No drinking and dialling
vrijdag 22 januari 2010 om 21:21
Hallo allemaal,
Gisteravond iets stoms gedaan. Na een paar glazen champagne (ik had wat te vieren), heb ik mijn ex gesmst, van een half jaar geleden.
Ik zei nog 100x tegen mezelf dat ik het niet moest doen, maar deed het toch.... grr!
Drank en mobieltjes gaan niet altijd samen! Wie heeft er ook wel eens zoiets gedaan? Kom maar op met de verhalen!
Oja, en natuurlijk geen reaktie gekregen, wat ik nuchter natuurlijk ook wel wist...zucht!
Gisteravond iets stoms gedaan. Na een paar glazen champagne (ik had wat te vieren), heb ik mijn ex gesmst, van een half jaar geleden.
Ik zei nog 100x tegen mezelf dat ik het niet moest doen, maar deed het toch.... grr!
Drank en mobieltjes gaan niet altijd samen! Wie heeft er ook wel eens zoiets gedaan? Kom maar op met de verhalen!
Oja, en natuurlijk geen reaktie gekregen, wat ik nuchter natuurlijk ook wel wist...zucht!
vrijdag 22 januari 2010 om 21:28
Tja, hangt er vanaf wat je gesmst hebt.
Als t in de trant is van:
'Ik vier met de duurste champagne die er bestaat,
dat je vandaag een half jaar geleden je biezen hebt gepakt!
Thnx, want het is het beste wat me is overkomen!"
Tja, ok kan gebeuren, geen ex overboord zou ik zo
zeggen.
Nee, heb zelf geen ex gesmst ever, die liggen inmiddels
mss wel onder de groene zoden of staan ergens op een
schoorsteenmantel te gloren met een laag stof op de
deksel. *lol*
Als t in de trant is van:
'Ik vier met de duurste champagne die er bestaat,
dat je vandaag een half jaar geleden je biezen hebt gepakt!
Thnx, want het is het beste wat me is overkomen!"
Tja, ok kan gebeuren, geen ex overboord zou ik zo
zeggen.
Nee, heb zelf geen ex gesmst ever, die liggen inmiddels
mss wel onder de groene zoden of staan ergens op een
schoorsteenmantel te gloren met een laag stof op de
deksel. *lol*
vrijdag 22 januari 2010 om 21:36
Haha Sandra! Nee geen antwoord, maar dat was te verwachten.
Het stomme is dat ik het heb uitgemaakt, en uiteindelijk geen contact meer wilde. Dus domdomdom!
Ik mis hem soms heel erg, en was benieuwd hoe het met hem ging. Maar hij zal hier niet op zitten wachten, en erg aardig of netjes is het van mij ook niet. Dikke vette foei!
Het stomme is dat ik het heb uitgemaakt, en uiteindelijk geen contact meer wilde. Dus domdomdom!
Ik mis hem soms heel erg, en was benieuwd hoe het met hem ging. Maar hij zal hier niet op zitten wachten, en erg aardig of netjes is het van mij ook niet. Dikke vette foei!
vrijdag 22 januari 2010 om 21:47
quote:colalight schreef op 22 januari 2010 @ 21:44:
Nou, zo erg is dat toch niet. Ach, je ziet hem nooit meer. Maar wat leuk, een nieuw huis! Heb je hem dat ook laten weten? Dat geeft dan aan dat je weer lekker verder gaat met je leven.TO heeft het uitgemaakt en gezegd dat ze geen contact meer wil. Wat heeft het dan voor nut om hem van dit 'nieuws' op de hoogte te stellen? Misschien heeft hij er nog veel verdriet van, en (oh wat leuk....) gaat TO nu laten weten 'dat ze weer lekker verder gaat met leven'. Wat heeft dat voor nut? De ex nog even een duw geven?
Nou, zo erg is dat toch niet. Ach, je ziet hem nooit meer. Maar wat leuk, een nieuw huis! Heb je hem dat ook laten weten? Dat geeft dan aan dat je weer lekker verder gaat met je leven.TO heeft het uitgemaakt en gezegd dat ze geen contact meer wil. Wat heeft het dan voor nut om hem van dit 'nieuws' op de hoogte te stellen? Misschien heeft hij er nog veel verdriet van, en (oh wat leuk....) gaat TO nu laten weten 'dat ze weer lekker verder gaat met leven'. Wat heeft dat voor nut? De ex nog even een duw geven?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
vrijdag 22 januari 2010 om 21:52
vrijdag 22 januari 2010 om 22:11
vrijdag 22 januari 2010 om 22:36
zaterdag 23 januari 2010 om 03:10