Net uit. Heb het heel moeilijk

06-07-2016 10:43 53 berichten
Hoi allemaal,

Ik heb hier vaker topics geopend onder twee andere nicknames. Na een lange tijd heb ik weer besloten om mijn verhaal te vertellen. Ik voel me namelijk ontzettend slecht en heb momenteel een zwaar gevoel op mijn borstkas. Ik zal dit verhaal van alle kanten beschrijven, dan wordt het zo veel mogelijk een objectief verhaal. Het zal vast onsamenhangend worden, maar zo voel ik me ook

Het gaat over mijn inmiddels ex vriend. Na twee jaar is het uitgegaan. Het laatste halfjaar deed hij heel anders. Het leek alsof hij me alleen nog leuk vond voor tussendoor. Hij maakte opmerkingen als: ''het kan toch dat we iemand anders tegenkomen''. ''Ik wil vrienden worden, en ik zeg dan niet automatisch nee als ik een ander tegenkom''. ''Ík zie jou niet als mijn vrouw, want we wonen niet samen''.

Door mijn niet-Nederlandse achtergrond heb ik hem nog niet kunnen voorstellen aan mijn familie. Ze ogen heel modern, maar stellen hoge eisen en zijn behoorlijk streng. Ik heb geleerd dat ik niet met al mijn problemen bij mijn ouders terecht kan. Zij accepteren een vriend pas als ik een diploma heb en dit heb ik hem ook vanaf het begin verteld en daar ging hij mee akkoord. Ik zei hem ook, dat als hij er echt niet tegen kan, dat ik niet de juiste persoon voor hem ben. Hij reageerde van wel.

De afgelopen twee jaren zijn er nog ontzettend veel andere dingen gebeurd. Ik zal me in dit topic beperken op zijn zeer aparte gedrag qua ''uitmaken'', want anders wordt het een veel te lang verhaal. Ik zal zo nodig verwijzen naar mijn oudere topics, daar staat de rest namelijk.

Het bizarre is dat hij het laatste 1,5 jaar steevast tijdens elke tentamenperiode een paar dagen van tevoren met mij ruzie zocht (toevallig/doelbewust/per ongeluk). Dit begon op een hardnekkige wijze in maart 2015. Mijn tentamenperiodes zijn respectievelijk gevallen op: eind maart 2015, begin juni 2015, eind oktober 2015, midden januari 2016, eind maart 2016 en begin juni 2016. Elke tentamenperiode heeft hij me aangeschoten opgebeld, ruzie gemaakt en ontelbare verwijtende apps verstuurd. Tot en met midden januari 2016 was de toon anders: ''jij ziet mijn familie bijna nooit'', ''jij hebt contact met een ander, vandaar die profielfoto op app'' enz. enz. Door dit soort storend gedrag heb ik meerdere keren mijn tentamens niet kunnen halen, omdat ik veel verdriet voelde. Om deze reden heb ik inmiddels minstens een jaar studievertraging opgelopen. Maar ik dacht steeds...hij houdt van me, daarom doet hij zo. Hij beloofde elke keer me niet meer af te leiden tijdens tentamenweken. En ik ging nog meer mijn best doen. Ik probeerde wanneer ik kon voor hem te koken en als ik bij hem was zijn huis schoonmaken. Vaker seks. Ik vergaf het hem elke keer. Wat kon ik doen om hem happy te maken. Alles! Ik probeerde zo veel mogelijk wat binnen mijn bereik lag. Ik vond het wel raar waarom hij me niet steunde als hij zo graag wilde dat ik zelfstandig werd. Met een diploma kan ik meer verdienen. En hij wilde toch mijn ouders ontmoeten?

Eind februari is zijn gedrag opmerkelijk veranderd. Toen maakte hij het steeds vaker uit. Het laatste halfjaar heeft hij het minstens 4 keer uitgemaakt (en dat terwijl ik toen razend druk was met leren, het was voor mij een heel moeilijke combinatie...afstuderen en steeds dat liefdesverdriet doormaken). Elke keer nadat hij het had uitgemaakt, zei hij sorry. Hij hield superveel van me zei hij. De laatste keer dat hij het heeft uitgemaakt was op 18 juni. Hij vroeg me per app of ik als vrienden of scharrels door wilde gaan. Dit wilde ik niet. De volgende dag vroeg hij of het voor mij heel lastig was om als vrienden naar Rome te gaan (dat reisje was namelijk al een paar weken geboekt). Ik moest 24 juni een afstudeervoorstel voor de organisatie Slachtofferhulp inleveren en had een tentamen. De dagen na 18 juni: ''je doet geen mallemoer'', '''je bent een nietsnut'', ''je kwam niet eens naar mijn vader toe om hem te bedanken dat hij de tickets had geboekt'', ''ik hoop dat ik een betere vrouw tegenkom''. ''Jouw zusjes zijn beter dan jij''. ''je bent een luiaard, hebt nog geen werk''. ''je bent een loser op jouw leeftijd''. ''Zal nooit wat met jou worden''. Ik moest ook zijn sleutel inleveren. Heb ik gedaan. 24 juni begon hij opeens excuses aan te bieden.. Ook toen vergaf ik het hem.

Maar..

Vorige week heeft hij bekend dat hij een topic over mij op het fok forum heeft geopend. Was een heel negatief topic. Dat hij al mijn rekeningen zou betalen (dat is niet waar, hij betaalt alleen etentjes omdat hij ook zelf wilt eten!). In de veronderstelling dat hij maar 1 topic over mij had geopend, liet ik het zitten. Tot mijn grote verbazing kwam ik afgelopen weekend achter dat hij al sinds februari 2016 een account had en dat hij inmiddels bijna 700 postst heeft. Uit nieuwsgierigheid begon zijn reacties ook te lezen. Onderstaand zijn een greep uit zijn reacties die mij behoorlijk pijn hebben gedaan:

feb: -Je kan ook beter skanks daten ipv die serieuze wijven

-Waarom zou je samen willen leven met een vrouw?

- Waarom hebben zoveel mensen die drang om een serieuze relatie te hebben?

- Nee, ik date alleen skanks!

- Dqod(een vrouw), daten?

- Ik wil dat je dat niet meer doet! Je moet moet fit aan de werkweek beginnen! (meer bezorgd om een vreemde dan ooit voor mij)

-Enige wat je moet weten als je vrouwen het bed in wilt hebben is dat ze onzeker zijn

- Intussen neukt hij jou en jouw vriendin:) En nog meer chicks:) Geniale gozer!

- Lopen gewoon gasten rond die vrouwen-fluisteraar zijn. Die weten precies wat ze wel en niet moeten zeggen. Die neuken de meest gelukkig getrouwde vrouwen nog:) Stiekem kijk ik wel op tegen dat soort gasten:)

- Ik mag jou ook, neuken?

- Zij is slachtoffer van een geniale player. Moet zeggen dat ik hem respecteer!

- Ik ben hier nieuw, dus weet het niet. Maar zijn hier op dit forum vrouwen die je kan bestellen voor seks?

April

-ja, ik ben al jaren hoer lees ik net :7

Ok, wat zijn jouw tarieven?

-Ben jij zo'n Noord-Afrikaans chickie met goeie billen?

Mei:

-Hoe zie jij er uit? Kan jij jezelf misschien even omschrijven?

- Mag ik jouw nummer?

-Geef jouw nummer ff, dan bel ik jou!

- Dacht misschien paardrijles tegen jouw huichje.

-Eikel tegen jouw huichje, dat zou jou leren!

Heb je zin in een verzetje of ben je uber serieus?

maart: Heerlijke strakke chicks met strakke kontjes in de sportschool. Dat is mijn enige motivatie om naar de sportschool te gaan.

Hij had nog paar posts over lichaamsdelen van eerdere neukertjes. Dus hij denkt nog aan ze. Stel ik me aan dat ik deze posts erg vind?

Toen hem er mee confronteerde, zei hij dat dit alles voor de lol gezegd was??

En zei hij dat ik vast een ander had, anders zou ik met hem nog door willen gaan. En dat hij iemand zou hebben die gaf wat ik hem niet kon geven. Volgende dag zei hij dat hij het zomaar zei.

Ik probeerde dit alles te vergeven. Maar gisteren kwam het bij mij toch naar boven dat hij me erg gekwetst had en ik kon het niet vergeten. Ik zat huilend bij hem thuis, hij keek me vaak glazig aan en ik merkte een soort plezier in zijn gezicht. Eerder keren toen we ruzie hadden, vertoonde zijn gezicht nog sporen van distress. Maar laatste tijd zie ik geen enkele emotie, alsof ik niets ben. Enige wat hij zei op alles: ''wat wil je dat ik zeg''. ''ja soryy''. ''je praat steeds door me heen''.

Toen ik hem gisteren met screenshots van zijn forumposts confronteerde, was zijn enige reactie: ''jij hebt een ander!'', ''daarom wil je me niet meer''. Na een tijdje begon hij agressiever op mijn apps te reageren:''ik ga jou kapotmaken'', ''je bent 0,0''.'''geef me mijn geld terug, ga de hoer spelen om het te sprokkelen. ''je neukt voor spullen'' (onzin). Daarana zichzelf verontschuldigen ''jij bent mijn alles'', ''kom hier wonen, dan zorg ik voor je''. ''Succes met die andere gast''. Altijd denkt hij onterecht dat ik een ander heb.

Samenvatting: hij zat in een hele slechte periode, woonde twee jaar terug bij zijn moeder. Ik dacht hij het me zou accepteren en van me zou houden als ik maar lief genoeg deed. Ik spoorde hem aan om te studeren, te sporten, stoppen met roken en drinken. Hij heeft inmiddels een eigen huis. Als hij pijn had, voelde ik ook verdriet. Ik was ook nog maagd voor hem. Maar ondanks dat ik naast hem geen enkele vent sprak, nauwelijks mijn vriendinnen meer zag, was ik toch een onbetrouwbaar sletje. Zou ik echt geen maagd voor hem zijn geweest. Ondanks alles ben ik in zijn ogen lager dan laag. Na alle moeite die ik voor hem had gedaan, mijn focus geheel op hem. Er is nog steeds niets. 1,5 jaar lang was ik leuk genoeg om mee door te gaan. En dan is hij verbaasd dat ik het erg vind dat hij op het forum nummer vroeg aan een meid en vindt hij het raar dat ik het erg vind dat hij het zo vaak uitmaakt. Zodra hij zich beter is gaan voelen, is hij dat gaan doen. Hij is vooruit gegaan en ik achteruit gegaan. De laatste keer dat hij het uitmaakte, zei hij ook: ''ik hoop dat je iemand tegenkomt op wie jij zo verliefd wordt als ik op jou in het begin. Toen ben ik gaan upgraden. Ik hoop dat jij iemand vindt waar jij wel beter voor wordt.'' In mijn optiek heb ik hem juist gesteund en dat zag ik van zijn kant bijna niet.

Hij verweet mij vaak onterecht dat ik met andere mannen flirtte, praatte, een extra nummer had. Dit is allemaal niet waar. Denken jullie dat hij een ander heeft ontmoet? Wat vinden jullie van dit verhaal?
Alle reacties Link kopieren
Pff, erg lang verhaal...

Maar deze vent moet je niet om je heen willen hebben. Beetje respect lijkt mij noodzakelijk
Hij is een loser en je bent beter af zonder hem.
Serieus??? Wat doe jij jezelf aan.
Life is short. Eat dessert first.
Wow...ik ben meestal van het lijstjes maken om een TO te laten inzien wat er allemaal niet klopt. In dit geval is er geen beginnen aan.

Mijn tip: Laat deze ... rat doen waar hij goed in is maar niet in jouw leven. Hij is verantwoordelijk voor zijn acties en daar hoef jij hem niet mee te confronteren. Zonde van je energie. Stap uit zijn schaduw. Het zonnetje komt één deze dagen te voorschijn. Laat je daardoor opwarmen. De energie die je daar van krijgt gebruik je maar om je te focussen op jezelf en de mooie mensen die zin hebben in het leven.
meid, klink lullig maar tel je zegeningen en wees blij dat ie exit is. Ooit zul je t zelf ook zo zien.

Je bent vast een lieve meid maar jeetje wat ben je een enorme dweil als ik het zo lees

je bent gewoon een deurmat voor die droeftoeter

Iemand die jou met zo veel succes manipuleert en daardoor een dusdanige negatieve invloed op je leven heeft, waarom heb je jezelf niet veel eerder iets veel beters gegund?

ik schrik ook van je perspectief, als ik heel eerlijk ben. maar daar gaan een flink aantal viva-forummers je de komende uren gelukkig bij helpen, verwacht ik zo
Wet van Wuiles, toch?
Oei... ik vond mezelf al zo'n vloerkleed omdat ik mijn ex 2 keer terugnam.. Maar dit is wel heel bizar. Laat die gast lekker in de koeiendrek zakken zeg. Focus je op jezelf, want zo te lezen heb je nog ontzettend veel te leren. Ik ben er ook geweest hoor, de deurmat-fase. Word maar een fijne hoge drempel waar alle ellendelingen over struikelen!!
Vreemd is niet labiel.
Wat een douchebag xl.

Heb je geen eigenwaarde / zelfrespect ??
Even voor mijn beeldvorming hoor

Waarom ga je kapot van verdriet?

ik zou een dagje doen op de keukentafel als deze dweil het uit had gemaakt met me.

Zo leuke vent is het niet

Of mis ik belachelijk leuke info in deze OP?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Woldertje schreef op 06 juli 2016 @ 10:59:

Wet van Wuiles, toch? wilde net zeggen 'gevalletje wet van wuiles'..., maar je bent me voor..
lieverd,,je bent samen met een vieze riool rat,,ga weg bij die man,, veeg je tranen & ga verder met je leven!!
Hij is machtsspelletjes aan het spelen, hij kickt erop om jou klein te houden, en denkt dat hij alles kan zeggen zolang hij daarna sorry zegt.

Laat hem gaan, je verdient beter, je kan hem niet veranderen, kies voor wat jou gelukkig maakt. Er zijn zo veel leuke normale mannen te vinden, echt waar.

Blokkeer hem op al je sociale media, blokkeer hem op whatsapp, en blokkeer zijn telefoonnummer. Als hij nog een keer contact zoekt, laat hem dan weten dat je geen contact meer wenst, dat het klaar is tussen jullie, en wens hem een fijn leven. Als hij je nog een keer bedreigt, (ik ga je kapotmaken is een bedreiging) waarschuw hem dat je alle berichtjes opslaat en voortaan naar de politie gaat voor aangifte van elke bedreiging.
quote:safrat schreef op 06 juli 2016 @ 11:04:

Wat een douchebag xl.

Dit is heel erg. Wat een loser, zeg. Je doet er goed aan om er gewoon DEFINITIEF een eind aan te maken. Geen woorden meer aan vuil maken, geen telefoontjes, geen berichtjes, niets. Laten vallen.
Ik heb niet je hele verhaal gelezen, laat staan je oudere topics. Wát een droeftoeter zeg. Ik zou de vlag uithangen, good riddance. Ei.
Jeetje, waar is je eigenwaarde?! Ik vind dat je je er wel makkelijk van af maakt door te zeggen dat je een jaar studievertraging hebt opgelopen door hem.

Je laat je enorm manipuleren door deze douchebagXL. De hele relatie bestaat uit hem te pleasen, je haalt niks goeds voor jezelf eruit. Komop, gewoon kappen met jezelf dit aan te doen.
Ik maak me eerder zorgen om jouw gedrag to, er zijn nog meer enge mannen dan deze hoor en als jij zo over je heen laten lopen zit je zo weer aan de volgende engerd vast en wie weet slaat die je het ziekenhuis in, ik denk niet dat dit topic jou gaat helpen je kunt beter naar een psycholoog gaan en meer van jezelf leren houden.

Dat er psychopaten rondlopen betekent niet dat je je hele leven bij ze hoeft te blijven hoor.

Een jaar studievertraging Door zo'n eikel?!
Waarom ben je niet extreem op hem afgeknapt?
Die jongen klinkt echt als een psychopaat!!
Zo, ik zou een knalfuif geven dat ik van 'm af was. Of in een juten zak gaan rouwen dat ik 2 (!) jaar had verspild aan een enorme respectloze klootzak.

Echt, kweek ballen, want hoe jij je laat behandelen kan gewoon écht niet. Werk aan je eigenwaarde, het is gewoon tenenkrommend om te lezen.
Serieus, doe ff normaal.

Het zinnetje houden van is hier zo niet van toepassing :S
Ben je echt zo onzeker dat je denkt niets beters te kunnen krijgen dan deze droeftoeter? Hoe hij met je omgaat en de dingen die hij schrijft zijn echt niet normaal.
Echt, wat voor zinnings valt er in vredesnaam te zeggen als reactie op deze OP?

Wees blij dat het je ex is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven