Old story

10-07-2011 13:19 66 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum en heb me speciaal geregistreerd om enkele reacties te horen omtrent mijn "probleem". Als jullie de goedheid hebben van eens heel even van jullie tijd te willen spenderen hieraan tenminste.

Allereerst, ik weet dat dit een site/forum waar hoofdzakelijk vrouwen op komen, (rond hangen) Net daarom heb ik me hier geregistreerd. En dan nog op een Nederlandse site, omdat ik weet dat Nederlandse vrouwen, of Nederlanders in het algemeen mondiger zijn dan Belgen. (dat is het net)

Als ik hier niets te zoeken heb, en jullie vrouwen vinden dat ik hier niet thuis hoor, "shoot" dan maar hoor. En gelijk deactiveer ik mijn account en stoor jullie niet meer.

ik ben op deze site gevallen in zoektocht naar "antwoorden", en heb al enkele Topics gelezen zoals ""Hadden ze de sms maar nooit uitgevonden"" en ""Hoelang wachten op een sms na eerste date"" en dergelijke. En aan de hand van de reacties van de vrouwen, dit was de push voor me te registreren. Ergens wil ik dit niet zo directe antwoorden, zo van "boem, hier is je antwoord" maar heb er wel behoefte aan denk ik.

Voor ik mijn verhaaltje post, wacht ik even de reacties af tot dusver om te zien of dit kan.

Dank op voorhand.
Zoals ik het nu lees heeft ze momenteel (nog) geen gevoelens voor je. Allicht omdat jullie elkaar al lange tijd niet persoonlijk (langer dan 5 minuten) hebben gesproken.

Maar dat kan met meer contact dan wel gaan ontstaan me dunkt, maar dan moet je het wel een kans geven. Maak er gewoon een gezellige ontspannen date van, forceer niets en wie weet.

Gooi ook niet meteen die eerste date al je gevoelens eruit. Dat ze open staat voor daten wil niet zeggen dat ze meteen een liefdesverklaring of zoiets wil horen.
Dankje Magdalan,

Dat heb ik de laatste tijd al meerdere malen gehoord en ben ik ook niet van plan te doen. En natuurlijk wil ik dit een kans geven.

Neen, een liefdesverklaring hoort ze zeker niet graag, of dan plooit ze helemaal dicht. Maar ik mag het toch wel lichtjes laten doorschemeren? Hoewel ze het al weet natuurlijk.

Want haar agenda staat snel vol, en kan het even duren voor er weer een date is, als er nog 1 komt natuurlijk.

Ook hoor ik dan dat ze wel tijd "maakt" indien het ze het tof vond.
anoniem_128679 wijzigde dit bericht op 16-07-2011 10:01
Reden: Gewijzigd ivm herkenbaarheid
% gewijzigd
Een vraagje: wat ga jij doen als ze nog steeds geen gevoelens voor je heeft?
Zeer hard crashen en naar de Noordpool verhuizen.

Neen,

Ik twijfel om de eerste keer in mijn leven toch die fantastische vrouw als vriend te houden in zo een situatie. Maar of ik dat wel ga aankunnen is andere vraag...

Of om alle contact te verbreken (niet dat er veel van dat is nu)

Maar dan wel echt verbreken en dan stilletjes de weg terug beginnen.

Wat volgens mijn directe vriendenkring ook het beste zou zijn voor mij.

Twijfel..

Goede vraag trouwens
nvt
Dubbel post..
Nog even een vraagje aan de mensen, of enkele ervan, die gereageerd hebben in dit topic.

Nog 2 dagen een het is zover.

Vandaag zou ik haar bellen ivm de plaats en tijdstip mee te delen. Hoewel ze mij al ging bellen en het uiteidelijk sms-jes waren. Zou ik hetzelfde doen, of gewoon bellen en redelijk zakelijk blijven en plaats en tijd mededelen?

Edit; ondertussen ligt het al vast. Toch bedankt.
quote:avedon schreef op 10 juli 2011 @ 15:09:

[...]

Spannend, allemaal! Laat je ons weten hoe het afloopt?

Wel, het is nu net achter de rug, heeft zo een 3h30 geduurd.

Tof avondje, geen stilte's gevallen.

Alleen kwam het erop neer dat ze net haar draai heeft gevonden een beetje in het leven, dat ze nu juist terug begint te genieten ervan, en eigelijk haar leven heeft en niet direct toe is aan een relatie of dergelijke.

Ook dat er een kerel was waar ze even geleden haar hart aan had verloren, maar niet meer verder komt dan een beetje chatten, en ze geen toekomst erin zag omdat er niets concreets gebeurd.

De rest van het gesprek moet nog een beetje zakken, moet het nog een beetje plaatsen..

Maar als er zoiets gezegd word als;

" Je vind wel een goed vrouwtje die dat voor je doet" op 1 van de onderwerpen.

Dat moet ik echt wel verstaan wat dit bedoeld he.

Ik bedoel, dat op zich alleen al zou duidelijk moeten zijn..

Misschien wil ik het nu niet begrijpen maar daarvoor reken ik op jullie van het forum voor me het er eens goed in te peperen..
Hi general, wat leuk dat je je nog even komt melden. Heb een paar keer aan jou en je date gedacht.

Fijn dat het een leuke date was, jammer dat het niet is geworden wat je ervan gehoopt had. Want als ze zegt: 'je vindt vast wel een vrouw die dat voor je doet', tja. Dan is het eigenlijk wel duidelijk hè. En dat ze refereert aan iemand waar ze haar hart eerder aan had verloren, pas geleden, stemt ook niet heel hoopvol. Ik bedoel, je gaat niet over andere mannen zaniken als je op een date zit met een man. Tenzij je hem duidelijk wilt maken dat het er absoluut niet inzit. Of tenzij ze een enorm bord voor haar hoofd heeft, maar dat lijkt me niet. Ze weet heel goed dat jij haar leuk vindt.

Maar goed, dat is mijn inschatting op basis van de summiere info die je hier geeft. Ik kan ernaast zitten, hè.

Hoe is de date eigenlijk geëindigd? Komt er nog een vervolg, denk je?

Misschien is het leuk dat je even een sms'je stuurt dat je het gezellig vond vanavond met haar?
Aha. Dit klinkt hoopvol en veelbelovend voor je, Generaal.

Edit: ik zie dat de date inmiddels al is geweest en dat het toch niet zo hoopvol blijkt als ik veronderstelde na het lezen van je probleem. Jammer voor je. Beetje rare vrouw, wel, hoor.
Weet je wat ik namelijk dacht? Ik dacht: deze vrouw wil eerst zeer uitvoerig bewijs krijgen van het karakter van een man, van jou in dit geval. Dit, omdat ze niet nog eens haar hart wil laten breken. Dat kan natuurlijk alsnog zo zijn, maar een opmerking als: 'je vindt wel een vrouwtje dat dat voor je wil doen' werpt wel een extra handicap voor je op. Dat ze afstand houdt snap ik, maar ze kan weten dat jij afhaakt als ze de afstand tussen jullie overduidelijk met haar woorden gaat vergroten.

Aan de andere kant zitten sprookjes vol met schier onmogelijke testen om de hand van de prinses. Misschien is dit zo'n test. De vraag is of je bereid bent je langdurig te vermoeien met je karakter aan haar te bewijzen zonder garantie of zelfs maar gerede kans op succes.
@ Avedon, dank voor je reactie.

Ik denk ook dat het duidelijk is, alleen niet voor de volle 100% Tenminste dat maak ik op uit dat avondje weg. Zelfs daags nadien kan ik het gevoel niet afschudden dat het zelfs nu nog een beetje een foute tijdstip is. Zoals ik al zei, we hebben elkaar in 10 jaar bijna niet gesproken maar toch was ze echt alles wat ik me had voorgenomen. (man wat heb ik genoten)

Op dat moment heb ik jaren gewacht..

Voor het moment ben ik bezig aan een mailtje naar haar maar nog niet verstuurd wegens het steeds aanpassen ervan.

Weet ook niet of ik het wel zou doen.Ik bedoel maar, op een mailtje is rapper iet geschreven dan dat je het zegt tegen de persoon zelf. Alleen maar om te weten dat het om mij persoonlijk gaat of niet, snap je? Dit lijkt zo zwart/wit maar dat is het niet. Je kan dan al niet volledig openstaan en je hart verloren hebben even geleden, tegelijk kan je ook wel zeggen dat je die of die persoon echt niet ziet zitten, denk ik?

De avond zelf is goed geëindigd, niet in de richting die ik wou natuurlijk, maar al bij al goed, ze had het al langer door natuurlijk en begon haar ongemakelijk te voelen al ze bij haar ouders (mijn buren)op bezoek kwam, dat had ik al gemerkt. Heb zeer duidelijk aangegeven dat dat het allerlaatste was wat ik wou. En ze mij belooft heeft om weer "normaal" te doen.

Buiten dat denk ik echt niet dat er snel een vervolg op gaat komen, hoezeer ik het ook wil. Voor dit soort dingen zet ze haar kleintje echt niet bij een oppas.
quote:Frankie33 schreef op 18 juli 2011 @ 23:17:

Weet je wat ik namelijk dacht? Ik dacht: deze vrouw wil eerst zeer uitvoerig bewijs krijgen van het karakter van een man, van jou in dit geval. Dit, omdat ze niet nog eens haar hart wil laten breken. Dat kan natuurlijk alsnog zo zijn, maar een opmerking als: 'je vindt wel een vrouwtje dat dat voor je wil doen' werpt wel een extra handicap voor je op. Dat ze afstand houdt snap ik, maar ze kan weten dat jij afhaakt als ze de afstand tussen jullie overduidelijk met haar woorden gaat vergroten.

Aan de andere kant zitten sprookjes vol met schier onmogelijke testen om de hand van de prinses. Misschien is dit zo'n test. De vraag is of je bereid bent je langdurig te vermoeien met je karakter aan haar te bewijzen zonder garantie of zelfs maar gerede kans op succes.

Hey Frankie, bedankt voor je reactie

Ik hoop dat het echt het eerste deel is van wat je post, duidelijk is dat het niet op 1 2 3 zal gebeuren, als er dan al iets zou gebeuren.

Als het dat maar is, de kwestie van me eraan te vermoeien en tijd erin steken om ze de kans te geven van me uitvoerig te leren kennen, nou, dat krijgt alle tijd van me. Hmmm, beetje dubbel gevoel, maar dat zien we wel de komende tijd.

Ergens zou het veel harder zijn maar ook tegelijk beter als ik zou horen, " xxxxx, ga door, je moet niet op me wachten" of "er is echt niets weggelegd voor ons" Dat zou veel harder zijn maar ook veel en veel duidelijker voor me. Meermaals heeft ze aangegeven me niet te willen kwetsen en dat dat het allerlaatste is wat ze wil doen.

Mss bedoelde ze dat ook al zo en heeft ze het niet zo kunnen zeggen, wie weet.
quote:Frankie33 schreef op 18 juli 2011 @ 23:17:

(..)

Het valt nog even af te wachten hoe ze reageert op mijn net verzonden e-Mail. Daar staan de laatste dingetjes in waar ik vandaag aan gedacht heb ( wat ik beter gisteren had aangehaald)

Maar als ik echt mijn gevoel moet volgen dan denk ik niet dat ik me langdurig moet vermoeien van mezelf te bewijzen. Bereid ben ik zeker wel. Maar dat gaat alleen maar afstotend werken na een tijdje denk ik. En heb ik misschien helemaal niets meer. Terwijl ik nu nog misschien ermee bevriend kan blijven.

Als de "klik" er niet is dan tja, kan je hemel en aarde bewegen..

En daarnet ook even door een goede maat van me terecht gewezen van, als ze ooit weer een relatie gaat hebben, hoe ik daar dan op zou reageren als ik met haar bevriend zou blijven...

Langs de 1ne kant wil ik ze echt niet meer uit mijn leven op welke manier dan ook, langs de andere kant weet niet of ik sterk genoeg ben om dat aan te zien.

Ik wacht wel geduldig op antwoord.
You're a romantic little soldier, General.

Ik hoop het beste voor je.
Dankje avedon

Vandaag al smsje terug, dat ze het ook gezellig vond, "en nogmaals sorry"

Ik hoop dat dit snel slijt..

En Thx voor te reageren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven