One night stand - spullen vergeten
maandag 28 januari 2019 om 20:41
Wat zouden jullie doen? Heb een ons gehad maar hij is zn horloge vergeten. Ik heb halverwege de stapavond mijn nummer in zijn telefoon gezet maar kan zomaar dat ik een cijfertje verkeerd heb getikt (had aardig wat op al). Ik heb hem op fb gevonden maar misschien klopt mijn nummer wel gewoon en zoekt hij bewust geen contact. Kan ook. Zouden jullie hem berichten over het horloge? Het is geen hele dure..
maandag 28 januari 2019 om 20:47
Ik zou hem bellen (en desnoods een berichtje inspreken op zijn voicemail) en als je hem via Facebook kan bereiken, ook daar een berichtje voor hem achterlaten en als er geen reactie zou komen, zou ik het erbij laten zitten. Hij weet je te wonen, dus als hij gehecht is aan dat klokje komt hij vanzelf opdagen om het op te halen, lijkt me.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
maandag 28 januari 2019 om 20:48
maandag 28 januari 2019 om 20:55
maandag 28 januari 2019 om 20:56
Ja precies het is maar een horloge.DingesEnzo schreef: ↑28-01-2019 20:48Ik zou gewoon een berichtje sturen, het is zijn *hart.*
En hij heeft misschien geen idee waar hij het is kwijtgeraakt.
Als het hem niet uitmaakt kan hij altijd nog besluiten om er niks mee te doen, en iemand een *hart* teruggeven betekend toch niet automatisch dat je verder nog iets van hem wil?
anoniem_376897 wijzigde dit bericht op 28-01-2019 20:58
0.49% gewijzigd
.
maandag 28 januari 2019 om 20:58
Wat is fontsct? Heb ik een nieuwe trend gemist? "Nee, we hebben besloten er een punt achter te zetten, want hij wil geen fontsct..."Moestuintje86 schreef: ↑28-01-2019 20:48Nee heb hem geen bericht gestuurd nog. Hij heeft mijn nummer (als ik m er goed in heb gezet in ieder geval). En ik heb niks meer van hem gehoord. Maar weet dus niet of het komt omdat ik dan een verkeerd nummer heb gegeven of dat hij geen fontsct meer wil.
maandag 28 januari 2019 om 21:04
Oh sorry, ik snap hem al: For One Night Tacky Seks, Costs Timepiece...
maandag 28 januari 2019 om 21:04
+1DingesEnzo schreef: ↑28-01-2019 20:48Ik zou gewoon een berichtje sturen, het is zijn horloge.
En hij heeft misschien geen idee waar hij het is kwijtgeraakt.
Als het hem niet uitmaakt kan hij altijd nog besluiten om er niks mee te doen, en iemand een horloge teruggeven betekend toch niet automatisch dat je verder nog iets van hem wil?
maandag 28 januari 2019 om 21:07
Wel een privéberichtje. Dat is leuker voor zijn vriendin...pejeka schreef: ↑28-01-2019 20:47Ik zou hem bellen (en desnoods een berichtje inspreken op zijn voicemail) en als je hem via Facebook kan bereiken, ook daar een berichtje voor hem achterlaten en als er geen reactie zou komen, zou ik het erbij laten zitten. Hij weet je te wonen, dus als hij gehecht is aan dat klokje komt hij vanzelf opdagen om het op te halen, lijkt me.
Rare wereld leven we toch in, waarin je wel met een wildvreemde naar bed kunt maar hem, na al die intimiteit, niet eens zoiets lulligs als een berichtje durft te sturen.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.