Nouja zeg!

09-06-2018 10:30 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben nu 9 weken aan het daten met een jongen van mijn opleiding.

Het ging goed en we hadden leuke afspraakjes.
De laatste week was hij alleen wat meer afwezig en appte minder.
Ik dacht toen gisteren van laat ik eens een lief berichtje sturen, om hem te laten weten dat ik aan hem denk en in ieder geval nog wel enthousiast ben.

Ik had het volgende berichtje gestuurd “hoi X, ik vind het steeds leuker om je te zien en vind je een lief persoon! Ga jij nog iets leuks doen vandaag? Ik ga shoppen in (naam stad). Kus kattapult”

Ik kreeg toen een paar uur later een berichtje van hem: “ ik ga dit weekend stappen met (naam vrienden). Veel plezier”

Op zich niet heel raar berichtje maar hij klinkt niet echt enthousiast vinden jullie wel? Ik had het wel fijn gevonden als hij ook iets liefs ofzo had gezegd.
Of denk ik er teveel over na? Wat vinden jullie?
Exact!

En ja zijn antwoord is nou niet bepaald gezellig.. dus ik zou het hem zeker een keer gaan vragen.
Even een update, best een onverwachte wending.
We hebben vanochtend even gebeld en ik heb gezegd dat ik er best wel mee zat hoe hij reageerde op mijn bericht. Hij zei toen dat hij het liever niet eerder vertelde, maar hij asperger(?) heeft een daardoor niet zo goed weet hoe hij zich moet uiten en als het ware verkrampt als hij op dat soort berichten moet reageren.
Hij gaf mij een paar sites waar ik kan kijken over asperger dus daar ga ik nu kijken
Goed van je dat je gewoon gezegd hebt waar je mee zat.
Bellen is sowieso wel beter denk ik dan appen.
S-Meds schreef:
09-06-2018 10:35
Er is niks aparts aan het bericht van To. Ze daten al negen weken. Hij reageert koel en gaat niet in op haar uitgesproken gevoel. Dat is een rooie vlag een hele grote rooie vlag
Mee eens!!

Edit: verkeerde reactie, had katapult haar laatste bericht nog niet gelezen.

Kattapult, dat verklaard veel!
Kattapult schreef:
10-06-2018 11:53
We hebben vanochtend even gebeld en ik heb gezegd dat ik er best wel mee zat hoe hij reageerde op mijn bericht. Hij zei toen dat hij het liever niet eerder vertelde, maar hij asperger(?) heeft een daardoor niet zo goed weet hoe hij zich moet uiten en als het ware verkrampt als hij op dat soort berichten moet reageren.
Hij gaf mij een paar sites waar ik kan kijken over asperger dus daar ga ik nu kijken
Wat fijn dat ie daar zo open over is. Wat vind je ervan?
Appen is voor mensen met Asperger best lastig, is mijn ervaring (ex en zoon met ASS) Ik zou voorstellen om dat appen te laten en gewoon te bellen met elkaar, als je contact tussendoor wil.
Ah dat verklaart een hoop. Ik vond jouw Whatsapp ook prima, en dacht dat hij niet meer geïnteresseerd was. Succes!
Ik vind dat appen toch ook wel vaak gezeik om niets en bevestiging. Stel jij ook weleens een date voor. Kun je het dan niet beter gebruiken voor concrete zaken zoals afspraken of waar, wanneer je elkaar ziet?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
viva-amber schreef:
10-06-2018 18:25
Ik vind dat appen toch ook wel vaak gezeik om niets en bevestiging. Stel jij ook weleens een date voor. Kun je het dan niet beter gebruiken voor concrete zaken zoals afspraken of waar, wanneer je elkaar ziet?
Jep, WA maakt meer kapot dan je lief is. Als je bevestiging wil, is dit het slechtste medium. Enkel nuttig voor concrete zaken, inderdaad.
Kattapult schreef:
10-06-2018 11:53
Als hij asperger heeft zal hij altijd letterlijk reageren op wat jij zegt. Dus als jij vraagt hoe zijn dag was, antwoordt hij met: leuk. Een wedervraag kun je vergeten dus je moet jouw manier van communiceren aanpassen en heel duidelijk zijn in wat jij wil. Soms is het lastig maar vaak ook heel grappig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven