Omgangsregeling naar verjaardag van mijn kind?

15-05-2019 18:16 315 berichten
Alle reacties Link kopieren
slotje
moderatorviva wijzigde dit bericht op 16-05-2019 23:02
Reden: OP verwijderd - maatregelen zijn getroffen. Mvg Moderator Viva forum
98.57% gewijzigd
roos2019 schreef:
15-05-2019 18:38
Vriendin heeft weinig te zeggen lijkt mij. Het is toch mijn dochter ?
Waarom open je eigenlijk een topic, als je er toch al van overtuigd bent dat de door jou gekozen weg de enige is?
Alle reacties Link kopieren
Tormenta¿ schreef:
15-05-2019 18:33
Ik vul nu in, maar ik bemerk oud zeer, klopt dat?
Nee niet perse oud zeer, meer schaamte. Ik wil/ hoef hem niet zwart te maken maar hij is het type man die relaties aan gaat gebaseerd op uiterlijk. Ze is begin 20, hij midden 50...en dan denk ik wat zullen de ouders denken ? De ouders zijn ook uitgenodigd te blijven.

En als ik niet ga, wat zullen de ouders dan denken.....dat ik niet op het feestje van mijn eigen kind ben.

Meeste ouders zijn hoogopgeleid en nog samen, op de school/ klas waar ze in zit
Je dochter gaat vast een hele leuke middag hebben met al haar klasgenoten, haar grote broer haar oma en naar wat ik begrijp een nieuwe stiefmoeder van om en nabij haar leeftijd.

Ze zal het niet minder leuk hebben als je weg blijft, maar het zal wel een zwarte vlek in haar herinnering aan die dag zijn.
Ik zou gewoon een uurtje koffie komen drinken en dan weer weggaan. Dan ben je er geweest, heeft dochter een fijn gevoel en kun jij daarna met een goed gevoel het terras op met een vriendin om over alle aanwezigen te klagen.
roos2019 schreef:
15-05-2019 18:38
Vriendin heeft weinig te zeggen lijkt mij. Het is toch mijn dochter ?

Om jou te ontmoeten, niet over je dochter. Sjonge jonge.
Alle reacties Link kopieren
roos2019 schreef:
15-05-2019 18:41
Nee niet perse oud zeer, meer schaamte. Ik wil/ hoef hem niet zwart te maken maar hij is het type man die relaties aan gaat gebaseerd op uiterlijk. Ze is begin 20, hij midden 50...en dan denk ik wat zullen de ouders denken ? De ouders zijn ook uitgenodigd te blijven.

En als ik niet ga, wat zullen de ouders dan denken.....dat ik niet op het feestje van mijn eigen kind ben.

Meeste ouders zijn hoogopgeleid en nog samen, op de school/ klas waar ze in zit
Zwak verhaal. Nog even wat meer details graag.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
roos2019 schreef:
15-05-2019 18:41
Nee niet perse oud zeer, meer schaamte. Ik wil/ hoef hem niet zwart te maken maar hij is het type man die relaties aan gaat gebaseerd op uiterlijk. Ze is begin 20, hij midden 50...en dan denk ik wat zullen de ouders denken ? De ouders zijn ook uitgenodigd te blijven.

En als ik niet ga, wat zullen de ouders dan denken.....dat ik niet op het feestje van mijn eigen kind ben.

Meeste ouders zijn hoogopgeleid en nog samen, op de school/ klas waar ze in zit

Dus?
roos2019 schreef:
15-05-2019 18:41
Nee niet perse oud zeer, meer schaamte. Ik wil/ hoef hem niet zwart te maken maar hij is het type man die relaties aan gaat gebaseerd op uiterlijk. Ze is begin 20, hij midden 50...en dan denk ik wat zullen de ouders denken ? De ouders zijn ook uitgenodigd te blijven.

En als ik niet ga, wat zullen de ouders dan denken.....dat ik niet op het feestje van mijn eigen kind ben.

Meeste ouders zijn hoogopgeleid en nog samen, op de school/ klas waar ze in zit
Mensen denken toch wel wat ze willen. Daar heb jij geen controle over.
Daarnaast staat zijn relatie los van dat van jou. En ouders zijn echt niet bezig met of jij er wel of niet bij aanwezig bent. Ik neem aan dat ze andere belangrijke interesses hebben. Je maakt je echt druk om niks.
TijdvoorTaart schreef:
15-05-2019 18:43
Je dochter gaat vast een hele leuke middag hebben met al haar klasgenoten, haar grote broer haar oma en naar wat ik begrijp een nieuwe stiefmoeder van om en nabij haar leeftijd.

Ze zal het niet minder leuk hebben als je weg blijft, maar het zal wel een zwarte vlek in haar herinnering aan die dag zijn.
Ik zou gewoon een uurtje koffie komen drinken en dan weer weggaan. Dan ben je er geweest, heeft dochter een fijn gevoel en kun jij daarna met een goed gevoel het terras op met een vriendin om over alle aanwezigen te klagen.
Precies alsof kind over 10 à 20 jaar nog exact weet wie - qua volwassenen - er op haar kinderfeestje voor de klas was.
roos2019 schreef:
15-05-2019 18:41
Nee niet perse oud zeer, meer schaamte. Ik wil/ hoef hem niet zwart te maken maar hij is het type man die relaties aan gaat gebaseerd op uiterlijk. Ze is begin 20, hij midden 50...en dan denk ik wat zullen de ouders denken ? De ouders zijn ook uitgenodigd te blijven.

En als ik niet ga, wat zullen de ouders dan denken.....dat ik niet op het feestje van mijn eigen kind ben.

Meeste ouders zijn hoogopgeleid en nog samen, op de school/ klas waar ze in zit
Precies.
Waarom heb jij er last van als anderen wat van de partnerkeuze van jouw ex vinden? Waarom denk je dat ze dat überhaupt bezig zal houden?
roos2019 schreef:
15-05-2019 18:31
Nogmaals het gaat om een kinderfeestje. En niet de verjaardag zelf

Waarom moeten oma’s en zoons op een kinderfeest komen ? Dat heb ik nog nooit gezien bij klasgenootjes. Hij doet het bewust om mij te treiteren

Daarbij is zijn nieuwe partner 30 jaar jonger, en vind ik een kinderfeestje niet de juiste plek om je als sugardaddy neer te zetten
Zolang jij blijft denken dat je ex dingen doet om je te treiteren, zal die band tussen jullie niet beter worden. Waarom zo negatief denken? En waarom zo denigrerend doen over de nieuwe partner van je ex? Je maakt het met dit gedrag zelf ook niet beter tussen jullie. Zet je dochter op nr 1 ipv bezig te zijn met je ex en zijn leven.
Alle reacties Link kopieren
Orișa schreef:
15-05-2019 18:46
Precies.
Waarom heb jij er last van als anderen wat van de partnerkeuze van jouw ex vinden? Waarom denk je dat ze dat überhaupt bezig zal houden?
Omdat het er belachelijk uit ziet. Een man van midden 50, met een meisje van begin 20 en de Gucci tasjes inbegrepen. Klassieker kan niet
roos2019 schreef:
15-05-2019 18:48
Omdat het er belachelijk uit ziet. Een man van midden 50, met een meisje van begin 20 en de Gucci tasjes inbegrepen. Klassieker kan niet
En het was nog zijn secretaresse of de babysit ook?
Alle reacties Link kopieren
Belg007 schreef:
15-05-2019 18:49
En het was nog zijn secretaresse of de babysit ook?

haha nee dat niet
roos2019 schreef:
15-05-2019 18:48
Omdat het er belachelijk uit ziet. Een man van midden 50, met een meisje van begin 20 en de Gucci tasjes inbegrepen. Klassieker kan niet

Je zal maar zo nijdig zijn omdat je aan de kant bent gezet zeg :rofl:

Maar inderdaad, meer details graag.
anoniem_353209 wijzigde dit bericht op 15-05-2019 18:50
6.16% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
roos2019 schreef:
15-05-2019 18:41
Ze is begin 20, hij midden 50...en dan denk ik wat zullen de ouders denken ?

Je bent zelf ook 25 jaar jonger dan je ex. Je klinkt behoorlijk jaloers dat hij een nóg jongere vrouw aan de haak heeft weten te slaan.
roos2019 schreef:
15-05-2019 18:48
Omdat het er belachelijk uit ziet. Een man van midden 50, met een meisje van begin 20 en de Gucci tasjes inbegrepen. Klassieker kan niet
Is dan toch zijn probleem?
Alle reacties Link kopieren
roos2019 schreef:
15-05-2019 18:48
Omdat het er belachelijk uit ziet. Een man van midden 50, met een meisje van begin 20

Jij bent begin 30. Dat is toch net zo belachelijk?
roos2019 schreef:
15-05-2019 18:48
Omdat het er belachelijk uit ziet. Een man van midden 50, met een meisje van begin 20 en de Gucci tasjes inbegrepen. Klassieker kan niet
Dan heeft ze toch hopelijk wel een chiwawa hè?
Trotter schreef:
15-05-2019 18:51
Jij bent begin 30. Dat is toch net zo belachelijk?
En dit inderdaad
Alle reacties Link kopieren
roos2019 schreef:
15-05-2019 18:16


Omdat wij geen fijne scheiding hebben gehad, heb ik geen goede band met zijn familie, en ik heb al helemaal geen zin om zijn nieuwe partner daar te zien. ( ze praat slecht over mij , en ik vind niet dat het haar plaats is daar te zijn ook omdat mijn dochter niet echt een band met haar heeft)
Heb je zelf nou niet door hoe kinderachtig en rancuneus je klinkt? Natuurlijk hoort de nieuwe partner er bij. Het is niet voor niets zijn partner.
Grow up en ga gewoon. Waarom toch altijd zo kinderachtig.
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
15-05-2019 18:50
Je zal maar zo nijdig zijn omdat je aan de kant bent gezet zeg :rofl:

Maar inderdaad, meer details graag.
Ik heb hem aan de kant gezet ;)
roos2019 schreef:
15-05-2019 18:26
Nee, want hij weet dat als zij er niet was dat ik 100% was gekomen.
Je plaatst je eigen belang boven dat van je dochter. Het komt over alsof je gewoon graag wilt horen dat je ex weer een kutactie geflikt heeft.
Trotter schreef:
15-05-2019 18:51
Jij bent begin 30. Dat is toch net zo belachelijk?

Tsja, hij gaat relaties aan gebaseerd op uiterlijk en begin 30 ben je gewoon vergane glorie en dat steekt.
Ook kut dat je je Gucci dan voortaan zelf uit Turkije moet gaan halen in plaats van op de PC.
roos2019 schreef:
15-05-2019 18:48
Omdat het er belachelijk uit ziet. Een man van midden 50, met een meisje van begin 20 en de Gucci tasjes inbegrepen. Klassieker kan niet
Je doet net of al die ouders het 8e wereldwonder gaan aanschouwen die dag. Ze zullen heus al eens eerder samen gespot zijn hoor.
Alle reacties Link kopieren
Waarom heb geef jij het kinderfeestje niet, dan kon je toch uitnodigen wie je zelf wilde?
Ik vind het ook wel logisch dat ex nieuwe vriendin uitnodigd. Ik heb de indruk dat je denkt dat je met dat jong ding moet gaan wedijveren maar wees zelfzeker. Jij hebt levenservaring en schoonheid is niet blijvend.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven