Nouja zeg!
zaterdag 9 juni 2018 om 10:30
Ben nu 9 weken aan het daten met een jongen van mijn opleiding.
Het ging goed en we hadden leuke afspraakjes.
De laatste week was hij alleen wat meer afwezig en appte minder.
Ik dacht toen gisteren van laat ik eens een lief berichtje sturen, om hem te laten weten dat ik aan hem denk en in ieder geval nog wel enthousiast ben.
Ik had het volgende berichtje gestuurd “hoi X, ik vind het steeds leuker om je te zien en vind je een lief persoon! Ga jij nog iets leuks doen vandaag? Ik ga shoppen in (naam stad). Kus kattapult”
Ik kreeg toen een paar uur later een berichtje van hem: “ ik ga dit weekend stappen met (naam vrienden). Veel plezier”
Op zich niet heel raar berichtje maar hij klinkt niet echt enthousiast vinden jullie wel? Ik had het wel fijn gevonden als hij ook iets liefs ofzo had gezegd.
Of denk ik er teveel over na? Wat vinden jullie?
Het ging goed en we hadden leuke afspraakjes.
De laatste week was hij alleen wat meer afwezig en appte minder.
Ik dacht toen gisteren van laat ik eens een lief berichtje sturen, om hem te laten weten dat ik aan hem denk en in ieder geval nog wel enthousiast ben.
Ik had het volgende berichtje gestuurd “hoi X, ik vind het steeds leuker om je te zien en vind je een lief persoon! Ga jij nog iets leuks doen vandaag? Ik ga shoppen in (naam stad). Kus kattapult”
Ik kreeg toen een paar uur later een berichtje van hem: “ ik ga dit weekend stappen met (naam vrienden). Veel plezier”
Op zich niet heel raar berichtje maar hij klinkt niet echt enthousiast vinden jullie wel? Ik had het wel fijn gevonden als hij ook iets liefs ofzo had gezegd.
Of denk ik er teveel over na? Wat vinden jullie?
zaterdag 9 juni 2018 om 10:35
zaterdag 9 juni 2018 om 10:38
Jij voelt aan dat hij niet meer geïnteresseerd is, en gaat daardoor een bericht sturen dat ietwat te sterk hengelt naar bevestiging. Een bekend mechanisme tijdens het daten, met name wanneer mensen jong zijn. Naarmate je ouder wordt ga je die valkuil eerder herkennen, maar dat voorkomt niet dat je er af en toe nog steeds in kan vallen.
zaterdag 9 juni 2018 om 10:38
Het was gewoon een lief bericht doe niet zo moeilijkSjaantje37 schreef: ↑09-06-2018 10:37Maar misschien moet TO het op de man af vragen ipv een suggestief berichtje te sturen waarin ze hengelt naar lieve woordjes wat zo’n gast natuurlijk weer niet vat.
zaterdag 9 juni 2018 om 10:47
Kan je toch niets uit concluderen?
- misschien was hij druk, dus even kort berichtje
- misschien is hij niet zo van de zoetsappige appjes
- misschien reageert hij liever even snel ipv lang bericht over een uur. Want dan duurt het weer te lang voor je antwoord krijgt.
- misschien
- misschien
conclusie: je weet het niet. Vraag het hem!
- misschien was hij druk, dus even kort berichtje
- misschien is hij niet zo van de zoetsappige appjes
- misschien reageert hij liever even snel ipv lang bericht over een uur. Want dan duurt het weer te lang voor je antwoord krijgt.
- misschien
- misschien
conclusie: je weet het niet. Vraag het hem!
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
zaterdag 9 juni 2018 om 10:59
Ik zal nog wat meer context geven.
We zien elkaar (buiten de opleiding) tussen de 1 tot 3keer per week.
Het gaat dan een beetje om en om wie voorstelt om iets te doen. Laatste keer had ik voorgesteld en toen zijn we naar de bioscoop gegaan dat was 3 dagen nadat we elkaar gezien hadden. We hadden toen nog geen nieuwe afspraak staan maar meestal doen we dat ook heel spontaan. Zo van “ben jij vanavond nog vrij”
We zien elkaar (buiten de opleiding) tussen de 1 tot 3keer per week.
Het gaat dan een beetje om en om wie voorstelt om iets te doen. Laatste keer had ik voorgesteld en toen zijn we naar de bioscoop gegaan dat was 3 dagen nadat we elkaar gezien hadden. We hadden toen nog geen nieuwe afspraak staan maar meestal doen we dat ook heel spontaan. Zo van “ben jij vanavond nog vrij”
zaterdag 9 juni 2018 om 11:09
Dat is raar TO. Jij stuurt een best wel oppervlakkig bericht. Het is een mededeling, geen vraag. En dan verwacht je een fantastisch bericht terug.
Als je iets wilt met deze jongen, wees dan duidelijk.
Je had bijvoorbeeld kunnen vragen wanneer jullie elkaar weer zien, omdat je daar zin in hebt. Nu stuur je een inhoudsloos bericht en krijgt dus ook een nietszeggend bericht terug. Dat zegt niets over of hij jou wel of niet leuk vindt.
Je had bijvoorbeeld kunnen vragen wanneer jullie elkaar weer zien, omdat je daar zin in hebt. Nu stuur je een inhoudsloos bericht en krijgt dus ook een nietszeggend bericht terug. Dat zegt niets over of hij jou wel of niet leuk vindt.
zaterdag 9 juni 2018 om 11:16
Kan je dat dan niet na het stapweekend weer doen? Dus heel duidelijk sturen: 'Ben je vanavond vrij? Zo ja, heb je dan zin om samen iets leuks te gaan doen?'
En als hij dan weer lauw reageert weet je dat hij niet enthousiast meer is, en kan je de eer aan jezelf houden.
zaterdag 9 juni 2018 om 11:20
Dit!sinnombre schreef: ↑09-06-2018 11:09Dat is raar TO. Jij stuurt een best wel oppervlakkig bericht. Het is een mededeling, geen vraag. En dan verwacht je een fantastisch bericht terug.
Had 'm gevraagd of ie zin had zondag samen te gaan lunchen ofzo ipv hem mede te delen dat jij plannen hebt met je vriendinnen. Kan hij toch niet anders dan iets over plannen met vrienden terug appen om niet als 'n sneu type over te komen dat thuis blijft zitten wachten tot jij tijd voor hem hebt?
zaterdag 9 juni 2018 om 11:24
To..ik moet een beetje lachen om "Ik vind je een lief persoon" Je bedoelt het superlief, maar het klinkt gek genoeg juist een beetje afstandelijk en niet sexy. Je zou ook kunnen zeggen " mijn oma is echt zo'n lief persoon!" Niet sexy dus. Verder ben ik wel benieuwd wanneer jullie laatste date was, en hoe gedroeg hij zich toen?
zaterdag 9 juni 2018 om 11:31
zaterdag 9 juni 2018 om 11:32
Hmmzzzz, lastig dit.. Ik vind zijn reactie een beetje lauw, maar aan de andere kant, sommige mannen zijn zo zonder dat ze er iets mee bedoelen. Je kan hem nog een berichtje sturen in de zin van "oh gezellig, zeg, als je zondag niet te brak bent, heb je dan zin in een late lunch samen?" Of een andere activiteit natuurlijk..