Onderbuikgevoel
woensdag 26 juni 2019 om 13:58
Misschien een kinderachtige reden om haar te gaan controleren op 'likes.' Maar snap best nadat ze ineens jullie foto verwijdert, je dit verkeerd op gaat vatten.
Probeer er even niet aan te denken tot je haar weer persoonlijk kunt spreken, anders maak je jezelf helemaal gek. Hier krijg je alleen troll reacties omdat niemand anders je kan vertellen wat er echt aan de hand is. Computer uit!
Probeer er even niet aan te denken tot je haar weer persoonlijk kunt spreken, anders maak je jezelf helemaal gek. Hier krijg je alleen troll reacties omdat niemand anders je kan vertellen wat er echt aan de hand is. Computer uit!
woensdag 26 juni 2019 om 14:58
Nee.henkgeheim schreef: ↑26-06-2019 14:57Shit dat doe ik net perongeluk vanaf me tel.
Kan een mod. dit terugzetten?
Je moet minimaal 3 handelingen doen om een bericht te wissen en jou lukt dat per ongeluk?
Bijzonder.
woensdag 26 juni 2019 om 15:09
Kan jij mij uitleggen hoe je in godsnaam per ongeluk je hele OP kan wissen?henkgeheim schreef: ↑26-06-2019 15:05Wauw wat weten jullie alles beter, ongelofelijk.
Waarom zou ik hier in godsnaam over liegen en vragen of een mod. het terug kan zetten?!
woensdag 26 juni 2019 om 15:10
Of je wel of niet op je onderbuik moet vertrouwen is zo moeilijk te zeggen. Ben je altijd een beetje (of veel) wantrouwig en is dit weer zo'n signaal waar je op aanslaat? Of ben je dat juist nooit en heb je dat nu opeens?
In het eerste geval zou ik zeggen: doe even normaal. In het tweede geval: neem het serieus, vraag haar rechtstreeks wie dit is en wees alert.
In het eerste geval zou ik zeggen: doe even normaal. In het tweede geval: neem het serieus, vraag haar rechtstreeks wie dit is en wees alert.
Beter een half motto....
woensdag 26 juni 2019 om 15:23
Weet ik veel ik zat op me telefoon en wou iets aanpassen, blikbaar was dat het resultaat.
maar ik ga me niet lopen verdedigen om iets waarvan ik zelf weet hoe het zit, denk wat je wilt denken
woensdag 26 juni 2019 om 15:24
het is inderdaad het 2e geval, ik ben normaal gesproken niet wantrouwendBim schreef: ↑26-06-2019 15:10Of je wel of niet op je onderbuik moet vertrouwen is zo moeilijk te zeggen. Ben je altijd een beetje (of veel) wantrouwig en is dit weer zo'n signaal waar je op aanslaat? Of ben je dat juist nooit en heb je dat nu opeens?
woensdag 26 juni 2019 om 15:26
woensdag 26 juni 2019 om 15:26
Je kunt hem zelf wel weer terugzetten.henkgeheim schreef: ↑26-06-2019 15:23Weet ik veel ik zat op me telefoon en wou iets aanpassen, blikbaar was dat het resultaat.
maar ik ga me niet lopen verdedigen om iets waarvan ik zelf weet hoe het zit, denk wat je wilt denken![]()
woensdag 26 juni 2019 om 16:26
ja zeker ik heb veel aan jullie reacties gehad.
Ik ben tot de conclusie gekomen dat het slecht is om met dit gevoel te blijven zitten en ik mijn gevoel gewoon bespreekbaar moet maken, dat mag immers in een relatie, vragen stellen wanneer je die hebt.
Wat daarop volgt zal blijken, ik ben wel positief gestemd hoor, ik wil gewoon van dit rot gevoel af.
Ik ben tot de conclusie gekomen dat het slecht is om met dit gevoel te blijven zitten en ik mijn gevoel gewoon bespreekbaar moet maken, dat mag immers in een relatie, vragen stellen wanneer je die hebt.
Wat daarop volgt zal blijken, ik ben wel positief gestemd hoor, ik wil gewoon van dit rot gevoel af.
woensdag 26 juni 2019 om 16:36
Er gaat bij jou wel veel ‘per ongeluk’ en je zegt wel vaak ‘weet ik veel’ als het om dit soort dingen gaat. Over het kijken op Facebook, hoe Facebook werkt en nu wijzig je per ongeluk je OP. Ik geloof dat je allemaal heel goed weet hoe dit werkt, maar dat je je beter voor wil doen. (En naïever zodat wij domme Vivavrouwen denken dat het je allemaal overkomt, i.p.v. dat je gewoon gericht op onderzoek uit bent gegaan)henkgeheim schreef: ↑26-06-2019 15:23Weet ik veel ik zat op me telefoon en wou iets aanpassen, blikbaar was dat het resultaat.
maar ik ga me niet lopen verdedigen om iets waarvan ik zelf weet hoe het zit, denk wat je wilt denken![]()
Seriously?