Nieuwe relatie

07-06-2019 20:23 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heey iedereen

Ik zit net in een nieuwe relatie, ietsjes meer dan een maandje.

De eerste weken ging alles super goed, we stuurden vaak en we spraken vaak af.
Sinds deze week is dat helemaal verandert.
We sturen amper, we zien elkaar amper enzovoort.
Ik heb er met hem over gesproken waarom hij plots minder zin heeft om te sturen en geen tijd meer heeft om af te spreken.
Hij zei me dat het niet aan mij lag, maar dat het hem veel te veel is geworden en dat hij even wat ademruimte nodig heeft.
Hij heeft een eigen bedrijf waar hij druk mee bezig is en zijn vader is 6 maand geleden overleden.
Ik heb heel veel begrip voor zijn situatie, maar het maakt mij heel erg onzeker omdat ik niet echt weet wat hij nou precies bedoelt met meer "ademruimte".

We hebben deze week afgesproken om deze drukke periode bij hem op zijn bedrijf enkel 's avonds te sturen als we gaan gaan slapen.

Voor hem is het echter zijn eerste relatie en hij heeft moeite om zijn gevoelens te tonen of om te praten over wat hem dwarszit. Hij zei laatst ook dat hij zichzelf geen goed vriendje vond omdat hij mij niet de aandacht kan geven die ik verlang en wou het daarom uitmaken (wat hij gelukkig nog niet gedaan heeft).

Denken jullie dat dit nog goed zal komen tussen ons of hoe denken jullie hoe ik hiermee moet omgaan?
Hoe oud zijn jullie?

Verder is dit meestal geen goed teken.
Ik zou gewoon even minderen met het app contact en even jouw leven langzaam in dat van hem storten, zodat hij tijd heeft om zijn leven aan te passen aan een leven met een relatie.
'Het ligt niet aan jou maar aan mij'... 'Niet goed genoeg voor jou '... Dingen die willen zeggen 'ik ben eigenlijk niet zo geïnteresseerd maar ik heb het lef niet om er een punt achter te zetten en hoop dat jij goed tussen de lijntjes kan lezen en mijn vaagheid begrijpt.
Bereid je er maar al op voor dat je straks weer single bent. Ander en beter.
lise1985 schreef:
07-06-2019 20:25
Hoe oud zijn jullie?

Verder is dit meestal geen goed teken.
Beide 21 jaar
Na een maand al geouwehoer. Waar je maar zin in hebt.
ik geef mn bek ook maar een douw
Hij heeft wel erg veel op zijn bord voor iemand van 21.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
als je amper stuurt, waar ga je dan heen?
S-Meds schreef:
07-06-2019 22:24
als je amper stuurt, waar ga je dan heen?
Dit. Het is gevaarlijk niet te sturen, knal je zo ergene tegen aan...
Jeetje, een maand. En dan al gedoe.
Van de andere kant: "Sinds deze week is dat helemaal verandertd. We sturen amper, we zien elkaar amper enzovoort. "
Eén week!

Zit je hem niet teveel op zijn nek? Moet je elkaar meteen elke dag zien en de hele dag appen? Waarom kunnen jullie niet in het weekend tijd voor elkaar maken maar elkaar door de week je eigen ding laten doen?
Rosalind schreef:
07-06-2019 22:28
Jeetje, een maand. En dan al gedoe.
Van de andere kant: "Sinds deze week is dat helemaal verandertd. We sturen amper, we zien elkaar amper enzovoort. "
Eén week!

Zit je hem niet teveel op zijn nek? Moet je elkaar meteen elke dag zien en de hele dag appen? Waarom kunnen jullie niet in het weekend tijd voor elkaar maken maar elkaar door de week je eigen ding laten doen?
Dat is het net...zelfs in het weekend hebben we nog amper contact.
Caitlin3Dh schreef:
07-06-2019 22:33
Dat is het net...zelfs in het weekend hebben we nog amper contact.
Sinds één week? Dus één weekend waarin jullie niks afspraken?
Rosalind schreef:
07-06-2019 22:38
Sinds één week? Dus één weekend waarin jullie niks afspraken?
We spreken sowieso niet elk weekend af omdat het veel te druk is op zijn bedrijf. Het is gewoon zo dat ik niks meer hoor van hem en als ik niet zou sturen zou ik hem gewoon niet meer horen. Hij zit nu in een stressvolle periode, kan het daarmee te maken hebben denk je?
Gezien het vroege stadium van jullie relatie heb ik eerlijk gezegd niet veel hoop dat het nog "goedkomt". Ik zou hem lekker ruimte geven, me op andere dingen focussen en zien of en hoeveel initiatief neemt om contact met je te hebben
Veritas vos liberabit
Aan de ene kant inderdaad, je bent nog maar een week verder geef hem even wat ruimte. Aan de andere kant klinkt het inderdaad alsof hij het laat doodbloeden. Heel vervelend als dat op die manier gebeurd, komt respectloos over zou het ook nooit zo doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven