nieuwe relatie
zondag 4 augustus 2019 om 22:31
IIk heb sinds tien mnd een nieuwe relatie. We hebben het hardstikke fijn samen. Ik heb 2 kinderen, hij heeft er drie. Mijn break-up is redelijk soepeltjes verlopen, hem is veel pijn gedaan en een rot scheiding achter de rug. Mijn kinderen vinden het super leuk dat mama een nieuwe vriend heeft , zijn oudste 2 ( al uit huis ) vinden het ook super leuk, maar dan komt de jongste ( M....bijna 16 ). M heeft geen problemen met mij, maar heeft na de scheiding papa 3jaar voor zichzelf gehad ( weinig contact met moeder ) en vind het lastig dat papa niet meer 100% van hem alleen is. Mn vriend geeft ook toe dat ie M verwend heeft in die 3jaar en dat M hem om zijn vinger gewonden heeft.
We hebben de relatie echt heel rustig opgebouwd. Minstens een half jaar zagen we elkaar alleen om het weekend. We wilde niks overhaasten en de kinderen de tijd geven om aan het idee te wennen. Nu vinden mijn kids het, zoals gezegd, super leuk.... maar M .... M heeft het er "moeilijk" mee. Hij vindt het niet leuk als papa bij mij wil overnachten ( bang alleen thuis (( bijna 16 !! )) en dit beperkt ons dus in het elkaar vaker zien. Hij vindt het wel prima als ik daar thuis ben.
Is er iemand die dit bekend in de oren klinkt ? Ik lees graag tips
We hebben de relatie echt heel rustig opgebouwd. Minstens een half jaar zagen we elkaar alleen om het weekend. We wilde niks overhaasten en de kinderen de tijd geven om aan het idee te wennen. Nu vinden mijn kids het, zoals gezegd, super leuk.... maar M .... M heeft het er "moeilijk" mee. Hij vindt het niet leuk als papa bij mij wil overnachten ( bang alleen thuis (( bijna 16 !! )) en dit beperkt ons dus in het elkaar vaker zien. Hij vindt het wel prima als ik daar thuis ben.
Is er iemand die dit bekend in de oren klinkt ? Ik lees graag tips
zondag 4 augustus 2019 om 22:45
Ik vind dat je een kind van 15 niet 's nachts alleen mag laten. En al helemaal niet om gezellig bij je nieuwe vriendin te gaan slapen. Echt heel raar dat hij dit doet. Ik zou er ook wakker van liggen, als kind van 15 (bijna 16) en ik zou me enorm in de steek gelaten voelen.MarvelousMrsMaisel schreef: ↑04-08-2019 22:41Ik snap wel dat je op je 15e niet graag een nacht alleen thuis bent.
impala wijzigde dit bericht op 04-08-2019 22:47
27.57% gewijzigd
.
zondag 4 augustus 2019 om 22:48
Dat vind niet alleen jij hoor. Dat noemens ze een hulbehoevend kind zonder toezich alleen thuis laten en kan hij gezeik mee krijgen.
Helemaal als kind zelf aangeeft het eng te vinden en niet te willen.
Ik hoop dat dit weer zo'n vakantietopic is want anders moeten zulke egocentrische ouders echt aan een boom knopen.
zondag 4 augustus 2019 om 22:57
vivasas1980 schreef: ↑04-08-2019 22:55Hij laat hem dus niet alleen thuis. En ja ,... hij mag uiteraard hier naartoe komen, maar dat wil hij niet.
Nou, dan is het dus nog even aanpassen totdat ie 1 van de 2 wel wil.
Nee logisch toch. Zijn vader is daar dan voor jou. Dan is hij het derde wiel, hij heeft niks te zoeken in jouw huis. Wees blij dat hij jullie relatie accepteert en vraag niet teveel.vivasas1980 schreef: ↑04-08-2019 22:55Hij laat hem dus niet alleen thuis. En ja ,... hij mag uiteraard hier naartoe komen, maar dat wil hij niet.
impala wijzigde dit bericht op 04-08-2019 22:59
17.38% gewijzigd
.
Maar hoe moeten dan deze zin uit je OP interpreteren?! “Hij vindt het niet leuk als papa bij mij wil overnachten ( bang alleen thuis (( bijna 16 !! ))”vivasas1980 schreef: ↑04-08-2019 22:55Hij laat hem dus niet alleen thuis. En ja ,... hij mag uiteraard hier naartoe komen, maar dat wil hij niet.
zondag 4 augustus 2019 om 23:00
Ik denk dat papa dan toch maar thuis blijft. En dat vindt to niet leuk.Kikkertje79 schreef: ↑04-08-2019 22:57Maar hoe moeten dan deze zin uit je OP interpreteren?! “Hij vindt het niet leuk als papa bij mij wil overnachten ( bang alleen thuis (( bijna 16 !! ))”
impala wijzigde dit bericht op 04-08-2019 23:00
0.33% gewijzigd
.
zondag 4 augustus 2019 om 23:01
Dat is vervelend! Ik ben hier niet bekend mee maar misschien kan je met haar rond de tafel zitten met zijn 3tjes. Vertellen dat nu alles anders is en dat iedereen zich moet aanpassen aan de nieuwe situatie. Na dit gesprek kan je misschien ook is eens iets leuks haan doen met zijn2tjes zoals high tea om elkaar beter te leren kennen. En als ze dat niet wil misschien met je dochter er bij of je vriend. Succes xvivasas1980 schreef: ↑04-08-2019 22:31IIk heb sinds tien mnd een nieuwe relatie. We hebben het hardstikke fijn samen. Ik heb 2 kinderen, hij heeft er drie. Mijn break-up is redelijk soepeltjes verlopen, hem is veel pijn gedaan en een rot scheiding achter de rug. Mijn kinderen vinden het super leuk dat mama een nieuwe vriend heeft , zijn oudste 2 ( al uit huis ) vinden het ook super leuk, maar dan komt de jongste ( M....bijna 16 ). M heeft geen problemen met mij, maar heeft na de scheiding papa 3jaar voor zichzelf gehad ( weinig contact met moeder ) en vind het lastig dat papa niet meer 100% van hem alleen is. Mn vriend geeft ook toe dat ie M verwend heeft in die 3jaar en dat M hem om zijn vinger gewonden heeft.
Is er iemand die dit bekend in de oren klinkt ? Ik lees graag tips![]()
zondag 4 augustus 2019 om 23:06
vivasas1980 schreef: ↑04-08-2019 23:04Ik vind dat als je bijna 16 bent ( hij is volgende week jarig ) alleen thuis kunt zijn. Maar daarin ben ik duidelijk in de minderheid. Ik krijg het gevoel dat hij zijn vader bespeelt. Dat blijkt uit meerdere dingen
Dan nog zijn dat jouw zaken niet.
Zijn kind, zijn opvoeding.
zondag 4 augustus 2019 om 23:06
Jemig, wat een overdreven reacties dat iemand van 15 niet ‘s nachts alleen thuis kan zijn. Wat zijn dat voor mietjes? Een beetje op jezelf kunnen zijn en voor jezelf zorgen op de leeftijd vind ik heel normaal.
Verder snap ik M wel dat hij niet zit te wachten op een nieuwe relatie van zijn vader. Het moment dat je besluit een kind te nemen, hoort je kind op de 1e plaats te staan. En niet een nieuwe lover.
Verder snap ik M wel dat hij niet zit te wachten op een nieuwe relatie van zijn vader. Het moment dat je besluit een kind te nemen, hoort je kind op de 1e plaats te staan. En niet een nieuwe lover.
zondag 4 augustus 2019 om 23:07
Stel er breekt brand uit. Brandweer komt, treft kind alleen en in paniek aan. En vraagt : waar zijn je ouders?vivasas1980 schreef: ↑04-08-2019 23:04Ik vind dat als je bijna 16 bent ( hij is volgende week jarig ) alleen thuis kunt zijn. Maar daarin ben ik duidelijk in de minderheid. Ik krijg het gevoel dat hij zijn vader bespeelt. Dat blijkt uit meerdere dingen
Dan schaam je je toch kapot dat je hem alleen liet om bij een vrouw in bed te duiken.
Snap je nou echt niet dat dat niet kán?
En dat je vriend dan veilig thuis op zijn dak krijgt.
impala wijzigde dit bericht op 04-08-2019 23:11
5.10% gewijzigd
.