nieuwe date is met 114 vrouwen naar bed geweest..

16-10-2018 13:09 218 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag lieve dames,

zoals de titel al zegt: de man waarmee ik nu een paar dates heb gehad heeft er een ruig verleden op zitten.
Hij is een erg vrije geest en heeft dus veel geëxperimenteerd in het verleden. Dit wist ik al en vind ik absoluut geen probleem. We hebben allemaal ons verleden toch? en het doet mijns inziens niets af aan of iemand een leuk en geschikt persoon is. Ik ben zelf ook vrij losjes wat dat betreft. TIjdens onze laatste date hadden we het er gewoon over en toen kwam het ter sprake dat hij het met zo'n 114 vrouwen gedaan had (pakweg). Even schrok ik toch wel van dat aantal maar al snel boeide me het niet meer zo.
Daarna had ik het er echter met vriendinnen over en die vonden het stuk voor stuk een enorme afknapper. ze dachten dat ik 'nummer zoveel' zou worden en vonden hem een afgelikte boterham. Daarom vraag ik me af: ben ik nou zo raar dat ik het probleem niet zie?
En vooral: zouden jullie het een afknapper vinden als een man met dit aantal dames naar bed is geweest?
Alle reacties Link kopieren
impala schreef:
16-10-2018 20:28
Man, man, man moest hier nou echt nog een smiley bij?

Yep
Maar mede omdat je met 114 bedpartners een afgelikte boterham bent, maar met 20 waarmee je langere relaties hebt en mogelijk totaal meer seks hebt gehad niet. En dat heb jij misschien niet geschreven, die afgelikte boterham, maar is wel vaak genoemd.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Dreamer schreef:
16-10-2018 20:29
Yep
Nah, ik ga hem er dan maar even bijzetten. Voor de autisten onder ons (ook al: **SMILEY!!**).
impala wijzigde dit bericht op 16-10-2018 20:37
4.32% gewijzigd
.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou er persoonlijk niet mee zitten (maar het ook niet perse willen weten). Ik zou het bijvoorbeeld veel vervelender vinden als iemand 5 'serieuze' relaties achter de rug heeft dan 100 one night stands.

Is heel persoonlijk, dus het maakt helemaal niet uit wat je vrienden vinden of wat wij vinden; als jij het oké vindt is het goed. Het zegt verder niet zoveel over hem als persoon of hoe zijn relatie met jou gaat zijn. En op zo'n 22 jaar seksueel actief zijn valt 114 nog best mee als je het verspreidt.
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Ik zou het niet aantrekkelijk vinden. Mijn vriend wilde het van mij niet weten (meer dan hij), maar toen hij het toch hoorde was hij stiekem toch wel opgelucht.
De exacte aantallen zou ik dan nog wel weten, ook bij 114. Je weet het toch ook van 5, dus je hoeft elke keer alleen maar +1 te onthouden.
Alle reacties Link kopieren
Wat een baas! LOL om de mensen hier die 114 niet veel vinden trouwens.
I'm not a big fish, William. I'm Moby Dick.
Alle reacties Link kopieren
MinkeDeWit schreef:
16-10-2018 20:34
Ik zou het niet aantrekkelijk vinden. Mijn vriend wilde het van mij niet weten (meer dan hij), maar toen hij het toch hoorde was hij stiekem toch wel opgelucht.
De exacte aantallen zou ik dan nog wel weten, ook bij 114. Je weet het toch ook van 5, dus je hoeft elke keer alleen maar +1 te onthouden.
Nou, dat werkt toch echt een beetje anders hoor.
Als je vijf dropjes eet, weet je dat ook nog wel. Maar toch niet hoeveel er in de hele zak zaten, als je die leeg eet?
impala wijzigde dit bericht op 16-10-2018 20:39
12.11% gewijzigd
.
impala schreef:
16-10-2018 15:43
Nog nooit een lange relatie zou mij meer doen twijfelen dan veel bedpartners. Daar zou ik wel meer van willen weten. Heeft hij nooit van een meisje gehouden of is hij steeds gedumpt? Wil hij zijn vrijheid niet kwijt? Waarom zou hij met jou wel een echte relatie willen? Wil hij dat überhaupt wel? En is dat voor jou het doel?
Ja eens.
kantlijn schreef:
16-10-2018 20:35
Wat een baas! LOL om de mensen hier die 114 niet veel vinden trouwens.
een baas? ik vind het een goedkope slet
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
16-10-2018 20:41
een baas? ik vind het een goedkope slet
ik was wat sarcastisch. een man pikt ook niet simpelweg 114 vrouwen uit de kroeg na 114 gezellige avonden, zo werkt dat niet. Hij is er waarschijnlijk obsessief mee bezig geweest, getuige ook het feit dat hij het precieze aantal weet.
I'm not a big fish, William. I'm Moby Dick.
Alle reacties Link kopieren
Ff serieus : ik zou wel gaan denken dat hij seksverslaafd is. Of aandachtsverslaafd. Of aan de coke. Of gewoon een leugenaar.

Of: een gigolo?
Heet hij Ramon of Frank? :P
.
Alle reacties Link kopieren
kantlijn schreef:
16-10-2018 20:43
ik was wat sarcastisch. een man pikt ook niet simpelweg 114 vrouwen uit de kroeg na 114 gezellige avonden, zo werkt dat niet. Hij is er waarschijnlijk obsessief mee bezig geweest, getuige ook het feit dat hij het precieze aantal weet.


Maar ach, op 1000 stapavonden is het maar 1 op 10 he.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Dat het er ‘veel’ zijn zou voor mij op zich geen punt zijn. Dat hij het bijhoudt èn het zo vroeg in het daten verteld, vind ik wel apart.

Mocht je een relatie met deze meneer willen. Zou jij (nummer 115 dus) dan de laatste zijn? Als monogamie belangrijk voor je is, zou ik bij deze date goed navragen hoe hij dat ziet.
hij heeft genoten..

en jah ik vind het veel

hoe oud is hij
Alle reacties Link kopieren
impala schreef:
16-10-2018 20:36
Nou, dat werkt toch echt een beetje anders hoor.
Als je vijf dropjes eet, weet je dat ook nog wel. Maar toch niet hoeveel er in de hele zak zaten, als je die leeg eet?
Ik weet van al mijn bedpartners de naam en wat we hebben gedaan. Het zijn er geen 114 maar ik zit toch ruim boven de 50.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Alle reacties Link kopieren
chrys schreef:
16-10-2018 20:53
hij heeft genoten..

en jah ik vind het veel

hoe oud is hij

Hij is 30 en is vanaf z'n 16e seksueel actief. Het gaat dus om bijna 15 jaar. Vrijwel geen vaste relaties gehad, wel trio's. (eigenlijk was dit wel handige info voor de OP)

Dat is een paar jaar wild doen en dan nog 2-3 per jaar en je zit er al aan.
Later is nu
Dreamer schreef:
16-10-2018 20:55
Hij is 30 en is vanaf z'n 16e seksueel actief. Het gaat dus om bijna 15 jaar. Vrijwel geen vaste relaties gehad, wel trio's. (eigenlijk was dit wel handige info voor de OP)

Dat is een paar jaar wild doen en dan nog 2-3 per jaar en je zit er al aan.
klopt
Dreamer schreef:
16-10-2018 20:55
Hij is 30 en is vanaf z'n 16e seksueel actief. Het gaat dus om bijna 15 jaar. Vrijwel geen vaste relaties gehad, wel trio's. (eigenlijk was dit wel handige info voor de OP)

Dat is een paar jaar wild doen en dan nog 2-3 per jaar en je zit er al aan.
gemiddeld elke maand een nieuw vriendinnetje en met de kerst vrij
ik vind het veel
S-Meds schreef:
16-10-2018 20:41
een baas? ik vind het een goedkope slet

Ik wilde het niet zeggen maar als het om een vrouw ging die met 114 mannen naar bed is geweest dan waren de reacties heel anders geweest...
Alle reacties Link kopieren
oudebaas schreef:
16-10-2018 20:54
Ik weet van al mijn bedpartners de naam en wat we hebben gedaan. Het zijn er geen 114 maar ik zit toch ruim boven de 50.
:kneel:
Dat vind ik serieus knap. Niet het aantal, maar dat je alle namen nog kent. Ik weet wel wat we gedaan hebben, maar alle namen nee. En ik zou ze wsl ook niet allemaal herkennen als ik ze nu tegenkwam. Ok, ik ben ook al oud, maar jij ook. Zit ongeveer op hetzelfde aantal. Iets minder. Denk ik...
impala wijzigde dit bericht op 16-10-2018 21:10
6.28% gewijzigd
.
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
16-10-2018 21:03
Ik wilde het niet zeggen maar als het om een vrouw ging die met 114 mannen naar bed is geweest dan waren de reacties heel anders geweest...

Dat valt hier dus mee. Verder in de algemene opinie misschien wel, maar bij mij zelf niet.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Dreamer schreef:
16-10-2018 20:48
Maar ach, op 1000 stapavonden is het maar 1 op 10 he.
Als je het zo bekijkt... Valt het wel weer mee?
.
Alle reacties Link kopieren
impala schreef:
16-10-2018 21:11
Als je het zo bekijkt... Valt het wel weer mee?

Ja, dat vind ik dus wel. Want in 15 jaar waren het vast meer dan 1000 stapavonden.

En ik heb in de horeca gewerkt, waar ik jongelui (m/v) zag, die elke week een ander hadden en door de weeks ook nog wel en soms op 1 avond 2. Ik betwijfel of die alle namen nog kennen, trouwens. Maar met 2 van die jaren zit je dus al ruim boven de 100, ben je je wilde haren kwijt en kun je nog 13 jaar droog staan en tóch op de 114 zitten.

Misschien heeft deze man in z'n jonge, wilde, jaren wel met z'n vrienden 'geturfd' hoeveel vrouwen ze gehad hadden, om daarna vrij braaf verder te zijn gegaan. En dat hij dan zo het aantal weet. Niet aantrekkelijk, maar wel iets wat dan nu ver achter hem ligt.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
16-10-2018 13:21
Goh, hij hield een lijstje bij van al zijn bedpartners?



Doen veel mannen denk ik, inclusief aantekeningen

Al vermoed ik dat het hier om dames uit Oslo ging ;-D
impala schreef:
16-10-2018 20:36
Nou, dat werkt toch echt een beetje anders hoor.
Als je vijf dropjes eet, weet je dat ook nog wel. Maar toch niet hoeveel er in de hele zak zaten, als je die leeg eet?
Seks en drop, ja dat is hetzelfde.
Alle reacties Link kopieren
Ik zal meer schrikken van het idee dat hij precies het aantal wel weet. 114 is wel wat anders dan 10 die je allemaal goed herinnert.
En verder zal ik me afvragen of hij nooit verliefd is geweest. Bindingsangst of wat. Dat zou ik een belangrijker vinden. Maar het zo benoemen bij een date het aantal vind ik best een afknapper. Ik zou eerder zeggen iets meer dan 100.

Mijn partner weet ook niet al mijn bedpartner en andersom ook niet.
Globaal wel maar dat voegt niet echt meerwaarde om het allemaal te weten maar als hij het wil weten dan kan het en dat weet hij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven