O nee, ik durf niet

01-01-2012 15:39 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een week of 3 geleden heb ik, via internet, een jongen leren kennen. Hebben een weekje gemaild, behoorlijk intensief. Hij wilde graag mijn nummer hebben en dat heb ik hem gegeven als kerstcadeautje. Inmiddels dus whatsappen, smsen en bellen. Het is superleuk, gezellig en hij klinkt echt leuk. Nu wilde hij graag met me afspreken, en de enige avond waarop we allebei zouden kunnen is eind deze week. Ik weet dus al 1,5 week dat dat er aan zit te komen en ohhh wat vind ik het eng! Zo eng, dat ik liever afzeg dan te gaan. Wat stom van mij! Want ik denk echt dat hij leuk is. Iemand tips of goede argumenten om me over te halen wel te gaan???
Ben je zelf niet nieuwsgierig dan/
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Waarom wil je overgehaald worden en niet afgeraden? Blijkbaar omdat je zelf stiekem

Toch wel wilt.
Gaahaan! Doen!
Haha, ik ken dat gevoel! Zooo zenuwachtig dat je niet normaal kunt eten en hard hopen dat er iets tussenkomt waardoor je niet hoeft te gaan, terwijl je eigenlijk supergraag wilt.

Maarja.. daten is zenuwslopend, maar daar moet je helaas vrijwel altijd even doorheen!

Gewoon even al je zenuwen en onzekerheden uitstorten bij een vriendin en gaan!

Ik hoop dat ie net zo leuk is als je denkt dat ie is!
Gevalletje: 'Nee niet doen want ik heb het zo graag'?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Is het middels een datingsite?

Dan is het toch wel de bedoeling elkaar real live te zien.

Weet je hoe hij eruit ziet en andersom?
Gewoon bedenken dat hij ook maar gewoon een mens is, net als jij.
Gewoon gaan en als hij niet is wat je er van verwacht zit je toch zo weer in de auto/ trein/ bus whatever terug naar huis?
Er kunnen twee dingen gebeuren: de date is leuk, of de date is niet leuk. In het eerste geval is het super, in het tweede geval uiteindelijk ook, want dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent!
Winter is coming...
Ik heb niet echt tips voor je want ik weet zéker dat ik precies hetzelfde als jij zou voelen. Maar als je het afzegt ga je er echt spijt van krijgen: beter spijt hebben van iets wat je hebt gedaan, dan van iets wat je niet hebt gedaan.

Gewoon gaan
Oooooh wat ben ik hier blij mee. Die herkenning en die dingen horen (lezen) die ik eigenlijk zelf wel weet, maar ff niet bedacht krijg. Deze reacties ga ik dus de hele week lezen hahaha.
Mijn tip: relax! Hoe drukker je je maakt, hoe groter de kans dat je een niet kloppende voorstelling vormt. 'Gewoon' gaan en wel zien wat ervan komt.
Runrunrun, hebben jullie foto's naar elkaar gemaild? Gewoon gaan. Als je te lang door gaat met sms-en, mailen etc zonder elkaar te hebben gezien loop je het risico dat je al behoorlijk heftige gevoelens ontwikkeld voor iemand die in het echt misschien heel anders is. Dan heb je pas een kater... Gewoon gaan dan weet je waar je aan toe bent!
Waarom ben je zo zenuwachtig? Wees jezelf, en wees verzekerd van jezelf. Als hij tegen valt is het jammer, als t wel wat is is dat heel mooi. Kun je er misschien zo in gaan staan?
Wat een leuk kerstcadeautje zeg, je nummer
Ik hoor net dat er 15 mensen per uur doodgaan in Nederland, dus ik zou het ervan nemen!
it's a big club and you ain't in it
Je mag het alleen doen als je hier verslag komt uitbrengen
quote:elastiekje schreef op 01 januari 2012 @ 17:00:

Je mag het alleen doen als je hier verslag komt uitbrengen Ghehe, ja hier ben ik het ook mee eens!
quote:elastiekje schreef op 01 januari 2012 @ 17:00:

Je mag het alleen doen als je hier verslag komt uitbrengen

Inderdaad, ik vind een topic met open einde ook niet leuk.

Ik zeg ga ervoor, anders blijf je altijd denken "had ik maar en wie weet als......." Wie weet is dit hem, de man van je leven
Tja, als je ergens heel lang behoefte aan hebt gehad, en de mogelijkheid om je behoefte te vervullen komt op je pad. Dan kan dit nog weleens emoties veroorzaken.
Je denkt echt dat hij heel leuk is..maar je hebt hem nog nooit gezien of geroken?

Dit zou weleens kunnen tegenvallen...

Laat het weten !!
quote:feeks schreef op 01 januari 2012 @ 16:27:

Wat een leuk kerstcadeautje zeg, je nummer Wel origineel. :P
Vond ik ook origineel ja. En hij vond het superlief zei hij me. Ik ben ook wel echt nieuwsgierig naar hem en weet heel goed dat hij, maar ik ook, enorm tegen kan vallen. Nu ff die zenuwen en angst weg zien te krijgen en dan daten!! En of course laat ik het jullie weten!
Ik had er ook last van op de eerste date. Ik was echt heel erg zenuwachtig en ik vroeg me de op de ochtend van die date ook af waar ik aan begonnen was, hihi. Ben blij dat ik toen wel gegaan ben. Het is nu namelijk mijn vriend. :P

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven