Nieuwe liefde & ex.

31-01-2012 00:39 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Na lang twijfelen toch dit topic aangemaakt.

Het zit namelijk zo:

Ik ben nu sinds een half jaar weg bij mijn ex.

Dit was een best heftige relatie waarin ik best veel meegemaakt heb, maar uiteindelijk kon het gewoon niet meer.

Dat vonden we allebei.

We zijn in juli uit elkaar gegaan maar na een tijdje begon ik hem vreselijk te missen.

Ik heb nooit duidelijk aangegeven dat ik hem daadwerkelijk terugwilde, ook al was dit eigenlijk wel zo.

Dit deed ik niet mede doordat ik mij niet wilde opdringen, maar ook omdat ik wist dat deze relatie mij alleen veel verdriet en stress zou geven.

Nu is het dus al bijna een half jaar over, en in de eerste 3 maanden hadden we nog veel contact maar dit werd wel steeds minder, vooral van zijn kant.

Ik wist & weet heel goed dat hij niet goed us voor mij.

Hij loog veel en deed veel dingen stiekem, maar gaf tegelijkertijd ook veel voor mij op.

En nu het punt.

Ik ken sinds eind november iemand die ik echt helemaal geweldig vind, echt ik ben gek op hem en hij ook op mij voor zover ik merk.

Maar nu is het zo dat ik merk dat ik heel veel moeite heb om hem te vertrouwen.

Niet alleen op het feit of hij wel trouw is, maar ook in zijn liefde voor mij.

Ik ben gewoon zo erg teleurgesteld bij mijn ex dat ik er gewoon niet meer in geloof dat iemand wel echt voor mijwilt gaan.

Daar komt ook nog eens bij dat ik momenteel 23 ben en hij pas 18, maar hij gedraagt zich zoveel meer volwassen dan ieder ander van zijn leeftijd.

Maar toch merk ik aan mijzelf dat ik het er moeilijk mee heb.

Ik kan me soms ook gewoon nog echt k*t voelen om hoe het mis is gegaan met mijn ex. En daar huil ik ook soms echt nog om, ook al weet ik dat dit beter is.

Ik weet momenteel niet wat ik met mijn gevoelens aan moet.

Ik ben verliefd maar ik kan er niet optimaal van genieten & ik wil die ander ook echt niet tekort doen maar ik heb gewoon heel weinig vertrouwen momenteel.

Misschien een erg lang &

Onsamenhangend verhaal, sorry daarvoor.

Maar ik zou heel blij zijn met tips of adviezen want momenteel weet ik het zelf echt niet meer.

Liefs, Sunglasss
Huh?
Wah?
Schot in het duister:

Zorg dat je eerst over je ex heen komt voor je met een nieuwe liefde in zee gaat...
Ah, oke.

Ik blijf toch een beetje bij mijn vorige punt.

Het klinkt alsof je nog niet klaar bent met rouwen om je vorige relatie.

Dat staat een nieuwe relatie wel erg in weg.

Ik denk dat je nog niet zover bent.
niet gokken, nokken.

Jij nog niet klaar, samen de sigaar
Misschien hebben jullie ook wel gelijk maar ik vraag me af of dit vertrouwen wel daadwerkelijk terug gaat komen, en hoe dan?

Ik ben sinds ik die andere jongen ken wel vrolijker & ik ben ook gewoon echt wel gek op hem, alleen dat stukje vertrouwen is heel moeilijk voor mij.
Vertrouwen moet groeien. Geef het tijd.
Idd vertrouwen moet groeien maar ik denk eerlijk gezegd dat jij op dit moment nog niet aan een relatie toe bent.
Eerst het ene hoofdstuk afsluiten voordat je aan het andere begint meid!

Ben het helemaal met de anderen eens dat jij nog niet toe bent aan een nieuwe relatie.

Alles op z'n tijd...
Elke les, waar je van leert, maakt het pad vrij voor nog waardevollere lessen. Elke les, die je negeert, komt steeds weer terug.
quote:superstar_2 schreef op 31 januari 2012 @ 18:47:

Idd vertrouwen moet groeien maar ik denk eerlijk gezegd dat jij op dit moment nog niet aan een relatie toe bent.Yep dat denk ik ook.
Meis, ik zou eerst even goed de tijd nemen om volledig van je ex los te komen en de littekens die hij heeft veroorzaakt. Ongeveer een jaar geleden ging ik uit elkaar met mijn ex en ben ik na een tijdje in een relatie gestapt, waarin ik merkte dat mijn vertrouwen in mannen enorm beschadigd is. Dit heb ik dan ook direct stop gezet. Ik heb even de tijd moeten nemen om weer vertrouwen in hen te krijgen. Dit deed ik door veel af te spreken met vriendelijke mannen/jongens en dit heeft er voor gezorgd dat ik nu samen ben met een fantastische man, die ik wel vertrouw! Je bent nog niet compleet los van jouw ex, maar dat is niet erg. Zoiets heeft gewoon tijd nodig! Misschien ben je qua gevoel van hem af, maar de beschadigingen die hij heeft veroorzaakt moeten nog helen..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven