O nee, ik durf niet
zondag 1 januari 2012 om 15:39
Een week of 3 geleden heb ik, via internet, een jongen leren kennen. Hebben een weekje gemaild, behoorlijk intensief. Hij wilde graag mijn nummer hebben en dat heb ik hem gegeven als kerstcadeautje. Inmiddels dus whatsappen, smsen en bellen. Het is superleuk, gezellig en hij klinkt echt leuk. Nu wilde hij graag met me afspreken, en de enige avond waarop we allebei zouden kunnen is eind deze week. Ik weet dus al 1,5 week dat dat er aan zit te komen en ohhh wat vind ik het eng! Zo eng, dat ik liever afzeg dan te gaan. Wat stom van mij! Want ik denk echt dat hij leuk is. Iemand tips of goede argumenten om me over te halen wel te gaan???
zondag 1 januari 2012 om 15:48
Haha, ik ken dat gevoel! Zooo zenuwachtig dat je niet normaal kunt eten en hard hopen dat er iets tussenkomt waardoor je niet hoeft te gaan, terwijl je eigenlijk supergraag wilt.
Maarja.. daten is zenuwslopend, maar daar moet je helaas vrijwel altijd even doorheen!
Gewoon even al je zenuwen en onzekerheden uitstorten bij een vriendin en gaan!
Ik hoop dat ie net zo leuk is als je denkt dat ie is!
Maarja.. daten is zenuwslopend, maar daar moet je helaas vrijwel altijd even doorheen!
Gewoon even al je zenuwen en onzekerheden uitstorten bij een vriendin en gaan!
Ik hoop dat ie net zo leuk is als je denkt dat ie is!
zondag 1 januari 2012 om 15:57
zondag 1 januari 2012 om 16:09
Runrunrun, hebben jullie foto's naar elkaar gemaild? Gewoon gaan. Als je te lang door gaat met sms-en, mailen etc zonder elkaar te hebben gezien loop je het risico dat je al behoorlijk heftige gevoelens ontwikkeld voor iemand die in het echt misschien heel anders is. Dan heb je pas een kater... Gewoon gaan dan weet je waar je aan toe bent!
zondag 1 januari 2012 om 18:24
zondag 1 januari 2012 om 19:25