nieuwe date?!
zaterdag 28 mei 2011 om 20:22
Vorige week zondag heb ik een date gehad met een jongen die ik via internet kende.
Het was een gezellige date en ik had wel het idee dat we verschillende raakvlakken hebben.
Wel is het een man die graag over sex,of met een omweg over sex praat heb ik het idee....hoe denken jullie hierover??!!
Verder was hij met zoenen erg enthousiast en voor mijn gevoel zat mijn mond behoorlijk vol hahah met als gevolg ......
Kortom een leuke date maar 2 aandachtspuntjes?!
Ohja hij is nu zins gistermiddag naar de ardennen en nog niet iets vernomen?!
Het was een gezellige date en ik had wel het idee dat we verschillende raakvlakken hebben.
Wel is het een man die graag over sex,of met een omweg over sex praat heb ik het idee....hoe denken jullie hierover??!!
Verder was hij met zoenen erg enthousiast en voor mijn gevoel zat mijn mond behoorlijk vol hahah met als gevolg ......
Kortom een leuke date maar 2 aandachtspuntjes?!
Ohja hij is nu zins gistermiddag naar de ardennen en nog niet iets vernomen?!
zaterdag 28 mei 2011 om 20:27
Een man die veel over seks praat, is erg geïnteresseerd in (jou als mogelijke) seks(partner). Ik zou er niet al te zeer op rekenen dat hij serieuze interesse heeft.
Dat kan ik natuurlijk helemaal mis hebben, maar dat is mijn ervaring!
Dus de tips: als jij wél serieuze interesse in hem hebt als mogelijke relatiepartner, ga dan niet meteen met hem naar bed maar date voorlopig gewoon lekker verder.
Wat was er precies met het zoenen? Dat snap ik niet helemaal. Kon hij niet zoenen of ging het te wild? Je mond zat vol met wat?!
De date was zondag, nu een kleine week geleden... heb je in de tussentijd al iets van hem gehoord? Dat hij naar de Ardennen gaat, is toch niet heel belangrijk? Wacht maar gewoon even af. Als hij wil, neemt hij wel contact op.
Dat kan ik natuurlijk helemaal mis hebben, maar dat is mijn ervaring!
Dus de tips: als jij wél serieuze interesse in hem hebt als mogelijke relatiepartner, ga dan niet meteen met hem naar bed maar date voorlopig gewoon lekker verder.
Wat was er precies met het zoenen? Dat snap ik niet helemaal. Kon hij niet zoenen of ging het te wild? Je mond zat vol met wat?!
De date was zondag, nu een kleine week geleden... heb je in de tussentijd al iets van hem gehoord? Dat hij naar de Ardennen gaat, is toch niet heel belangrijk? Wacht maar gewoon even af. Als hij wil, neemt hij wel contact op.
zaterdag 28 mei 2011 om 20:33
donderdag 28 juli 2011 om 20:41
donderdag 28 juli 2011 om 20:47
nu zijn er al heel wat topics over dating .ik heb er toevallig twee dagen geleden ook 1 gehad ,het leek op zich best wel een leuke man ,zag er goed uit en een goede babbel ,maar ook bij mij werd er naar twee uurtjes met omwegen over sex ,en hoelang het al geleden was ,en dat hij geen bezwaar had om nu met mij te vrijen .daar kick ik dus echt van op af ,ik heb hem de deur uitgewerkt ,de volgende dag kreeg ik smsje ,niks bijzonders maar heb gezegd dat er verder niks in zit .als mannen al gelijk over sex beginnen reken dan maar niet op een serieuze relatie.
donderdag 28 juli 2011 om 20:52
quote:Ises schreef op 28 mei 2011 @ 20:42:
Tesil, wijs eens aan wat je bedoelt?
[img]http://www.rdgkompagne.nl/images/cache/visitaal.jpg[/img]
En we kunnen dus weer plaatjes plakken
Tesil, wijs eens aan wat je bedoelt?
[img]http://www.rdgkompagne.nl/images/cache/visitaal.jpg[/img]
En we kunnen dus weer plaatjes plakken