel goed van je dat je toch gesmst hebt!

@Citycop: jammer zeg dat ie zo raar deed. En vooral jammer dat je nu je extra reden voor de sportschool kwijt bent.
@dolphin....ga lekker daten, doet je goed, weer lekker mooi aankleden, opmaken, doet je alleen al goed! Maar vergeet niet dat er ook weer twijfels bij komen kijken hahhaha...Maar dat maakt het leven spannend....

Ik heb nog geen nieuwe date, omdat hij dit weekend naar het zuiden gaat om te carnavallen, dus nu ligt de bal echt bij hem...Toch heb ik er wel een goed gevoel aan overgehouden, scheepte me in ieder geval niet af, en bleef maar door sms-en, al hadden de sms-jes niet veel inhoud....het gaat om de interesse nietwaar....Nu maar niet denken dat hij tijdens carnaval in alle vrouwen de tieten en konten aan het knijpen is....hahhaha...
Citycops wel gemotiveerd voor de sportschool blijven nu he, je niet laten kennen natuurlijk! Wel balen....

PzP wat hij met carnaval doet staat hélemaal los van jou. Nu is hij gewoon even een paar dagen iemand anders. Als hij weer terug komt ook niet té veel vragen en te veel willen weten. Geniet er lekker van als hij weer terug is.

Hier was het erg gezellig, veel contact en eindelijk gezoend!!!! *dans en springt in het rond* Hij is leeeeeeuuuuuuk!!!
Overkill.

Twee keer daten in een week, teveel.

Twee keer tot in de late uurtjes lekker drinken, teveel.

Tweede keer de verwachting van date dat de heerlijke zoenpartij overgedaan werd, teveel.

Praten over hoe het nu verder gaat, teveel.

Dit wordt m niet. Die man is teveel.

Ik vind het veel te lekker om alleen te zijn, en dit is weer iemand met wie ik gezellig kan drinken, dat wil ik niet.

Dat deed ik met mijn losse dates en dat was leuk, maar ik wil niet serieus met iemand die een lekkere borrel en de kroeg veel te leuk vind, dat vind ik nl zelf ook en ik weet dat dat mijn zwakke plek is. Ik wil verliefd zijn en een klik met iemand hebben in nuchtere toestand en niet door een roes van alcohol te klik kunnen vinden, dan klikt het met iedereen wel. Dat ga ik dus echt niet opzoeken. J@$#s, zou het verstand dan echt met de jaren komen, hahahaha.

Blij dat ik dit herken en hier niet mee verder wil.
@BE, kun je niet nog een keer met hem daten zónder drank? Ik herken het zo! Daarom probeer ik bij de tweede date altijd niet teveel te drinken, maar dat lukt mij ook niet altijd hoor. Ik vind een drankje ook gezellig en als mijn date dat ook gezellig vind, tja, dan ga ik ook gezellig mee drinken en ziet alles er ineens veel beter uit! Maar om hem nou meteen af te schrijven......... Je zou het dus nog één keertje kunnen proberen zonder een drankje en dan kijken of je hem nog net zo leuk vindt.
Dolphin,

Misschien wel, het benauwd me nu al, hij is wel heel lief maar het is niet iemand waar ik wat mee kan denk ik.

Als ik iemand om me heen heb die net zo is als als ik , dan wordt mijn leven een puinhoop,

Maar misschien een keer een lunchafspraak maken ofzo, hhaha
Heb dit topic vanaf het begin gevolgd, leuk om alle date-perikelen van iedereen te lezen! Heel erg herkenbaar! Prinses, hoop dat hij je binnenkort smst met een voorstel om af te spreken! Bright eyes, je verhaal komt me bekend voor..dat je het heel erg gezellig met iemand hebt na drank, dag erna heb ik dan vaak een katerig gevoel(letterlijk en figuurlijk!)

Ik heb vandaag een echte kater,haha..gisteravond gecarnavald, was zoooo gezellig! Lekker weer eens ouderwets gefeest en onwijs staan zoenen met een kerel midden in de kroeg, errug leuk! Hebben uren gepraat/gedanst en vooral gezoend..benieuwd of er nog een vervolg gaat komen. Bij het afscheid vroeg hij mijn telnr, hij zei, ik ga je bellen.Heb zijn nr verder niet..was op dat moment ook niet heel helder meer,haha! Maar wel beter,kom nu ook niet in de verleiding hem te smsen. Ach, het was leuk,maar lijkt me ook raar elkaar in het gewone leven te zien, zonder alcohol en feestende mensen om ons heen..afwachten maar!
@BE Tis natuurlijk niet de bedoeling dat je leven een puinhoop wordt. Maar een lunchdate is wel een goed idee. Duurt niet lang en is in ieder geval nuchter.
ach, ben misschien ook te kritisch maar ik herken nu al een paar kenmerken waarvan ik weet dat diet niet gaat werken.

als je het topic liefde krijgen, help. .... leest, zoiets.

wel een eye-opener,

ik ben ook altijd in foute relaties geweest en ik heb ruime ervaring in hoe het niet moet.

Alleen als iemand dan wel lief doet, pfffffffff lastig maar wil ik dat niet omdat ik dat niet ken of vind ik hem gewoon niet leuk genoeg.

Wil nu misschien al vluchten omdat het te dichtbij komt, of misschein herken ik meteen de valkuilen en pas ervoor.

Gelukkig een paar weken tijd om het allemaal te laten bezinken
Die aandacht is zooo leuk en lekker! En als iemand lief is voor je, wat is het dan hé: is het de man die je leuk vindt of de aandacht. En daar zul je wel achter moeten komen. En wat het dan is waar je voor wilt vluchten.

Hoezo heb je een paar weken om daar achter te komen?
een paar weken voor de kids weer bij papa zijn.

vluchten, voor gevoelens, aandacht, daar ben ik duidelijk niet aan toe dat vind ik vreselijk. Ik kan niet iemand toelaten in mijn leven, alleen oppervlakkig en als vriendschappelijk maar niet meer dan dat, dan komen mijn kinderen er ook aan te pas en dan is het heel belangrijk dat potentiele vriend ook in dat plaatje past. Bij het idee alleen al wordt ik gillend gek, Heb na de scheiding een vriend gehad en de kids zijn dus eerst bij papa weg en daarna die vriend. Voordat ik iemand wil voorstellen aan de kinderen , moet ik wel heel zeker van iemand zijn, Zou ze nooit weer zo,n toestand willen laten meemaken.

Date bracht het al ter sprake en toen kreeg ik spontaan de neiging heel hard weg te lopen. Ik zie dat duidelijk niet zitten, dan heeft de rest ook geen zin lijkt me, ga geen tijd en energie steken in iemand waar ik bij de derde date al twijfels heb of ik m wel leuk genoeg vind,

Ik heb heel veel ruimte voor mezelf nodig, ik zou er niet tegen kunnen om iemand om me heen te hebben die altijd bij me wil zijn. Ik was dus ook heel erg blij toen hij weg ging.

Ik wil best wel een leuke vent maar een die vanaf dag een zijn eigen huis heeft en houdt. Gewoon lekker om de twee weken een weekend is mij meer dan genoeg (Sowieso in de aanloop fase, en om elkaar te leren kennen en als ik na een half jaar of iets de man nog steeds leuk vind dan wil ik de man wel aan mijn kinderen introduceren) Zolang ik er zo over denk wil ik nog helemaal niet over de kinderen praten en hoe dat dan zou moeten.

Ik denk dus als ik de juiste persoon voor me heb., ik daar best wel anders over zou kunnen denken.
Kan me goed voorstellen dat je heel voorzichtig bent met je kinderen en wie je aan ze voorstelt. Dan moet je absoluut zeker van je zaak zijn.

In jouw situatie vind ik het logisch dat je een potentiële vriend eerst rustig leert kennen en enige afstand bewaart. En dat het een voorwaarde is dat een man dat snapt en inziet, en het liefst zelf al op dat idee komt. En als jij het niet voor je ziet hem ooit aan je kids voor te stellen, dan heeft het inderdaad geen zin en kun je je energie beter gebruiken.
@BE kom op je....Gaat er iemand voor je heb je een klik, merk ik zoveel negatief bij je...WAAROM, en wij denken dat mannen alleen moeilijk zijn en doen hahahha.... Lunch afspraak is wel een goed idee, maar het is toch niet erg een borrel te drinken als je samen weg bent....

Ik kreeg vandaag een sms met zoveel carnavals onzin, weet eigelijk niet echt wat ik erop moet reageren....
Carnaval doet gekke dingen met mensen....
weet je wat ik wel zou willen zijn?

een bloemetjesgordijn, hahaha, kon het niet laten.................

gewoon ff wachten tot hij uit de carnevalsroes is
@PzP: heb je nog iets teruggesmst? Ik heb zelf geen ervaring met het carnavalsgeweld maar als ik de verhalen mag geloven is het een andere wereld. Hij heeft in ieder geval wel aan je gedacht.
Ja, zo zie ik het ook....ga morgen maar een sms-je sturen of hij het leuk heeft gehad....

Jullie nog nieuws, al op RP geneust?

Alaffff....hahahha
Ben aan het neuzen op lexa, maar valt nog tegen. Heb vorig jaar wel een aantal leuke dates gehad via lexa. Vanaf de herfst lag het ff stil vanwege privéomstandigheden maar nu ben ik echt weer toe aan leuke afleiding! Kom maar door met die leuke mannen!!

Zijn er op RP leukere mannen?
Ja, ik denk dat er op RP wel leuker is......Lexa ken ik niet zo goed, maar hoor gewoon dat RP leuker is....dus maar snel een gratis account aanmaken.... Volgens mij is het wel goed voor je om weer lekker te gaan daten, maar kijk uit....eerst wel goed de kat uit de boom kijken he....voordat je weer een gek hebt te pakken....
Had net een verhaal getypt, is het ineens weg?!

Ik heb me ingeschreven op RP en had binnen een paar uur meer dan 30 berichten. Is dat normaal? Dat is op lexa wel minder. Er zat trouwens niet 1 leuke bij.

Ik spreek altijd wel vrij snel af. In real life weet je pas echt of het klikt of niet. En ik vind het ook gewoon leuk om wat te gaan drinken of eten en nieuwe mensen (mannen) te leren kennen. Ben ook wel eens na 1 drankje al weer weggegaan, dan zat ik me te vervelen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven