nieuwe start

27-05-2011 22:30 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
twee maand geleden nieuwe start gemaakt, het gaat nu geweldig en hopelijk blijft dat altijd!

Iemand ervaring met een nieuwe start? Ook slechte? Ben ik wel benieuwd naar.
Vertel eens waarom jullie eerst besloten hebben om te stoppen. En om daarna weer te starten.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Toen we bijna 2 jaar samen waren maakte mijn vriend het uit. Na 2 weken kwam hij tot het besef dat dat niet zo handig was geweest en zijn we weer bij elkaar gekomen (even in een notendop, zijn aardig wat gesprekken over geweest). Inmiddels zijn we 16 jaar samen, getrouwd en hebben we 2 kinderen.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
De knipperlicht relatie die ik heb gehad had ik beter meteen kunnen stopzetten / niet meer accepteren dat hij zich weer eens had vergist.

Fijn dat het bij jou goed gaat Bloem!
Ja mijn ex en ik hebben ook een keer een nieuwe start gemaakt. Ging een tijdje goed, ik raakte zwanger, was gelukkig. Toen ging ons kindje dood, kregen we veel ruzie en maakte ik het opnieuw uit. Ik denk dat het zeker goed kan gaan, na een break maar het hoeft niet. Ligt aan hoe jullie zijn.
Is deze nieuwe start met dezelfde man waar je vorige topic over ging?

Wat heeft er dan toe geleid dat hij het toch met jou wilde proberen?

Of heb je in de tussentijd een ander ontmoet (wanneer dan?) met wie je een relatie hebt gehad, die ook weer voorbij ging en die nu inmiddels is hersteld? In wat voor tijdsbestek heeft dit allemaal gespeeld?

quote: dagen later is hij bij me gekomen en heeft hij me eerlijk verteld wat hem al langer tijd doet twijfelen. Er is geen klik tussen ons, we hadden het gezellig met elkaar, maar de serieusheid wat er in een relatie moet zijn was er nooit. Dit vond ik zo erg om te horen omdat het volgens mij gevoel heel goed ging en bij mij was er wel een klik. Daarom vind ik het ook zo moeilijk om dit allemaal te begrijpen.

Ik heb hem die dag zo vaak beloofd dat ik er alles aan ga verbeteren, en alles er aan gedaan dat die me nog een tweede kans wil geven. Dit hielp niet, hij twijfelde al een lange tijd en is zeker van zijn mening. Hij is er helemaal klaar mee.

Hij heeft me verteld dat die geen vrienden met me wil zijn en me liever niet meer wil spreken. Hij heeft het er ook echt moeilijk mee, hij vind het erg jammer dat het zo is gelopen en dat hij er niet iets aan gedaan heeft. Zijn gevoel is weg gegaan en hij is niet meer verliefd.
Ja dit is dezelfde man, hij twijfelde over zijn gevoelens en of het wel serieus kon worden.

In die twee weken dat het 'over' was hadden we elke dag contact, konden niet zonder elkaar.

We hebben hiervoor altijd met elkaar gelopen en dat was dus nooit serieus, maar daar hadden we ook nooit iets aan gedaan, een soort knipperlicht iets.

Na twee weken kwam hij er achter dat die me miste en gingen we afspreken, 1/2 keer per week. Opeens ging alles zo hoe het in een relatie moest zijn en hebben we het toch geprobeerd. Nu loopt alles helemaal goed en we zijn allebei heel erg gelukkig met deze relatie!

Soms is het wel moeilijk hoor, ik moest hem opnieuw leren vertrouwen en ben wel bang dat het nog is kan gebeuren, maar dan denk ik altijd; het voelt nu zo goed tussen ons.

Als ik terug kijk naar toen het is mis gegaan en nu, zijn we allebei een heel stuk gegroeid en serieuzer geworden. We zijn nu hardstikke verliefd, nog meer als toen!
Weet je zeker dat hij nu wel serieus is? Want in je vorige topic had ik nu niet de indruk dat hij een lot uit de loterij is op dat gebied.

Ik hoop dat het gaat lukken TO en dat je niet uit de mottenbalen bent getrokken bij gebrek aan beter aan zijn kant. (klinkt hard maar heb dat meer gezien in mijn omgeving) En dat groeien is wel erg snel gegaan in die twee maanden. Maar dat is mijn mening.

Nogmaals, ik wens je heel veel geluk.
Aranea, ja hij is nu wel serieus.

Die dag toen die vertelde dat het niks zou worden was er gewoon iets gebroken. Hij heeft lang na gedacht of die het wel echt zou willen met mij. In het vorige topic ( die ik net weer heb nagelezen ) heb ik het ook een beetje overdreven omdat ik mij toen echt echt niet meer goed voelde door al het gedoe.

Het voelt nu heel goed tussen ons en we kunnen geen leven zonder elkaar voorstellen op dit moment.

Allebei geloven we in een mooie toekomst samen.

En ik vertrouw hem 100% in alles, hij mij ook.
Jij uit je gevoel en achteraf heb je dat overdreven?

Nee, zo voelde je je toen, dat is niet overdreven. Nu overdrijf je in hoe goed het zogenaamd gaat. Stel je zelf nu niet aan, maar leef je leven.

Bah, wat heb ik een hekel aan "maar ik hou zoveel van hem".

Niemand die uit elkaar gaat kan zich een leven zonder de ander voorstellen. Dat heet; Gewoonte en in het ergste geval heet dat; "lekker makkelijk".

Leer alleen zijn, en je echte gevoel herkennen. Als dit de ware is dan wacht hij wel, omdat hij jou dan alleen wil als je er voor de volle 100% in staan, maar nee, nu is het wel makkelijk dus gun je het die tijd niet.
quote:bloem55 schreef op 28 mei 2011 @ 10:50:

Ja dit is dezelfde man, hij twijfelde over zijn gevoelens en of het wel serieus kon worden.

In die twee weken dat het 'over' was hadden we elke dag contact, konden niet zonder elkaar.

We hebben hiervoor altijd met elkaar gelopen en dat was dus nooit serieus, maar daar hadden we ook nooit iets aan gedaan, een soort knipperlicht iets.

Na twee weken kwam hij er achter dat die me miste en gingen we afspreken, 1/2 keer per week. Opeens ging alles zo hoe het in een relatie moest zijn en hebben we het toch geprobeerd. Nu loopt alles helemaal goed en we zijn allebei heel erg gelukkig met deze relatie!

Soms is het wel moeilijk hoor, ik moest hem opnieuw leren vertrouwen en ben wel bang dat het nog is kan gebeuren, maar dan denk ik altijd; het voelt nu zo goed tussen ons.

Als ik terug kijk naar toen het is mis gegaan en nu, zijn we allebei een heel stuk gegroeid en serieuzer geworden. We zijn nu hardstikke verliefd, nog meer als toen!En dat allemaal in twee weken..
quote:Madhe schreef op 29 mei 2011 @ 01:17:

Jij uit je gevoel en achteraf heb je dat overdreven?

Nee, zo voelde je je toen, dat is niet overdreven. Nu overdrijf je in hoe goed het zogenaamd gaat. Stel je zelf nu niet aan, maar leef je leven.

Bah, wat heb ik een hekel aan "maar ik hou zoveel van hem".

Niemand die uit elkaar gaat kan zich een leven zonder de ander voorstellen. Dat heet; Gewoonte en in het ergste geval heet dat; "lekker makkelijk".

Leer alleen zijn, en je echte gevoel herkennen. Als dit de ware is dan wacht hij wel, omdat hij jou dan alleen wil als je er voor de volle 100% in staan, maar nee, nu is het wel makkelijk dus gun je het die tijd niet.Wat een ontzettend goede post! Ik ben TO niet maar ik moet eerlijk toegeven dat ik daar ook iets aan heb. Thanks Madhe!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven