Onderbuikgevoel
woensdag 26 juni 2019 om 11:50
Ja dat vind ik dus ook, ik begon me nog schuldig te voelen ook alsof ik iets verkeerd gedaan heb
woensdag 26 juni 2019 om 11:51
woensdag 26 juni 2019 om 11:51
wat?
woensdag 26 juni 2019 om 11:54
Maar wat zag je dan op facebook, dat dit gevoel bij je heeft veroorzaakt?
woensdag 26 juni 2019 om 11:55
Ja, maar dat doe je dus niet. In plaats daarvan open je hier een topic en heb je het over 'confronteren' etc.henkgeheim schreef: ↑26-06-2019 11:50nee, dat heb ik ook al aangegeven dat ik niet alles hoef te weten, daarom heb ik niks gevraagd toen ik de naam voorbij zag komen op haar telefoon.
Maar als iets mij dwars zit, heb ik dus wel het recht om te vragen wie het is
Seriously?
woensdag 26 juni 2019 om 11:57
Ze is nu op werktrip en vrijdag weer weg en in de tussentijd heb ik het gezien op facebook, anders had ik het vandaag of gister al gevraagd.MeredithGrey schreef: ↑26-06-2019 11:55Ja, maar dat doe je dus niet. In plaats daarvan open je hier een topic en heb je het over 'confronteren' etc.
Verder wil ik het face 2 face vragen en niet via de telefoon.
woensdag 26 juni 2019 om 11:58
henkgeheim schreef: ↑26-06-2019 11:15In hoeverre een onderbuikgevoel reëel is of een vorm van onzekerheid.
Dus gewoon normale reacties in plaats van de tot nu toe kinderachtige en nutteloze reacties.
Niet reëel want alleen vrouwen hebben een onderbuikgevoel, duh.
woensdag 26 juni 2019 om 11:59
henkgeheim schreef: ↑26-06-2019 11:29Misschien had ik het iets duidelijk moeten uitleggen.
Ik heb 2x de naam van die man voorbij zien komen op haar telefoon terwijl ik ernaast zat en nu van de week zag ik weer iets voorbijkomen, alleen nu zag ik het niet op haar telefoon zelf maar op Facebook.
Dit op facebook zorgde er eigenlijk voor dat ik hetsterk onderbuikgevoel kreeg en me misschien toch wel een beetje zorgen begon te maken.. Dit heb ik hiervoor nog niet gehad.
Dan vraag je op dat moment, hee wie is Karel?
woensdag 26 juni 2019 om 12:02
Je kan jezelf wel op blijven vreten, maar als je iets wil weten zul je het moeten vragen. Face to face zoals je zelf al zei, dan kun je meteen haar reactie peilen.henkgeheim schreef: ↑26-06-2019 12:00Nee want ik hoef en wil niet alles te weten.
Alleen nu in combinatie met dit onderbuikgevoel zou ik wel graag willen weten wie het is.
There is always something happening, and it's usually right now
woensdag 26 juni 2019 om 12:09
Maar als je dit ziet, dan bekijk je dus meer dan je dat je zegt.henkgeheim schreef: ↑26-06-2019 11:56Een foto die weg van ons weg is en flink wat (geweldig) likes op de beste man zijn foto's.
Dit alles bij elkaar voor een raar gevoel bij me.
Seriously?
woensdag 26 juni 2019 om 12:11
Precies.henkgeheim schreef: ↑26-06-2019 12:05ja dat klopt Grobbe, zal het haar vrijdag vrijdag.
Wil alleen niet wantrouwend overkomen, maar als iets dwars zit kan je het beter maar vragen
Dus toch doen wat Star zegt, 'hee, wie is die kerel Karel eigenlijk?'.
There is always something happening, and it's usually right now
woensdag 26 juni 2019 om 12:12
Naar mijn idee bestaat ‘onderbuikgevoel’ niet. Dit is vaak gebaseerd op eerdere ervaringen en kan dus een ‘gekleurd’ gevoel zijn en/óf je eigen onzekerheden. Gewoon luchtig vragen wie dit is als er een bericht oppopt lijkt me de meest handige manier hier een antwoord op te krijgen.
Verder snap ik al dat gedoe om social media en appjes niet zo. Dat ligt bij mij, ik houd niet van ‘invullen’ en vind dingen als ‘hij/zij schrijft dit, maar bedoelt waarschijnlijk dat’ maar vreemd. Sommige mensen maken zichzelf gek om de meest onbenullige dingen. Zelf heb ik alle notificatie middelen uitgeschakeld, ik moet daadwerkelijk de app openen om te zien of ik een bericht heb. Ook bij WA alle ‘laatst gezien’ etc. uitgeschakeld. Dit geeft veel rust.
Verder snap ik al dat gedoe om social media en appjes niet zo. Dat ligt bij mij, ik houd niet van ‘invullen’ en vind dingen als ‘hij/zij schrijft dit, maar bedoelt waarschijnlijk dat’ maar vreemd. Sommige mensen maken zichzelf gek om de meest onbenullige dingen. Zelf heb ik alle notificatie middelen uitgeschakeld, ik moet daadwerkelijk de app openen om te zien of ik een bericht heb. Ook bij WA alle ‘laatst gezien’ etc. uitgeschakeld. Dit geeft veel rust.
Wanna grow up to be
Be a debaser
Be a debaser
woensdag 26 juni 2019 om 12:12
Ja dat klopt inderdaad omdat ik werd getriggerd door iets wat ik per toeval voorbij zag komen, daarna ben ik inderdaad verder gaan kijken en viel mij het e.e.a. op.MeredithGrey schreef: ↑26-06-2019 12:09Maar als je dit ziet, dan bekijk je dus meer dan je dat je zegt.
woensdag 26 juni 2019 om 12:15
woensdag 26 juni 2019 om 12:32
Hier ben ik het zo mee eens. Waarom niet gewoon de vraag serieus nemen en het daarover hebben? Woordspelletjes spelen, zinloos. Veel nutteloze reacties waar niemand wat aan heeft en zeker Henk niet.
Mijn idee is: neem je gevoel serieus. Praat erover. Vraag opheldering. Dat mag hoor, in een relatie.
woensdag 26 juni 2019 om 12:32
Huh wat staat hier? Een foto van jullie die weg is gehaald? En ze heeft zijn foto's geliked dus je hebt wel zijn profiel bekeken? Hebben ze gemeenschappelijke vrienden?henkgeheim schreef: ↑26-06-2019 11:56Een foto die weg van ons weg is en flink wat (geweldig) likes op de beste man zijn foto's.
Dit alles bij elkaar voor een raar gevoel bij me.