Onderbuikgevoel

26-06-2019 11:07 125 berichten
.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-06-2019 18:35
Reden: OP verwijderd - maatregelen zijn getroffen. Mvg Moderator Viva forum
99.80% gewijzigd
Lou99 schreef:
26-06-2019 11:30
Denk dat je als je die naam weer eens voorbij ziet komen, het beste gewoon eens kan vragen 'o, die naam ken ik niet, wie is dat?'. Zonder er gelijk wat over te denken/achter te zoeken. Maak er dus ook geen 'confrontatie' van, zoals je het zelf noemt. Het is haar niet verboden (hoop ik in ieder geval) om contact te hebben met andere mannen. Ik had laatst contact met een iemand die ik kende van de basisschool, maar al een jaar of 10 geen contact mee had gehad. Toen ik naast mijn vriend zat en met haar aan het appen was, vroeg mijn vriend ook wie het was. Niks geks aan toch?
Nee hoor is inderdaad niets geks aan en ik zal het haar zeker niet verbieden.
Attraverso schreef:
26-06-2019 11:30
Wat onderbuikgevoel betreft, in mijn geval is dit door de jaren heen verstoord door allerhande gebeurtenissen.
Met als gevolg dat het veel vaker verkeerd is dan juist.
Niet meteen van het slechtste uitgaan dus.
Nee ik ga ook niet van het slechtste scenario uit, maar wat ik van de week of facebook zag, vond ik toch wel wat raar.
Daardoor wil ik graag weten hoe en wat eigenlijk
lise1985 schreef:
26-06-2019 11:09

Je kijkt dus wel op haar telefoon.
Alsof 'de telefoon' een soort heilige graal is, waar je totaal geen seconde vluchtig naar mag kijken.
In zo'n maatschappij leven wij nu.

Iemands mobiel is gewoon vaak gehuld in een waas van geheimzinnigheid.....
Met een mobiel kan je vanalles....ook vreemdgaan.

Maar even vluchtig meekijken over het scherm van je partner is ten strengste verboden, daar wordt zo spastisch over gedaan door veel mensen.

Ik kijk zelf ook weleens oppervlakkig naar het scherm van mijn partner.
Denk toch nieuwsgierigheid?

Ben ik nu een slecht mens?

Henk, ik zou je vriendin gewoon vertellen wat je dwars zit.
Je zit er mee, dus voor de draad ermee.
Alle reacties Link kopieren
henkgeheim schreef:
26-06-2019 11:32
Dus gewoon eens vragen en niet gelijk allerlei dingen achter gaan zoeken!
henkgeheim schreef:
26-06-2019 11:32

Verbieden en confronteren. Wat een gezellige relatie heb je zeg.
Murrmurr schreef:
26-06-2019 11:11
Ik wist niet dat mannen ook een onderbuikgevoel hadden!
Ik ook niet! :high5:
the_Wicked_Witch schreef:
26-06-2019 11:35
Nou dat idd, de optie om gewoon iets te vragen en een gesprek aan te gaan, lijken geen opties..
Seriously?
henkgeheim schreef:
26-06-2019 11:34
Nee ik ga ook niet van het slechtste scenario uit, maar wat ik van de week of facebook zag, vond ik toch wel wat raar.
Daardoor wil ik graag weten hoe en wat eigenlijk
Wat zag je dan?
Ik heb 1 x een onderbuikgevoel gehad wat niet wegging en daar was wel degelijk iets aan de hand.

Maar wij kunnen hier niet voor jou bepalen of het wel of niet juist is, gewoon praten met je vriendin dus, succes!
Delhi23 schreef:
Alsof 'de telefoon' een soort heilige graal is, waar je totaal geen seconde vluchtig naar mag kijken.

Maar even vluchtig meekijken over het scherm van je partner is ten strengste verboden, daar wordt zo spastisch over gedaan door veel mensen.

Dankjewel voor je heldere reactie, begon even aan mezelf te twijfelen door alle reacties hier
26-06-2019 11:35
Moeilijk he lezen?
henkgeheim schreef:
26-06-2019 11:42
Moeilijk he lezen?

Dat staat toch echt in je berichten hoor. Kun je wel op mij gaan zitten katten, maar hey, ik heb goddank geen relatie met je.
justagirly schreef:
26-06-2019 11:40
Ik heb 1 x een onderbuikgevoel gehad wat niet wegging en daar was wel degelijk iets aan de hand.

Maar wij kunnen hier niet voor jou bepalen of het wel of niet juist is, gewoon praten met je vriendin dus, succes!
Ik heb het ook niet snel eigenlijk, misschien is het nu gewoon een stukje onzekerheid omdat ik de beste man niet ken.
Dus daarom toch maar even vragen wie het is om dit gevoel hopelijk weg te nemen
Delhi23 schreef:

Ligt er aan denk ik hoe lang je samen bent. Mijn man en ik kennen alle wachtwoorden, ik gebruik makkelijk zijn mobiel (is van het werk dus kosteloos) Hier wordt ook niet krampachtig alles afgesloten, FB blijft bijv gewoon openstaan. Ik heb ook al eens gevraagd wie die vrouw was bij zijn vrienden. Nu vraag ik het al niet meer. Het is toch van zijn werk of hobby. Maar moest ik pas in een relatie zitten zou ik het wel allemaal té controlerend gedrag vinden.
26-06-2019 11:43
Dat staat toch echt in je berichten hoor. Kun je wel op mij gaan zitten katten, maar hey, ik heb goddank geen relatie met je.
Dat is geheel wederzijds, als je goed leest staat er namelijk NIET verbieden
henkgeheim schreef:
26-06-2019 11:45
Ik denk dat erom gaat dat je het woord überhaupt noemt. Zo lijkt het alsof je iemand iets ook wel zou kunnen verbieden.
henkgeheim schreef:
26-06-2019 11:45

Maar jij denkt dus dat je de "macht" hebt om iemand iets te verbieden in een relatie.
Dat vind ik dus niet gezond.
anoniem_361866 wijzigde dit bericht op 26-06-2019 11:47
2.71% gewijzigd
Het is mij een duidelijk, ik zal gewoon vragen wie het is omdat ik hem nu een paar keer voorbij heb zien komen en dan komt het vast goed haha.

Bedankt voor jullie reacties.
lise1985 schreef:
26-06-2019 11:38
Wat zag je dan?
Ik herhaal mezelf nog maar even.
henkgeheim schreef:
26-06-2019 11:44
Ik heb het ook niet snel eigenlijk, misschien is het nu gewoon een stukje onzekerheid omdat ik de beste man niet ken.
Dus daarom toch maar even vragen wie het is om dit gevoel hopelijk weg te nemen
Dus jij moet elke man kennen waar je vriendin contact mee heeft?
Seriously?
De keren dat ik in mijn leven dat soort rare gevoelens kreeg, was er altijd iets aan de hand. Dat hoeft bij jou niet zo te zijn, maar daar kom je pas achter als je aan je vriendin vraagt wie die man is.
Let op, OP meltdown. Wedden?
26-06-2019 11:46
Maar jij denkt dus dat je de "macht" hebt om iemand iets te verbieden in een relatie.
Dat vind ik dus niet gezond in een relatie.
Uhm nee ik vind dus niet dat ik die macht hebt, als je het daarin niet met elkaar eens bent zit je niet op dezelfde golflengte en moet je van daaruit misschien conclusies trekken, maar absoluut iets niet verbieden... Dat werkt niet.
Waarom kunnen mensen niet normaal antwoorden hier?
Iemand heeft een vervelend gevoel en gelijk gaan mensen helemaal uit hun plaat omdat er op een schermpje van een mobiel is gekeken.

Maar daar gaat het toch niet om?
MeredithGrey schreef:
26-06-2019 11:47
Dus jij moet elke man kennen waar je vriendin contact mee heeft?
nee, dat heb ik ook al aangegeven dat ik niet alles hoef te weten, daarom heb ik niks gevraagd toen ik de naam voorbij zag komen op haar telefoon.
Maar als iets mij dwars zit, heb ik dus wel het recht om te vragen wie het is

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven