Omgangsregeling naar verjaardag van mijn kind?

15-05-2019 18:16 315 berichten
Alle reacties Link kopieren
slotje
moderatorviva wijzigde dit bericht op 16-05-2019 23:02
Reden: OP verwijderd - maatregelen zijn getroffen. Mvg Moderator Viva forum
98.57% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Whatsinaname1988 schreef:
15-05-2019 18:56
TO de meeste ouders zullen je man een sukkel vinden omdat hij zijn vrouw en kind in de steek heeft gelaten voor een kindbruidje laat dat ook duidelijk zijn.

En verder zou ik ook niet gaan. Je bent gescheiden dus vanaf toen gaat alles apart en gaan levert meer stress op dan thuisblijven want laten we eerlijk zijn...wat heb jij te zoeken bij ex schoonfamilie die een pesthekel aan je heeft en het kindbruidje van je ex?
Kindbruidje? Zij en TO schelen maar een paar jaar blijkbaar.
Alle reacties Link kopieren
roos2019 schreef:
15-05-2019 18:59
Waar slaat deze reactie op ?
Ten eerste heb ik de scheiding aangevraagd omdat hij vreemd ging met tientallen vrouwen, dus hij heeft niks aan de kant gezet. Ten tweede ben ik geen vergane glorie op mijn begin 30ste, misschien jij wel zou kunnen.

En als laatste is er niks om “ trots” op te zijn om als 56 jarige vent een kind van 22 aan de haak te slaan. Buiten het feit dat je jezelf ontzettend belachelijk maakt. Om nog niet te spreken over de 2 andere gefaalde verlovingen de afgelopen jaren en de talloze scheidingen.

Maar ik denk er even over na. Als ik ga neem ik wss mijn moeder mee ( als ze welkom is ).

Bedankt voor alle reacties die wel van toegevoegde waarden zijn.
Nou, als je dit allemaal weet dan kun je toch gewoon met opgeheven hoofd heen en gucci vriendin de hand schudden met vriendelijke lach. Daar hoef jij je niet voor te schamen hoor.
Dus laat je niet kennen, klets daar lekker met de andere ouders , wees vriendelijk en doe dichte pumps aan zodat ze je kromme tenen niet zien ;-)
Ik denk dat het voor iedereen gezelliger is dat jullie niet gezamenlijk de verjaardag van je dochter vieren.
Alle reacties Link kopieren
Een verjaardagsfeest is toch wat anders dan een kinderfeestje? Bij een kinderfeestje heb je volgens mij alleen maar kinderen en een paar volwassenen als begeleider. Meestal de ouders of de moeder met een vriendin. Ik snap niet wat opa’s en oma’s daar te zoeken hebben. Die gaan toch ook al naar het verjaardagsfeest?
Raar gedoe dit.
Alle reacties Link kopieren
nina1966 schreef:
15-05-2019 19:04
TUuurlijk joh, je wil hem niet zwart maken. Je doet niet anders. Begin wel te snappen waarom ex ex is en nu blij is met nieuwe relatie.
"wat anderen denken" "wat anderen vinden"
Enne, probeer eens wat je dochter denkt en vindt belangrijk te vinden ipv die andere ouders.
Ja ik heb ook wel beeld bij het waarom qua slechte verstandhouding.
Reik niet naar de hemel - maar haal hem naar je toe, Karin Bloemen.
Alle reacties Link kopieren
Zeg Roos, jij bent degene die deze man heeft uitgekozen als vader van je kind hè?

Dat je je daar met terugwerkende kracht voor schaamt, moet je je dochter niet mee opzadelen!
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Waarom eist die dochter eigenlijk niet van haar vader dat ie z'n nieuwe vlam achterwege laat op haar feestje?
Waarom denkt die nieuwe vlam overigens "stiefmoedertje" te gaan spelen?

Het arme Gucci-kind was 13 ofzo toen de jarige job geboren werd.

En ik gok dat zijn zoon zo'n beetje even oud is als pa's nieuwe vlam?
Alle reacties Link kopieren
Belg007 schreef:
15-05-2019 19:17
Waarom denkt die nieuwe vlam overigens "stiefmoedertje" te gaan spelen?

Het arme Gucci-kind was 13 ofzo toen de jarige job geboren werd.

En ik gok dat zijn zoon zo'n beetje even oud is als pa's nieuwe vlam?
Of net zo oud als TO aangezien die ook zo'n 24 jaar jonger is dan pa.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Lizzy75 schreef:
15-05-2019 19:12
Een verjaardagsfeest is toch wat anders dan een kinderfeestje? Bij een kinderfeestje heb je volgens mij alleen maar kinderen en een paar volwassenen als begeleider. Meestal de ouders of de moeder met een vriendin. Ik snap niet wat opa’s en oma’s daar te zoeken hebben. Die gaan toch ook al naar het verjaardagsfeest?
Raar gedoe dit.
Ik snap ook niet waar het om gaat.. Het verjaarsfeest of het kinderfeestje?
Belg007 schreef:
15-05-2019 19:17
Waarom denkt die nieuwe vlam overigens "stiefmoedertje" te gaan spelen?

Het arme Gucci-kind was 13 ofzo toen de jarige job geboren werd.

En ik gok dat zijn zoon zo'n beetje even oud is als pa's nieuwe vlam?

Dat staat nergens. Ze is aanwezig op het kinderfeestje.
Lucifer2018 schreef:
15-05-2019 19:20
Ik snap ook niet waar het om gaat.. Het verjaarsfeest of het kinderfeestje?

Kinderfeestje voor de hele klas.

Hier regelmatig oma die meehelpt en op school zijn het ook vaak, zeker bij feestjes door de week, een ouder en een grootouder die de feestjes doen/rijden.

Ik vind het dan weer raar gedoe dat opa en oma er niks te zoeken zouden hebben? Die krijgen een entreekaartje voor 1 verjaardag ofzo? Gezellig juist als ze even komen kijken.
anoniem_353209 wijzigde dit bericht op 15-05-2019 19:26
20.42% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Dat meiske van 22 weet zich gewoon ook geen raad hoor. Moet opboksen tegen de moeder van haar stiefie. En haar koddige vijftiger blijkt ineens een ouwe man.
Alle reacties Link kopieren
Belg007 schreef:
15-05-2019 19:17
Waarom denkt die nieuwe vlam overigens "stiefmoedertje" te gaan spelen?

Het arme Gucci-kind was 13 ofzo toen de jarige job geboren werd.

En ik gok dat zijn zoon zo'n beetje even oud is als pa's nieuwe vlam?


To was zelf 23 toen ze een kind kreeg met de 45-jarige sugardaddy.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Wat een ellende. En het arme kind is zich van geen kwaad bewust. (Hoop ik dan.)
Lucifer2018 schreef:
15-05-2019 19:20
Ik snap ook niet waar het om gaat.. Het verjaarsfeest of het kinderfeestje?
De hele klas incl ouders is uitgenodigd.
Alle reacties Link kopieren
je dochter gaat voor, zij wil graag dat je komt. Dus suck it up.. ga voor je dochter... No brainer toch ?
Orișa schreef:
15-05-2019 19:30
De hele klas incl ouders is uitgenodigd.
Welke ouder zit daar nu op te wachten? Zal het er niet gewoon op neer komen dat al die koters bij de ex van TO gedropt worden? Zou extreem blij zijn niet te hoeven gaan als ik TO was.
Orișa schreef:
15-05-2019 19:30
De hele klas incl ouders is uitgenodigd.
Welke ouder zit daar nu op te wachten? Zal het er niet gewoon op neer komen dat al die koters bij de ex van TO gedropt worden? Zou extreem blij zijn niet te hoeven gaan als ik TO was.
Star² schreef:
15-05-2019 19:24
Kinderfeestje voor de hele klas.

Hier regelmatig oma die meehelpt en op school zijn het ook vaak, zeker bij feestjes door de week, een ouder en een grootouder die de feestjes doen/rijden.

Ik vind het dan weer raar gedoe dat opa en oma er niks te zoeken zouden hebben? Die krijgen een entreekaartje voor 1 verjaardag ofzo? Gezellig juist als ze even komen kijken.

Aha. En snap ik nog niks van de ouders. is dat nieuw?

Nou die had ik overgeslagen denk ik. Of ik kwam een kusje brengen en even een glas drinken lurken.. beppen met die opa en oma, nog een knuffel en dan naar huis?

Maar dat heeft meer met mijn haat voor kinderfeestjes te maken dan met een ex en meningen van ouders enz te maken.
anoniem_370013 wijzigde dit bericht op 15-05-2019 19:38
0.71% gewijzigd
lilalinda schreef:
15-05-2019 19:25
Dat meiske van 22 weet zich gewoon ook geen raad hoor. Moet opboksen tegen de moeder van haar stiefie. En haar koddige vijftiger blijkt ineens een ouwe man.
Denk dat die gillend weg rent als ze bloot wordt gesteld aan zo'n horde kinderen ;-D
Lucifer2018 schreef:
15-05-2019 19:38
Aha. En snap ik nog niks van de ouders. is dat nieuw?

Nou die had ik overgeslagen denk ik. Of ik kwam een kusje brengen en even een glas drinken lurken.. beppen met die opa en oma, nog een knuffel en dan naar huis?

Maar dat heeft meer met mijn haat voor kinderfeestjes te maken dan met een ex en meningen van ouders enz te maken.

Volgens mij komen die ook alleen brengen en/of halen hoor. Ik lees niet dat ze blijven.
redbulletje schreef:
15-05-2019 19:38
Denk dat die gillend weg rent als ze bloot wordt gesteld aan zo'n horde kinderen ;-D
Of ze studeert voor juf en is net dolgelukkig :-).

Of ze begint stiekem aan een liefdesbeeb te denken en wil al wat oefenen.
Alle reacties Link kopieren
Wees blij dat hij wat versterking ingeschakeld heeft bij een feestje voor de hele klas! En met zijn oudere zoon, zijn moeder en zijn vriendin lees ik niks geks eigenlijk. Dat zouden precies de mensen zijn die ik zelf ook zou vragen me te helpen.

Doe niet zo kinderachtig. Ga gewoon, voor je dochter.

(en als je naar zijn vriendin kijkt, bedenk dan dat ze de komende jaren tig keer bedrogen zal worden door haar vent, en over 10 jaar gescheiden de verjaardag van haar kind mag vieren. Want waarom zou pa veranderen? Zie ik niet gebeuren als hij zo'n hardnekkige scharrelaar is! Misschien helpt deze gedachte je!)
Star² schreef:
15-05-2019 19:43
Volgens mij komen die ook alleen brengen en/of halen hoor. Ik lees niet dat ze blijven.
Niks aan de hand dus. Het is niet haar taak om daar op tijd te zijn en iedereen te verwelkomen en vaarwel te wensen dan toch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven