Nieuwe vlam

31-10-2019 22:13 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben mijn vriendin wonen 1,5 jaar samen. Inprincipe hebben we geen verkeerde relatie alleen ik voel niks meer voor haar. Dat komt misschien omdat de toch op een andere level zit dan ik denk ik. Dat klinkt heel kort door de bocht maar op een of andere manier is het zo. Ze is echt in haar doen en laten enorm lief voor mij en mag zeker niet klagen. Het probleem is dat ik 2 maanden geleden iemand anders ben tegen gekomen van de zelfde level en dat klikt zo enorm goed. Ik durf alleen niet tegen mijn huidige vriendin te vertellen dat ik niet meer door kan/wil omdat ze echt erg lief is en ik weet hoe pijn dit gaat doen bij dr.

Hoe kan ik dit verstandig aanpakken?! HELP!
Aha, van dezelfde level zeg je? Wat voor level is dat dan?
Dus je wil niet met haar verder, maar je wil haar niet vertellen dat je niet met haar verder wil?

Wat voor een advies verwacht je, behalve: toch maar zeggen dat je niet verder wil?
Ow, wat een slap verhaal weer.
Wat je nu doet is in principe al emotioneel vreemd gaan. Heb je al iets gedaan om die gevoelens terug te krijgen.

Voor mijn gevoel zit je kwa “level” ongeveer in de kelder, als je je vriendin aan het lijntje houd terwijl je een ander leuker vind
kweenie maar eerlijkheid is wel het beste voor haar ,voor jou .. of wil je nog 10 jaar zo doorgaan ?
ivm sluiten EHV /vloggers topic, verkast naar nieuw forum
Hij wimpelt je af. Als je echt met iemand af wil spreken vind je altijd een gaatje. Niet pas over een maand.
grote kans dat ze hartstikke blij is dat er een eind aan jullie relatie komt.
wij slapen nooit.
Marigold1986 schreef:
31-10-2019 22:24
Aha, van dezelfde level zeg je? Wat voor level is dat dan?
Wat een flauwe en kinderachtige reactie is dit. Je begrijpt best wat hij bedoeld.
Zij is level 7 en hij is level 4 en zijn nieuwe 'person of interest' ook.

Ik begrijp spontaan waarom het zuurgraad reacties topic is geopend.
Neem ze allebei.
ik geef mn bek ook maar een douw
Tja, ook in een relatie met iemand anders zullen er wel eens 'andere levels' of ergernissen zijn en zal er uiteindelijk een zekere routine ontstaan. Maar goed, het kan dat je die gevoelens inderdaad niet meer terugkrijgt. Je hoeft natuurlijk niet in een relatie te blijven die jou niets meer kan schelen, dan zou ik je vriendin ook gewoon een fijnere relatie gunnen - zeker als er een in jouw ogen interessantere partij bij betrokken is. Iemand meteen willen inruilen of vervangen is een ijskoude douche, dus vrees ik dat het voor haar sowieso erg pijnlijk wordt. Wees eerlijk, maar ook begripvol.
Antoine de Saint-Exupéry: "Toutes les grandes personnes ont d'abord été des enfants (mais peu d'entre elles s'en souviennent)."

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven