Net terug van eerste date

02-02-2009 02:22 908 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik schrijf niet zo heel erg vaak, lees eigenlijk voornamelijk mee (vraag me niet waarom)...

Gezien het tijdstip kan ik echt niemand bellen nu, maar ik wil zooo graag kwijt dat ik net terug ben van mijn eerste date met een man... Dus daarom maar even een topic.

Heb via internet iemand leren kennen, leuke gesprekken mee gevoerd, veel gemeenschappelijke dingen ontdekt. Uiteindelijk toch maar afgesproken (na een paar maanden). Ik was echt super zenuwachtig, maar wat viel het mee! Echt, ik heb een super leuke avond gehad. Geen ongemakkelijke stiltes o.i.d., gelachen, serieus gepraat. Ben, serieus, pas net thuis.

Er is niets gebeurd ofzo. Maar toch... Moest echt even uitten dat het leuk was! .

Geen idee wat ik met dit topic wil hoor, maar in ieder geval bedankt voor het lezen
@Jola: wat leuk zeg dat het zo gezellig was! En meteen een nw date, dat zijn goede berichten. Wat gaan jullie zondag doen?

Ik heb vanochtend gesmst (luchtig smsje) en had binnen het uur een sms terug. Daar had ik vanmiddag weer op gereageerd, oa of hij leuke plannen had voor het wknd. Zojuist een berichtje terug met zijn plannen en de vraag wat ik ga doen. Oh ja, en hij vroeg hoe mijn beoordeling was gegaan vandaag (hadden we het over gehad zondag). Dat had hij dus onthouden.
@ ja jola tof voor je...

@dolphin, heeft hij niet een gaatje over voor je dit weekend? Moet je hem wel een beetje die richting in sturen....anders doet hij alleen maar tof dat hij een druk weekend heeft hahahha
Ik wil wel laten weten dat mijn wknd nog niet helemaal vol zit, maar zit nog even te denken hoe ik dat het best kan brengen. Mannen zijn over het algemeen niet echt gevoelig voor 'hints'. Maar heb wel een ideetje geloof ik.
wat ga je sturen dan????
Dat ik alleen zaterdagmiddag en avond wat heb verder geen plannen. En dat ik er over denk om zaterdagmiddag eerst nog te gaan lunchen in de stad (dan hij ook nog geen plannen, rest van wknd wel). Was een hint voor hem maar helaas, hij ging er niet op in. Niet duidelijk genoeg denk ik

@pzp: had jij het initiatief voor de 2de date genomen of kwam hij er zelf mee?
nee, hij heeft mij al een paar keer mee uit gevraagd, maar toen was ik op vakantie en er was steeds wel wat.... Dus nee, heb ik niet zelf gedaan, maar iedere situatie is anders en elke man is anders! En wat wil je zelf, en wat voel je zelf.....anders vraag je of hij volgend weekend zin heeft iets leuks te doen... En die hint is niet echt duidelijk lieve schat, hahah....hij denkt nu namelijk dat je dus waarschijnlijk zaterdagmiddag niet kan omdat je een halve afspraak hebt staan met een vriendin ofzo....mannen zijn niet zo...
@Dolphin, fijn al zo snel een reactie en leuk dat hij terug komt op je beoordeling.... heeft hij in ieder geval geluisterd hahaha. Mannen pakken hints vaak niet op, gewoon sturen of hij zaterdagmiddag zin heeft om een drankje of lunch te doen. Ik had mezelf ook zelf uitgenodigd om afgelopen woensdag bij hem te komen eten. Hij pakte het gelukkig goed op, lekker brutaal vond hij het hahaha. Wat we zondag gaan doen, geen idee nog....

@PrinsesZP, dus je had al eerder een 2e date kunnen hebben als je agenda niet vol had gezeten. Goed teken dus dat hij niet heeft afgehaakt. Wat ga je doen op je date?? Veel plezier in ieder geval.
Toen ik de sms gestuurd had dacht ik meteen: niet handig gedaan, had concreet moeten zijn............. Maar ja, te laat. Maar we hebben leuk heen en weer gesmst met nog wat open eindjes waar ik makkelijk op terug kan komen dit weekend. Dus dat ga ik ook gewoon doen en dan zie ik wel hoe het loopt. Morgen heb ik een uitje met collega's, met 's avonds een kook workshop. We drinken altijd stevig door tijdens die uitjes maar ik moet morgen dan wel ff opletten dat ik geen onbezonnen smsjes ga sturen Ken mezelf zo langzamerhand.

Nog 1 nachtje slapen PzP! Spannend hoor, vooral omdat jullie elkaar al langer kennen.
@pzp: hoe was je date???

@jola: veel plezier morgen!

Voor beiden: wat heb je gedaan cq ga je doen?

Ik ben net terug van het teamuitje. Niet mee gaan stappen, vond het genoeg zo. Vanochtend nog een lekkere blunder: wilde een collega smsen om vóór het teamuitje ff te lunchen, sms ik het naar mijn date............... Echt zoooo stom! (tja, waar het hart vol van is ). Meteen erachter aan gesmst dat het niet voor hem bedoeld was en vanmiddag reageerde hij dat hij desondanks hoopte dat ik het naar mn zin had. Denk dat ik zo maar ff laat weten dat ik het naar mn zin heb gehad. Moet het contact wel warm houden
Tja, geen date gehad, hij moest voor zijn werk naar Parijs, maar hij heeft me nog wel steeds gesmst. Weet niet of ik het hierbij moet laten, of toch een kans moet geven. Is dit iets wat hij niet zelf in de hand heeft en moet ik hem maar de voordeel van de twijfel geven....en dat doe ik dan maar 1 keer! hahahha...

dolphin, wat stom dat sms-je, waarschijnlijk denkt hij dat je het expres hebt gedaan, ja best voor lul dus! Dan kan je hem beter 10 x mee uitvragen dan dit, dus LET OP!!! hahhaha....En nog wat van hem vernomen....
Jammer zeg, dat het niet doorging! Geef hem nog een kans, even afwachten hoe hij dit gaat goedmaken.

Dank je voor je bemoedigende woorden . Was ook superstom hoor en echt helemaal per ongeluk. Heb het een paar jaar geleden ook een keer gehad, toen was het nog véél erger....... Toen dacht ik dat ik een vriendin had gesmst over een jongen die ik leuk vond en die mij voor die avond mee uit eten had gevraagd. Tijdens het etentje, toen ik terugkwam van het toilet, zegt hij: "ik heb toch zo'n raar smsje van je gekregen." Ik begreep het niet en vroeg nog: "oh ja, wat dan?" En hij leest mijn smsje voor waarvan ik dus dacht dat ik hem naar een vriendin had gestuurd . Ik kon wel door de grond en viel helemaal stil. Hij begon, heel tactvol, over iets anders.

Maarrrrr, dit keer heeft het toch effect want mijn date heeft gisteravond voorgesteld komende week een hapje te gaan eten. Woensdagavond de 2de date!!
Wow, super spannend woensdag!! Sorry als mijn vorige mailtje een beetje ontmoedigend over kwam hahahha.... Maar hij heeft het dus weer helemaal goed gemaakt....

Tja, klote met mijn date nietwaar...pfffff....hij zit volgens mij ook niet echt lekker in zijn vel....maar ja, we zien wel...
Kan wel wat hebben hoor! Je had gewoon gelijk en ik hou wel van recht voor zn raap.

Het is zeker erg spannend! Zijn laatste smsje gisteravond was erg lief. Ik kan bijna niet wachten tot woensdag.

Als je zo lang moet wachten op de 2de date en het gaat dan niet door kan ik me best voorstellen dat je gaat twijfelen. Helemaal als je de indruk hebt dat hij niet lekker in zn vel zit. Is dit dan wel het moment. Maar toch zou ik het nog een kans geven. *zegt iemand die ook heel snel op de vlucht slaat*
Hee meiden, ben een beetje heel druk geweest en dus geen forumtijd gehad hahaha....

Super Dolphin een 2e date !! Heeft het verkeerd gestuurde berichtje toch goed uitgepakt hahaha. Heb je ondertussen nog wel contact gehad? Of zie je hem echt pas morgen weer nadat je hebt afgesproken?? (Zin is een beetje krom maar hoop dat je snapt wat ik bedoel).

En Prinses, jammer dat je date niet is doorgegaan maar als hij je nog steeds berichtjes stuurt, zou ik het zeker niet afblazen nu. Blijkbaar heeft hij toch interesse en tja, er kan altijd iets tussenkomen.

Ik heb zondag een leuke date gehad. Hebben lekker even in de bossen gelopen met zijn hondje en zijn lekker wezen uit eten. Ben ook blijven slapen en ook dat was ontzettend gezellig En zojuist belde hij of ik morgenavond tijd heb!!! Gaat hij lekker voor mij koken, dus ja dat sla ik natuurlijk niet af. Hier dus nog steeds kriebels en die breiden zich alleen nog maar uit...
Hee Dolphin, al zenuwachtig?? Wilde je nog even veel plezier wensen vanavond ! Laat je het horen hoe het is geweest?
hallo,

Heb alle verhalen gelezen.

Ik heb morgen avond mn 1e date. Na een aantal weken chatten,mailen en smsen werd t wel tijd hiervoor,

Ben alleen zo bang dat het tegenvalt. het is nu allemaal erg leuk en gezellig.Misschien heb ik ook wel te hoge verwachtingen...

We zien wel.
@lotsu: leuk! Je weet nooit hoe iemand in real life is, dat is ook het spannende er aan. Maar als het niet leuk ga je gewoon weer naar huis! Je hebt wel op een neutrale plek afgesproken toch?!

Mijn date was weer leuk! Dit keer wel gegeten Weer aan één stuk door gekletst. Niet zo lang als de vorige keer, maar het liep allemaal gewoon lekker. Bij het afscheid (nee, niet gezoend) zei hij dat hij het weer erg gezellig had gevonden. Verder niks afgesproken, dus het is wéér afwachten..... Ik had een klein beetje gehoopt dat hij vandaag iets had laten horen, ik had vanochtend nl een examen en dat had ik verteld gisteravond.

Het is wel iemand die ik echt leuk kan gaan vinden.
@Dolphin: een gezellige avond gehad dus, niet gezoend en niets afgesproken.... lijkt op mijn 2e date. Ik heb toen een sms gestuurd de dag erna om te laten weten hoe ik het vond en met de vraag 'snel de avond nog eens overdoen?'. Nu niet meer gaan afwachten hoor, lekker zelf actie ondernemen.

@Lotsu: altijd spannend om voor de eerste keer af te spreken, maar je moet er gewoon vanuit gaan dat het gezellig wordt en als het tegenvalt, tja dan is het een drankje en weer naar huis. Wat ga je doen?

@Prinses: nog contact en/of een nieuwe date gepland??

Uiteindelijk heb ik woensdag voor hem gekookt ipv hij voor mij. Verder niet veel gedaan als gekletst, geknuffeld en samen geslapen. Voelt nog steeds goed als ik hem zie en ook als ik hem niet zie zit hij steeds in mijn hoofd. Waarschijnlijk zie ik hem zondag weer
@Lotsu: hoe was het????? Was het/hij wat je verwacht had na de mail en chatsessie?

@Jola: Klinkt allemaal erg goed hoor! Klinkt wel alsof daar echt potentieel in zit Hou je ons wel op de hoogte?

Ik heb gisterochtend gesmst en gevraagd of hij vanmiddag iets wilde gaan drinken (had nl iets te vieren). Daarop reageerde hij héél uitgebreid en lief, alleen hij kon niet. Hij deed geen tegenvoorstel, dat was wel jammer. Maar het was een heel positief smsje! Die 3de date gaat er wel komen en daar kijk ik naar uit. Wil hem graag beter leren kennen.
Girls daar ben ik weer...

Zoals Dolphin weet heb ik alles laten bezinken, en besloten dat ik toch niet verder wil.....MAAR toch is het sterker.....hij blijft sms-en terwijl ik niet antwoord en heeft me weer mee uit gevraagd, ga er maar eens over nadenken....

Dolphin, ben benieuwd wanneer je 3 date is, laat nu wel van zijn kant komen....dus ff op je tanden bijten, en wil je je verhaal kwijt wij zijn er voor je...

jola, gaat ook lekker nietwaar...heerlijk eerst knuffelen, en samen slapen, dat zegt veel over hem, vind ik erg positief!
Nou mijn date was leuk, we waren wel zenuwachtig allebei haha.

Maar we hebben lekker gekletst, tot onze laatste trein ging.

Direct in de trein ook weer gesmst met elkaar,hij vond het leuk en hoopte op een 2e date!!

Hij stuurde gister een sms over koetjes en kalfjes,en wanneer we weer gingen afspreken. Dus ik uhh wanneer kan je, stuurde die alleen terug morgen??

Vanavond komt ie bij mij langs, ben benieuwd!
@Lotsu: fijn om te horen dat het zo leuk was! En meteen een 2de date, doe je goed!

@pzp: hij pakte de hint dus niet op dat je niet meer antwoordde? Toch weer aan het twijfelen? Hij geeft niet meteen op, dat is toch een goed teken.

Ik laat het aan hem over om een voorstel te doen voor de 3de date. Misschien dat ik wel ga smsen komende week, maar in ieder geval ga ik geen voorstel doen.
Owww, daten, ik geloof dat ik ook in dat stadium ben aanbeland. Jarenlang had ik gewoon wel of geen vriendje, zonder eerst te daten. En nu, twee flirts na mijn laatste vriendje, ben ik aan het daten! Maar het verloopt maar moeizaam, ik ben niet zo'n dater volgens mij. Hij woont in het buitenland (Amerikaan/Afrikaan die in Europa werkt) en ik heb hem nu twee keer gezien. Na de tweede keer besloten we te gaan daten (ik wist niet eens dat je dat besloot). Maar dat is inmiddels al weer een maand geleden! Sindsdien regelmatig contact, maar ik merk dat hoe langer het duurt voordat ik hem weer zie, hoe meer twijfels ik krijg of het dan wel echt gaat werken. Hij is nu thuis voor vakantie en sindsdien hoor ik weinig van hem, zal ook wel te maken hebben met tijdsverschil en dat hij thuis iedereen weer op moet zoeken, maar ik krijg er wel twijfels door. Het plan is dat hij komend weekend weer langs gaat komen, en ik kan niet wachten. Aan de andere kant heb ik een voorgevoel dat het niet door gaat gaan, om wat voor reden dan ook. Echt bespreekbaar is het niet, want dat is volgens mij not done tijdens de datingfase. Ik ben terughoudend, ik heb geen zin in een teleurstelling. Maar stiekem hoop ik heel hard dat hij vrijdag op Schiphol staat en dat dan alles goed is.

Ik ben gewoon een lousy dater denk ik...
@phiep: je bent géén lousy dater! Die onzekerheid/twijfels hoort er gewoon bij, dat hebben we allemaal (zoals je denk ik wel terug kunt lezen). Je weet niet meteen of het gaat werken of niet, daar ben je nou juist voor aan het daten, om elkaar beter te leren kennen. Het is keer op keer weer afwachten.......

Het is wel lastiger als hij in het buitenland woont, dan zie je elkaar natuurlijk minder en is het moeilijker elkaar beter te leren kennen.
@Lotsu, en en en... hoe was het gisteravond? Wel leuk dat hij zo enthousiast voorstelde om zo snel opnieuw af te spreken.

@Dolphin, gewoon lekker sms-en hoor van de week en een beetje aansturen op een vervolgafspraak. En als hij echt niet met een voorstel komt, toch zelf iets voorstellen hoor. Je wilt hem leren kennen dus....

@Prinses, oh lastig hoor... hij is wel een volhouder, mss vindt hij je echt heel leuk en gooi je mss te vroeg de handdoek in de ring.

@Phiep, gewoon rustig doorgaan en als je daten eng vindt of denkt dat je dat niet kunt... noem je het gewoon anders. Wel lastig dat hij uit het buitenland komt en dat hij minder goed bereikbaar/benaderbaar is.

Ik ben gisteren weer bij hem geweest en toen heeft hij wel lekker voor me gekookt. Niet blijven slapen en ik merkte dat hij dat wel jammer vond. Ik ook maar het kwam me echt niet uit. Heb hem nog een sms-je gestuurd toen ik thuis was dat ik eigenlijk veel liever bij hem was blijven slapen maar dat ik dat de volgende keer weer doe. Verder ben ik heel benieuwd hoe dit gaat lopen, merk dat ik me nu al ga afvragen hoe we verder gaan ipv vind hij me leuk (want volgens mij is dat wel zo). Nieuwe onzekerheden dus op mijn pad... beetje eng vind ik het allemaal wel, is toch alweer een tijdje geleden dat ik iemand zo leuk vond.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven