Niet sexy

12-06-2010 19:50 610 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat een leuke 12 1/2 jaar getrouwd viering moest worden werd een drama. Ik had een leuke dag/nacht gepland in een romantisch hotelletje. Bij het eten hadden we beiden een beetje (veel) wijn en de tongen kwamen los. 14 jaar zijn we samen en hij is mijn alles, mijn soulmate mijn maatje. Vader van mijn twee kinderen en diegene met wie ik oud wilde worden. Alleen is ons sex leven niet goed. Hij wil zelden sex en als we het dan doen dan is het heel gewoon, dood gewoon. Ik dacht dat hij wat preuts was of misschien wensen had die hij niet durfte te delen met mij, dus ik was heel geduldig. Elke keer als ik het woord sex maar in de mond nam, begon hij te sputteren en te draaien in zijn stoel. In bed geen held, maar buiten bed al helemaal niet. Ik bleef geduldig en bleef proberen het onderwerp aan te snijden, met hetzelfde gevolg. Ik heb geopperd speeltjes te introduceren, leuke lingerie setje, ik heb zelfs aangeboden om een triootje te doen (hebben gelukkig nooit gedaan), om hem maar een beetje wakker te schudden, maar niets hielp. Ik begon te denken dat het aan mij lag. Voor ik mijn man leerde kennen stond sex zo'n beetje nr 1 op mijn lijstje, nu nr 100. I

Ik heb heel wat geexpirimenteerd en was totaal niet preuts. Ik ben 7 jaar ouder dan mijn man en hij heeft in den beginne als eens gezegd dat hij niet "zo'n oud lijf gewend was" maar dat nam ik niet serieus genoeg, blijkt nu. Het heeft me destijds wel gekwetst, want ik weet nog dat hij het zei.

Nu, met een paar wijntjes op, vroeg ik aan hem wat hij zou willen en waarom er maanden voorbij gaan zonder dat hij sex wil. Ik vroeg hem of hij altijd zo was geweest. Nee, bleek toen: bij zijn exen was het soms bij de konijnen af (quote!). Ik schrok en vroeg waarom hij dat dan nooit met mij wil doen, waarom ik nog net niet moet bidden en smeken om een potje small/medium sex. Tja, naar veel aandringen van mijn kant (mijn fout!!!) kwam dan toch het hoge woord eruit: hij vind het erg dat ik geen strak lichaam heb zoals een 25 jarige (ik ben 43). "Als ik wel strak in mijn vel zou zitten....zou je dan wel vaker sex met me willen?" vroeg ik. Ja, dat zou hij dan wel willen.

Ik ben helemaal kapot van binnen, mijn hart is gebroken en ik kan er niet eens meer tegen als hij me aanraakt. Gisteren sloeg deze bom in en vandaag weet ik al zeker dat ik nooit meer sex met hem wil. Op de vraag waarom hij dan soms wel sex heeft met mij antwoorde hij: "omdat het dan weer es tijd wordt. Net als je trek in een hamburger hebt, dan ga je er ook eentje eten."

Ik zal nooit meer dezelfde zijn. Ik weet niet wat ik nu nog moet doen. Ik wil eigenlijk weg, wegrennen, weg bij hem, maar ik heb nog twee kindjes.........
quote:dangeensuus schreef op 13 juni 2010 @ 00:12:

[...]

Wat naar, mag ik je een saprofiet aanraden?Wikipedia laatste redmiddel.... Laughs all over here....... IQ....... pfffffffffffffffff
quote:dangeensuus schreef op 13 juni 2010 @ 00:19:

[afbeelding]Mooi he, niks anders meer kunnen..........
ga je mee marc? gaan we lekker cammen, heb zin in je.
quote:kaasblokje schreef op 13 juni 2010 @ 00:23:

ga je mee marc? gaan we lekker cammen, heb zin in je. Tuurlijk. Cammen is zo geweldig............
quote:Marcmeteenachternaam schreef op 13 juni 2010 @ 00:21:

[...]

Mooi he, niks anders meer kunnen..........Hoef ik jou zeker niet uit te leggen, Snap jij zo ook wel.
quote:Marcmeteenachternaam schreef op 13 juni 2010 @ 00:29:

[...]

Hoef ik jou zeker niet uit te leggen, Snap jij zo ook wel.Huh praat je nou tegen jezelf? Marc dat is denk ik geen goede ontwikkeling op een forum jezelf beantwoorden. Wellicht wordt het tijd om iets anders te gaan doen.
Het eerste wat ik denk na het lezen van je OP is:"Nou, lekker dan!!"

*gaat reacties lezen en dan weer reageren*
quote:Marcmeteenachternaam schreef op 13 juni 2010 @ 00:29:

[...]

Hoef ik jou zeker niet uit te leggen, Snap jij zo ook wel.

jij bent eng

dag babe
quote:harpertje schreef op 12 juni 2010 @ 19:50:

Ik zal nooit meer dezelfde zijn. Ik weet niet wat ik nu nog moet doen. Ik wil eigenlijk weg, wegrennen, weg bij hem, maar ik heb nog twee kindjes.........Nou ja, bottomline is dat de zwaartekracht nog meer zal gaan toeslaan, dus hij zal je de komende decennia wel niet meer gaan waarderen. De vraag is of het dan voor jou nog leuk oud worden is met hem.
Ten eerste, ik vind het ronduit kwetsend en lullig dat je man (verdient de titel niet eens) zoiets zegt over je. Eigenlijk zijn er gewoon geen woorden voor.

Ik denk ook: wat denkt ie wel niet!! Dat iemand van 43 nog strak in haar vel zit als een 20-jarige studentje ofzo?? Zeg hallo!! De leeftijd en het feit dat je 2 beebs (zijn beebs notabene) heb gedragen is toch logisch dat niet elke vierkante cm perfect meer is?? En laat me raden, meneer is zelf wel perfect??!

Meid, ik begrijp volledig dat je hart gebroken is en dat je nadenkt over een toekomst met deze/zo'n man. Want zeg nou zelf, wil je met iemand die zo over jou en vrouwen denkt oud worden?

Sorry hoor, maar ik word echt pislink van zulke mannen

Goed, ondertussen heb ik het topic uit en zie ik de zaken ook wat genuanceerder dan in eerste instantie.

Denk gewoon even goed na bij wat je voelt, denkt en wat je denkt wat haalbaar is Harpertje.

Iedereen have fun en succes met Marc
BGB

Marc inmiddels huilend naar z'n mammie gerend?
ik ben echt te weinig op het forum

WTF is Marc?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Een of ander pratend vacuüm dat van z'n eigen planeet verbannen is en nu op Viva komt galbakken. Even teruglezen en je weet meer dan voldoende (vergrootglaasje..)
ah

ok

OT: leuk je weer vaker hier te zien MM
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Thx Rosanna, insgelijks!!

De kroeg was leuk, aangezien de meest gefrustreerde vrouwenhater mooi binnen werd gehouden door de dames hier (waarvoor dank en hulde!) heb ik zowaar interessante gesprekken kunnen voeren. Zonder hysterisch gebruik van uitroeptekens door gesprekspartner

En idd Marc, daar hoor ik thuis, in de buitenwereld. Mij ziet men daar namelijk wel graag. Mij wel
quote:Iwannalive schreef op 12 juni 2010 @ 22:44:

[...]

Sorry maar we kunnen wel doen alsof je standaard je koffers ingepakt in de gang hebt staan en zodra je man of vriend iets doet of zegt wat je niet aanstaat dat je weg bent. Zo werkt het in een relatie toch niet.

Hun sexleven is nul. Ze praten er niet over. Ze spelen op dat gebied struisvogeltje (zal niet de eerste en laatste relatie zijn waar dat in gebeurt). Daarnaast doe je samen ook nog altijd dingen buiten het bed. En hij is de vader van haar kinderen (als ik het me goed herinner). Je partner is toch niet alleen je minnaar, het is een som van dingen dat je relatie bepaalt. Ze weet nu sinds kort pas wat de reden is dat er niet meer of zo weinig gevreeen wordt. Geef haar even de tijd.

De eerste reactie is er natuurlijk een van bekijk het maar. Maar zoiets heeft tijd nodig. Is een proces. Persoonlijk zou ik diep gekwetst zijn, mijn man moet me wel om op te vreten vinden. Maar je hebt ook nog kinderen, 14 jaar samen. Ze zijn nog bij het eerste dominosteentje dat om is zeg maar.

Dit is precies hoe ik erover denk. We hebben gisteren nog tot diep in de nacht gepraat. De (voor)oordelen die hier in dit forum besproken werden heb ik hem ook voorgelegd, incl of hij een ander zou willen of al hebben. Het gesprek was deze keer rustig en van beide kanten begripvoller en hij zag ook in dat het niet zozeer mijn lijf zou zijn, want voordat ik "uitzakte" was het ook al niet veel. We hebben gepraat over wat onze ideeen waren over een "goede" sexuele relatie, blijkt dat hij daar hele andere ideeen over heeft dan ik. Hij had het idee dat we na 14 jaar nog steeds als konijnen zouden sexen. Ik was vergeten dat de sex in het begin wel beter was en we vaker sex hadden.

We zijn naar bed gegaan en van het een kwam het ander en we hebben geweldige sex gehad, ongelovelijk maar waar. Een beetje van mijn smaak en een beetje van zijn smaak. Afwisselend ruw en lief, duurde wel langer dan normaal. Normaal duurt het bij ons zo'n 45 min, deze keer zeker anderhalf uur. We hebben daarna nog wat nagebabbeld en we waren het erover eens dat die hele chemie kwestie gelul is, wij hebben zeker chemie..........alleen niet vaak genoeg. Zoals hij zei: "wij hebben kwaliteit, alleen geen kwantiteit".

Ik heb wel echter een heel leuk topje aangedaan en heb die aangehouden, zo voelde ik me minder bekeken met mijn theezakjes en hij vond het geweldig om naar mijn borsten te zoeken onder al die zachte stof. Omdat ik me minder bekeken voelde, was ik veel vrijer.

Al zou het nog een maand duren voordat we sex hebben (hij gaf toe dat hij dit ook veel te weinig vond trouwens), op zo'n sexpartij wacht ik geduldig!

Wat ook een hot item bleek te zijn was mijn ziekte trouwens. Bleek dat hij zich altijd zorgen maakt over hoe hij mij thuis aantreft, in welke bui ik ben, hoeveel pijn ik heb (gehad) die dat enz. enz..... Ik heb hem gezegd dat ik geen porceleinen poppetje was en dat hij niet voor mij moet gaan invullen hoe ik me voel enzo. Dat hele Florence Nightingale affect heeft ook geen possitieve invoed op zijn libido neem ik aan.
good for you
once upon a time called.....right now
Klinkt goed, Harpertje.

Fijn dat jullie er samen écht over hebben kunnen praten.

Alle goeds.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
Fantastisch, waren alle problemen maar zo snel opgelost.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Ik ben blij voor jullie dat zo'n klote opmerking in ieder geval een deur open heeft gezet tot openheid naar elkaar toe.

Ps: als ik denk aan sex als bij de konijnen af, denk ik aan veel vluggertjes. Sommige mannen worden een beetje huiverig voor sex als ze denken dat er altijd uren liefdesspel van ze verwacht wordt...
Ik vind het niet zo sexy wat jou man heeft gezegd. Ik zou zijn goddelijke lijf wel eens willen zien..

Dat jullie goed kunnen praten etc vraag ik mij ergens af. Want dit onderwerp komt dan niet goed tot z'n recht.

Sex is een belangrijk onderdeel van je relatie.

Respect is van zijn kant naar jou toe betreft jou lichaam ver te zoeken. Je bent immers niet aantrekkelijk??

Opmerking van Marcel slaat ook de plank mis.

Je schijnt te weten waar je aan was begonnen, dus mag je man dat wel zeggen. Daar komt het op neer..tjah..

"want voordat ik "uitzakte" was het ook al niet veel."

Leuke uitspraak ook..doet je vast goed.

Jullie hebben geen kwantiteit maar kwaliteit?? Wanneer word je wakker?

Naar mijn inzien klopt er hier iets niet..
quote:Broedkippetje schreef op 13 juni 2010 @ 09:29:

Klinkt goed, Harpertje.

Fijn dat jullie er samen écht over hebben kunnen praten.

Alle goeds.Sluit ik me bij aan. Alle goeds Harpertje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven