No Contact Rule?

05-01-2012 09:11 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Duidelijk.
anoniem_144306 wijzigde dit bericht op 05-01-2012 09:48
Reden: Klaar
% gewijzigd
niets.

Er staat niemand achter je met een pistool die je dwingt om iets met die man te doen.

Dus doe je niets.

Simpel.
Vergeet niet, een “Ja, maar..” is eigenlijk een “nee, want...”
In mijn optiek als er iemand niet 100% voor je gaat is het het niet waard en komt het nooit echt goed.

of je moet als 2e 3e etc wiel erbij willen hangen,

En af en toe als tussen doortje gezien willen worden, en daar vrede mee hebben?

Is dat jouw keus

of je moet "jezelf" het niet waard vinden om een relatie met iemand te hebben die jou wil gaan en niet ook nog andere etc.?
quote:raven1 schreef op 05 januari 2012 @ 09:11:

Wat moet ik met die man? :(Niets. Doorgaan met je leven en alleen nog met een man gaan die jou wel respecteert en bij je past.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Feit dat ik er mee bezig ben zegt genoeg over de manier waarop hij nog belangrijk is voor me denk ik.
Niks.
Wat een gezeur.

Ga je eerst halstarrig vasthouden aan zo'n belachelijke 'No Contact Rule' (Heb je teveel Oprah gekeken ofzo?), ben je vervolgens stomverbaasd dat-ie je van FaceBook schopt?

Get a life. (om maar even in de Amerikaanse terminologie te blijven)

Als je iets te melden hebt, pak de je de foon of bel je aan, maar kom niet met van die debiele The Rules uit damesblaadjes aan. Daar kunnen mannen doorgaans heel slecht tegen.
Contact met hem zoeken, dan weet je zeker dat je volgend jaar weer afschuwelijke feestdagen hebt. Tel maar: dan ben je net weer bij de 3 mnd off.
Waarom is hij dan precies belangrijk voor jou? Lijkt me nou niet de leukste 1,5 jaar als je een keer of 6 hebt moeten verwerken dat het uit was.
quote:raven1 schreef op 05 januari 2012 @ 09:18:

Feit dat ik er mee bezig ben zegt genoeg over de manier waarop hij nog belangrijk is voor me denk ik.

Of jij nog wil dat hij belangerijk is?

maar even samengevat

jullie hebben ooit wat gehad (al een hele tijd knipperlicht, hij in die off periode's blijkbaar meedere tussendoortjes heeft?)

Als je buiten SV een relatie met iemand wil opbouwen, gebeuren dit soort dignen zeker niet, en zou je dit niet willen (zowle als man als als vrouw zijnde?)

heb respect voor wie jezelf ben, en wil zijn en handel daarnaar?

(of wil je altijd 2e 3e keus zijn waar hij op terugkan vallen als hij tijdje geen vlam heeft maar zeur dan niet)

makkelijk als man zijnde zo iemand achter de hand als je die weekje aandacht geeft zit ze weer klaar voor je?
quote:raven1 schreef op 05 januari 2012 @ 09:11:

.......Hij heeft vervolgens niets laten horen op mijn verjaardag en gisteravond ontdekte ik dat hij mij verwijderd heeft van facebook (heel kinderachtig maar meestal een statement helaas).

Wat moet ik met die man? :(Ik snap de vraag niet? Antwoord lijkt me toch al in de zin daarboven door jezelf gegeven....
En wat was de reden ook al weer dat deze man zo leuk is?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:raven1 schreef op 05 januari 2012 @ 09:18:

Jij bent niet meer belangrijk voor hem. Hij heeft al maanden geen contact meer met je. Hij heeft een ander en heeft je van zijn facebook verwijderd. Hij wil je niet meer in zijn leven.

Dat laatste berichtje van hem was zijn manier om het helemaal af te sluiten.
Precies. Een hele duidelijke boodschap. En dan ga jij de boodschap afhouden/uitstellen vanwege een zelfbedachte 'No Contact Rule.'
Wat je met hem moet? Nou feitelijk niks, want hij wil jou niet, er zijn dus geen andere opties.
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Eens met sugarmiss.

Waarschijnlijk heb jij gedacht dat hij na die drie maanden uitgespeeld zou zijn met die scharrel en weer aan zou kloppen? Maar alles lijkt erop dat hij er gewoon klaar mee is. Neem je verlies, raap jezelf bij elkaar, laat de illusie van een relatie met hem los en ga door met jouw leven.
quote:Mylene_Valerie schreef op 05 januari 2012 @ 09:17:

[...]

Niets. Doorgaan met je leven en alleen nog met een man gaan die jou wel respecteert en bij je past.JUIST!!!!!
Wees postief en Straal!!
Raar moet dat zijn. als je al zo vaak niet hebt gelooft dat het uit was. Ik hoop dat je snel over hem heen bent en een vent vindt die je langer dan 2-3 maanden de leukste en liefste vindt.
"Waarschijnlijk heb jij gedacht dat hij na die drie maanden uitgespeeld zou zijn met die scharrel en weer aan zou kloppen? Maar alles lijkt erop dat hij er gewoon klaar mee is. Neem je verlies, raap jezelf bij elkaar, laat de illusie van een relatie met hem los en ga door met jouw leven."

Wat June zegt dus. Hij is nu echt verliefd geworden en jij bent niet meer belangrijk denk ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven