Nouja zeg!
zaterdag 9 juni 2018 om 10:30
Ben nu 9 weken aan het daten met een jongen van mijn opleiding.
Het ging goed en we hadden leuke afspraakjes.
De laatste week was hij alleen wat meer afwezig en appte minder.
Ik dacht toen gisteren van laat ik eens een lief berichtje sturen, om hem te laten weten dat ik aan hem denk en in ieder geval nog wel enthousiast ben.
Ik had het volgende berichtje gestuurd “hoi X, ik vind het steeds leuker om je te zien en vind je een lief persoon! Ga jij nog iets leuks doen vandaag? Ik ga shoppen in (naam stad). Kus kattapult”
Ik kreeg toen een paar uur later een berichtje van hem: “ ik ga dit weekend stappen met (naam vrienden). Veel plezier”
Op zich niet heel raar berichtje maar hij klinkt niet echt enthousiast vinden jullie wel? Ik had het wel fijn gevonden als hij ook iets liefs ofzo had gezegd.
Of denk ik er teveel over na? Wat vinden jullie?
Het ging goed en we hadden leuke afspraakjes.
De laatste week was hij alleen wat meer afwezig en appte minder.
Ik dacht toen gisteren van laat ik eens een lief berichtje sturen, om hem te laten weten dat ik aan hem denk en in ieder geval nog wel enthousiast ben.
Ik had het volgende berichtje gestuurd “hoi X, ik vind het steeds leuker om je te zien en vind je een lief persoon! Ga jij nog iets leuks doen vandaag? Ik ga shoppen in (naam stad). Kus kattapult”
Ik kreeg toen een paar uur later een berichtje van hem: “ ik ga dit weekend stappen met (naam vrienden). Veel plezier”
Op zich niet heel raar berichtje maar hij klinkt niet echt enthousiast vinden jullie wel? Ik had het wel fijn gevonden als hij ook iets liefs ofzo had gezegd.
Of denk ik er teveel over na? Wat vinden jullie?
zaterdag 9 juni 2018 om 11:36
Ik snap wel dat zn appje wat lauw overkomt, maar als het 3 dagen geleden nog helemaal leuk was, zou ik me geen zorgen maken. Mijn man doet dat nog steeds wel eens, stuur ik een hele tekst incl iets liefs en bijv de vraag hoe laat ie thuis is, krijg ik alleen " half zes,ok?"Kattapult schreef: ↑09-06-2018 11:31O Haha honingdropje zou had ik het nog niet gezien. Maar onze vorige date was dus 3 dagen daarvoor en die was eigenlijk super. Net zoals al onze dates wel super zijn. Ik ben ook blij met hoe het ging en dat wilde ik hem laten weten, omdat ik dus zo’n fijn gevoel kreeg als ik aan hem denk.
zaterdag 9 juni 2018 om 12:37
zaterdag 9 juni 2018 om 12:43
zaterdag 9 juni 2018 om 13:08
Ja op zich niks mis met de appjes. Ik snap wel dat TO iets meer van had verwacht na het sturen van haar bericht. Ik denk echt dat elk mens anders om gaat met whats app berichtjes. De één vind het leuk de ander hecht er veel minder waarde aan. Ga gewoon door met afspreken.
anoniem_637728c2811de wijzigde dit bericht op 09-06-2018 13:09
0.74% gewijzigd
zaterdag 9 juni 2018 om 13:09
Nou na negen weken daten zou ik wel wat geilers verwachten dan 'ik vind je een lief persoon'.
zaterdag 9 juni 2018 om 13:27
Als ik gevoelens voor Katapult zou hebben, zou ik wél blij zijn met zo'n lief appje.
Ik vind zijn reactie vrij lauw inderdaad, maar dat kan ook onzekerheid zijn.
Het probleem is met dit soort dingen, dat je vaak niet meer weet hoe je moet overkomen.
Juist heel neutraal of juist heel hunkerend.
Aan alles kan een nadeel zitten.
Je weet het niet, of iemand is echt niet geïnteresseerd of iemand probeert 'cool over te komen'....
zaterdag 9 juni 2018 om 14:03
Vanuit mijn eigen ervaring, een man waar ik mij dingen bij ging afvragen en waarbij het niet vanzelfsprekend en soepel verliep in het begin, had uiteindelijk niet voldoende interesse. Ook waarbij ik het gevoel kreeg zelf enthousiaster te gaan doen, alsof je een ander wilt overtuigen.
Dus op mij komt hij over alsof hij het wel leuk vindt, maar niet leuk genoeg. Ook vanwege jullie last minute planningen iedere keer.
Dus op mij komt hij over alsof hij het wel leuk vindt, maar niet leuk genoeg. Ook vanwege jullie last minute planningen iedere keer.
zaterdag 9 juni 2018 om 14:07
De insteek is helemaal fout.
Het is géén lief berichtje, het is een schreeuw om aandacht.
Misschien is die schreeuw terecht...dan helpt zo'n berichtje sowieso niet.
Misschien is die schreeuw onterecht...dan is het nog maar de vraag of hij dat berichtje als extra 'lief' opmerkt.
Kortom, een vrij kansloze insteek.
Het is géén lief berichtje, het is een schreeuw om aandacht.
Misschien is die schreeuw terecht...dan helpt zo'n berichtje sowieso niet.
Misschien is die schreeuw onterecht...dan is het nog maar de vraag of hij dat berichtje als extra 'lief' opmerkt.
Kortom, een vrij kansloze insteek.
zaterdag 9 juni 2018 om 14:19
zaterdag 9 juni 2018 om 14:35
zaterdag 9 juni 2018 om 18:14
Inderdaad, op het moment dat je je dingen gaat afvragen, of gaat twijfelen, of er advies over moet gaan vragen, dan voel je intuïtief eigenlijk al aan dat de ander de interesse aan het verliezen is.
zaterdag 9 juni 2018 om 22:33
Je had beter kunnen appen dat je hem de kleren van het goddelijke lijf wil scheuren in plaats van dat je het steeds leuker vindt om hem te zien (je vond het eerst een bout?), hem een lief persoon vindt (vind je vast van je oma ook) en je liever gaat shoppen.
Maar je kan het hem beter gewoon vragen, face-to-face.
Maar je kan het hem beter gewoon vragen, face-to-face.
zaterdag 9 juni 2018 om 23:01