nieuwe date is met 114 vrouwen naar bed geweest..

16-10-2018 13:09 218 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag lieve dames,

zoals de titel al zegt: de man waarmee ik nu een paar dates heb gehad heeft er een ruig verleden op zitten.
Hij is een erg vrije geest en heeft dus veel geëxperimenteerd in het verleden. Dit wist ik al en vind ik absoluut geen probleem. We hebben allemaal ons verleden toch? en het doet mijns inziens niets af aan of iemand een leuk en geschikt persoon is. Ik ben zelf ook vrij losjes wat dat betreft. TIjdens onze laatste date hadden we het er gewoon over en toen kwam het ter sprake dat hij het met zo'n 114 vrouwen gedaan had (pakweg). Even schrok ik toch wel van dat aantal maar al snel boeide me het niet meer zo.
Daarna had ik het er echter met vriendinnen over en die vonden het stuk voor stuk een enorme afknapper. ze dachten dat ik 'nummer zoveel' zou worden en vonden hem een afgelikte boterham. Daarom vraag ik me af: ben ik nou zo raar dat ik het probleem niet zie?
En vooral: zouden jullie het een afknapper vinden als een man met dit aantal dames naar bed is geweest?
Alle reacties Link kopieren
dianaf schreef:
16-10-2018 14:38
Het is ook iets dat ik echt niet met mijn vriendinnen zou delen. Maar ik heb het dan sowieso niet over mijn seksleven met vriendinnen, dus het komt ook niet te sprake.
Je hebt het met je vriendinnen nooit over je seksleven? Dat vind ik wel apart.
Misschien hebben zij er ook al 50 gehad. Zou dat ook iets veranderen voor je?

Edit
Huh jij bent toch de TO?
Schaam je je zo voor hem dat je een andere nick hebt aangemaakt?
impala wijzigde dit bericht op 16-10-2018 14:53
10.79% gewijzigd
.
Chocolotje schreef:
16-10-2018 14:29
Als hij door die 114 anderen heel erg goed in bed is geworden, door al het oefenen, dan zou het me niets uit maken. Ik zou denken, nu is hij lekker van mij!
ik denk dat het eerder andersom is. Als die 114 anderen ophielden met seks met hem te willen, dan is hij er vast niet zo goed in.
Of is dat een gevalletje halfvol/halfleeg?
Alle reacties Link kopieren
Hij is 30 en is eigenlijk vrij gelijkmatig geweest (geen echt wilde periodes). Hij heeft nog nooit een lange relatie gehad en ook periodes gehad waarin hij tegelijkertijd met een aantal dames ging, maar dit wisten ze dan wel van elkaar. Ongeveer van 16e seksueel actief.
Alle reacties Link kopieren
herfstwintertje schreef:
16-10-2018 14:51
Hij is 30 en is eigenlijk vrij gelijkmatig geweest (geen echt wilde periodes). Hij heeft nog nooit een lange relatie gehad en ook periodes gehad waarin hij tegelijkertijd met een aantal dames ging, maar dit wisten ze dan wel van elkaar. Ongeveer van 16e seksueel actief.
Nog nooit een lange relatie zou mij meer doen twijfelen dan veel bedpartners. Daar zou ik wel meer van willen weten. Heeft hij nooit van een meisje gehouden of is hij steeds gedumpt? Wil hij zijn vrijheid niet kwijt? Waarom zou hij met jou wel een echte relatie willen? Wil hij dat überhaupt wel? En is dat voor jou het doel?
.
Alle reacties Link kopieren
impala schreef:
16-10-2018 14:47
Je hebt het met je vriendinnen nooit over je seksleven? Dat vind ik wel apart.
Misschien hebben zij er ook al 50 gehad. Zou dat ook iets veranderen voor je?

Edit
Huh jij bent toch de TO?
Schaam je je zo voor hem dat je een andere nick hebt aangemaakt?
Is dat apart ja? Ik heb het eigenlijk ook nooit over mijn seksleven met mijn vriendinnen. En al helemaal niet over het seksleven van mijn partner. Voor of tijdens zijn relatie met mij. Dat is iets tussen mij en mijn partner.
Alle reacties Link kopieren
Zo fijn dat vriendinnen jouw mening weer kunnen ompraten...

Jij vond het toch prima?

Vind 114 (ongeveer) wel een apart iets. Het is óf: "meer dan 100", óf "114 inclusief jij".
Alle reacties Link kopieren
herfstwintertje schreef:
16-10-2018 14:51
Hij is 30 en is eigenlijk vrij gelijkmatig geweest (geen echt wilde periodes). Hij heeft nog nooit een lange relatie gehad en ook periodes gehad waarin hij tegelijkertijd met een aantal dames ging, maar dit wisten ze dan wel van elkaar. Ongeveer van 16e seksueel actief.

Dus dat is gemiddeld zo'n 8 paar jaar. Er vanuit gaand dat er jaren tussen zaten dat het er meer waren, dan valt het nog best mee. Bovendien kan hij er zo na z'n 30e heel anders mee omgaan dan rond de 20e.

Maar goed, JIJ moet ermee kunnen leven.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Begrijp het probleem niet zo...
Alle reacties Link kopieren
Sjaantje37 schreef:
16-10-2018 18:58
Begrijp het probleem niet zo...
Tja, wie wil er nou een versleten piemel?
Zou in elk geval een apk-tje laten doen.

(Edit: **geintje!!**
Scheen niet duidelijk te zijn ;-D)
impala wijzigde dit bericht op 16-10-2018 20:34
25.19% gewijzigd
.
Alle reacties Link kopieren
Daarom moet je nooit aantallen noemen, dat is niet verstandig. Ik ben ook een behoorlijk afgelikte boterham en zo benoem ik dat ook gekscherend tegen mijn man, maar aantallen heb ik nooit genoemd. Ik denk dat hij daar met terugwerkende kracht veel moeite mee zou hebben, dus ik laat dat fijn in het midden.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Dan heeft ie 'm niet versleten met plassen dan :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Maar ik zie 't probleem niet.
Zonde dat het geen 113 is want dat is een priemgetal.
Alle reacties Link kopieren
114 vind ik niet buitengewoon veel. Zeker niet als hij al vanaf de puberteit actief is en nu de middelbare leeftijd heeft. Ook kan hij een swingersrelatie hebben gehad bijvoorbeeld.
Zelf heb ik in mijn paar vrijgezelle jaren ook enige tientallen bedpartners gehad, meestal vrouwen die zelf ook na een scheiding goed los gingen. Mijn huidige vrouw heb ik op deze manier ontmoet.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Alle reacties Link kopieren
Nog naast dat het grote aantal vragen doet rijzen aangaande in hoeverre hij op zoek is naar iemand voor de lange termijn, kan ik me voorstellen dat je vriendinnen gewoon jaloers op je zijn, TO.

Hoe vaak heeft een man die elke vrouw kan krijgen voor hen gekozen?

Afgunst is het. Het groene monster.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Als de kwaliteit er dan ook naar is; lekker.
Summerdance schreef:
16-10-2018 13:27
Ik vraag me alleen maar af hoe hij het precieze aantal weet
Hier is het 1, 2 3, veel.....
Precies. Dat precieze aantal vind ik wat creepy.
enorme afknapper
minnimouse schreef:
16-10-2018 13:27
Dat iemand een verleden heeft snap ik, maar 114 vrouwen vind ik wel erg veel ja.
Dat zou ik denk ik wel een afknapper vinden.
Voor mij persoonlijk zou het idd. een afknapper zijn. Ik vind 20 bedpartners passender als je rond de 40 bent, dan over de 100. Want ik ga er dan ook vanuit dat iemand toch ook wel een aantal jaren een vaste relatie heeft gehad en dus niet rondgeneukt heeft.
Maar als het jou niet uitmaakt, wat is dan het probleem?
Alle reacties Link kopieren
impala schreef:
16-10-2018 19:46
Tja, wie wil er nou een versleten piemel?
Zou in elk geval een apk-tje laten doen.

Dus met 114 vrouwen in 15 jaar verslijt hij sneller dan met 3 vrouwen, waarmee hij per vrouw 4 jaar een relatie had? Ik waag dat te betwijfelen.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
diyer schreef:
16-10-2018 20:23
Voor mij persoonlijk zou het idd. een afknapper zijn. Ik vind 20 bedpartners passender als je rond de 40 bent, dan over de 100. Want ik ga er dan ook vanuit dat iemand toch ook wel een aantal jaren een vaste relatie heeft gehad en dus niet rondgeneukt heeft.
Maar als het jou niet uitmaakt, wat is dan het probleem?
Lees het topic even joh. Zo lang is het niet.
.
Alle reacties Link kopieren
Vanzai schreef:
16-10-2018 20:18
Nog naast dat het grote aantal vragen doet rijzen aangaande in hoeverre hij op zoek is naar iemand voor de lange termijn, kan ik me voorstellen dat je vriendinnen gewoon jaloers op je zijn, TO.

Hoe vaak heeft een man die elke vrouw kan krijgen voor hen gekozen?

Afgunst is het. Het groene monster.

Een wild leven tot je 30e en dan willen settelen is toch niet zo raar? Waarom zou hij niet zoeken naar een lange termijn relatie?
Later is nu
Dreamer schreef:
16-10-2018 13:35
Dit was precies wat ik dacht.

Stel hij ging veel uit en pikte dan iemand op; dan was het misschien gemiddeld 1 per week of per 2 weken. Hoe erg is dat? Hoe ouder hij is, hoe groter de spreiding per week/maand/jaar, dus dat kan uitmaken.

Op zich zou het mij niet zo uitmaken wat er voor mij allemaal gebeurd is.
Voor mijn relatie heb ik ook seks gehad met anderen. Maar dat waren dan toch wel een paar vaste bedmaatjes. Waarmee ik dus vaker seks had dan 1 x over meerdere maanden of zelfs jaren verspreid. Iedere zoveel weken weer een compleet vreemde. Moet er niet aan denken.
Alle reacties Link kopieren
Dreamer schreef:
16-10-2018 20:26
Dus met 114 vrouwen in 15 jaar verslijt hij sneller dan met 3 vrouwen, waarmee hij per vrouw 4 jaar een relatie had? Ik waag dat te betwijfelen.
Man, man, man moest hier nou echt nog een smiley bij?
.
Alle reacties Link kopieren
diyer schreef:
16-10-2018 20:28
Voor mijn relatie heb ik ook seks gehad met anderen. Maar dat waren dan toch wel een paar vaste bedmaatjes. Waarmee ik dus vaker seks had dan 1 x over meerdere maanden of zelfs jaren verspreid. Iedere zoveel weken weer een compleet vreemde. Moet er niet aan denken.

Nee, jij niet, hij wel. Big deal
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven