No drinking and dialling
vrijdag 22 januari 2010 om 21:21
Hallo allemaal,
Gisteravond iets stoms gedaan. Na een paar glazen champagne (ik had wat te vieren), heb ik mijn ex gesmst, van een half jaar geleden.
Ik zei nog 100x tegen mezelf dat ik het niet moest doen, maar deed het toch.... grr!
Drank en mobieltjes gaan niet altijd samen! Wie heeft er ook wel eens zoiets gedaan? Kom maar op met de verhalen!
Oja, en natuurlijk geen reaktie gekregen, wat ik nuchter natuurlijk ook wel wist...zucht!
Gisteravond iets stoms gedaan. Na een paar glazen champagne (ik had wat te vieren), heb ik mijn ex gesmst, van een half jaar geleden.
Ik zei nog 100x tegen mezelf dat ik het niet moest doen, maar deed het toch.... grr!
Drank en mobieltjes gaan niet altijd samen! Wie heeft er ook wel eens zoiets gedaan? Kom maar op met de verhalen!
Oja, en natuurlijk geen reaktie gekregen, wat ik nuchter natuurlijk ook wel wist...zucht!
zaterdag 23 januari 2010 om 09:50
zaterdag 23 januari 2010 om 10:28
Jongens, wat zijn jullie allemaal hard voor TO. Ik heb wel eens dronken sms-jes gehad (en voicemail, die zijn helemaal leuk) en alleen maar geglimlacht voor ik ze delete.
Ik heb overigens nog nooit dronken een ex gesmst. Wel gebeld. Drie keer achter elkaar. Hij nam niet op (duh). Dat was geen succes en kan ik dan ook zeker afraden. Maar maak je niet druk, kan gebeuren, is menselijk.
Ik heb overigens nog nooit dronken een ex gesmst. Wel gebeld. Drie keer achter elkaar. Hij nam niet op (duh). Dat was geen succes en kan ik dan ook zeker afraden. Maar maak je niet druk, kan gebeuren, is menselijk.
zaterdag 23 januari 2010 om 12:15
quote:pippa2 schreef op 22 januari 2010 @ 21:55:
It happens to the best of us. Natuurlijk is het netjes noch verstandig. Zat er maar een breathalizer op je telefoon, na een bepaald promillage doet 'ie het niet meer.... Doe die bij mij dan ook maar op mijn msn. Och, en mijn mond kan het ook wel gebruiken. Want ik word altijd zo verrekte open en eerlijk als ik gedronken heb. Heb ik 's morgens ook wel eens spijt van!
It happens to the best of us. Natuurlijk is het netjes noch verstandig. Zat er maar een breathalizer op je telefoon, na een bepaald promillage doet 'ie het niet meer.... Doe die bij mij dan ook maar op mijn msn. Och, en mijn mond kan het ook wel gebruiken. Want ik word altijd zo verrekte open en eerlijk als ik gedronken heb. Heb ik 's morgens ook wel eens spijt van!
...
zaterdag 23 januari 2010 om 12:19
Oh, en ik heb ooit, heel lang geleden, helemaal nuchter een briefje verstopt in de tas van vakantieliefde op de dag dat ik wegging. Ik was helemaal verliefd, hij had een vriendin. Op het briefje schreef ik: ik hoop dat je het volgend jaar uit hebt met je vriendin. Schaamde me ook wel een beetje toen ik thuis was, maar een verliefd tienerhart doet vreemde dingen...
...
zaterdag 23 januari 2010 om 12:19
Mijn beste vriendin en ik slaan namen van exen onder een andere naam op. Zijn bijnaam bijvoorbeeld. Of als hij Henk heet, als XYZHenk. Dronken kan je dat niet zo makkelijk meer vinden en als je het wel vindt denk je 'waarom staat Henk als XYZHenk? Oooooh ja, om mezelf te beschermen tegen wat ik nu net wilde doen: drunken texting'
Werkt voortreffelijk
Werkt voortreffelijk
I only get one shot at life - so I shoot to kill
zaterdag 23 januari 2010 om 12:24
Is menselijk, inderdaad. Drunk Dialling.
Zelfs Damien Hirst (kunstenaar) heeft er last van.....
When I was dropped off at the train station, I assumed the artist had embarked on one of his notorious benders. Indeed, five days later, at 1am, I was wrenched out of sleep by insistent ringing and, when I eventually answered the phone, I was met with “Shelllllooooo Sharah!” In those days, Hirst was prone to drunk-dialling, or what he calls “the diallies”.
http://entertainment.time ... l_arts/article6857843.ece
Zelfs Damien Hirst (kunstenaar) heeft er last van.....
When I was dropped off at the train station, I assumed the artist had embarked on one of his notorious benders. Indeed, five days later, at 1am, I was wrenched out of sleep by insistent ringing and, when I eventually answered the phone, I was met with “Shelllllooooo Sharah!” In those days, Hirst was prone to drunk-dialling, or what he calls “the diallies”.
http://entertainment.time ... l_arts/article6857843.ece
zaterdag 23 januari 2010 om 21:04
zaterdag 23 januari 2010 om 21:19
quote:Spijker schreef op 23 januari 2010 @ 12:19:
Mijn beste vriendin en ik slaan namen van exen onder een andere naam op. Zijn bijnaam bijvoorbeeld. Of als hij Henk heet, als XYZHenk. Dronken kan je dat niet zo makkelijk meer vinden en als je het wel vindt denk je 'waarom staat Henk als XYZHenk? Oooooh ja, om mezelf te beschermen tegen wat ik nu net wilde doen: drunken texting'
Werkt voortreffelijk Maar, als je dan de moeite neemt om een ex onder een andere naam op te slaan, is het toch veel handiger om meteen die hele ex te deleten?
Werkt voortreffelijk Maar, als je dan de moeite neemt om een ex onder een andere naam op te slaan, is het toch veel handiger om meteen die hele ex te deleten?
zondag 24 januari 2010 om 14:00
Ik heb het een tijdje geleden ook gedaan, mijn ex gesmst in een veel te dronken bui. Ik zou hem op een feestje tegenkomen waar ik heenging na het feestje waar ik al was (en dus flink had gedronken). Ik had naar hem gesmst dat ik ontzettende zin had om hem te zoenen
. Onderweg kwam ik hem tegen en was het echt super ongemakkelijk, hij was met een vriend en die lachte me vierkant uit. Het was echt heel pijnlijk, maar goed, heb wel geleerd om dat dus nooit meer te doen.