Onbereikbaar of....?

18-04-2011 21:37 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ongeveer 7 jaar geleden zag ik hem voor het eerst, op televisie. Hij speelde als student van de kleinkunstacademie mee in een soort filmdocumentaire. Hij viel me direct op als leuke jongen. Bovendien zong hij een liedje dat maar in mijn hoofd bleef zitten. Zo mooi, jaren later dacht ik er nog wel eens aan. Ook zijn naam had ik onthouden.

Vorig jaar trad hij op tijdens een combinatieavond van verschillende artiesten in mijn theater. Hij zong het liedje dat hij ook zong in de documentaire en ik werd verliefd. Wat een man! Een paar maanden later trad hij met zijn soloprogramma op in het theater waar ik werk. Na afloop hebben we een erg leuk gesprek gehad aan de bar en daarna is hij niet meer uit mijn hoofd verdwenen.

Kansloos, dacht ik. Hij is artiest, ik ben maar een student die in een theatercafé werkt. Maar toch, vorige week dook hij op in mijn theatercafé en hij kende me nog. Enorm leuk gesprek gehad weer, wat een sympathieke, leuke en vooral getalenteerde jongen! Maar toch, een artiest. En ik fan. Of.. verliefd? Nog nooit ben ik op die manier fan geweest van iemand. Hij wist mijn naam nog, we hadden precies dezelfde interesses. Maar daar bleef het bij. Geen gegevens uitgewisseld, niks.

Een vriendin raadde me aan er gewoon voor te gaan. Ik zou nog een keer zijn voorstelling bekijken en na afloop hopen op meer dan een leuk gesprek. Of onder het motto van 'interview voor scriptie' een afspraak met hem maken. Als een date.

Ik weet dat deze jongen door veel vrouwen aantrekkelijk wordt gevonden en dat ik weinig kans maak, maar bekend is hij nog niet. Wel creatief en op tournee. In ieder geval is er een klik.. En ik wil hem beter leren kennen!

Kan ik dit maken en zo ja, hoe pak ik het aan?
Gelukkig ben ik niet ongelukkig
oh goeie genade...

natuurlijk heb je een kans,

misschien gaat zijn nieuwe lied wel over jou!!
en hoe is het nu?
Dat vraag ik me ook af Kitty.elastic.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven