ongeduldig en dates

27-02-2010 18:30 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben wel benieuwd hoe jullie dit zouden 'aanpakken'. (liefde laat zich niet aanpakken maar ben wel benieuwd naar jullie reacties)

Ooit eens wat met collega's wezen drinken en toen gezellig gekletst met 1 collega in het bijzonder. later wat contact gezocht via internet en uiteindelijk telefoonnummers uitgewisseld. Nu eindelijk eens tijd gevonden om wat met elkaar te drinken (beide nogal drukke agenda's) Was een hele gezellige ontspannen relaxte sfeer.Uiteindelijk veel te laat gemaakt maarja je bent maar 1 keer jong;). Tijdens het naar huis fietsen zei die dat hij het gezellig vond en voor herhaling vatbaar. Daarna nog 1 keer gesmst vanuit mijn kant. En nu wacht ik eigenlijk eens op een actie van zijn kant. Ik weet dat het nog kort geleden(dinsdag wat gedronken) is en dat hij het druk heeft en dat ik niet zo ongeduldig moet zijn maar toch. Heeft misschien ook wel met mijn eigen onzekerheid te maken. Ik wil juist dit keer eens niet dat ik er teveel achter aan zit. Maar ik mag gewoon graag weten waar ik aan toe ben. Met wat voor intenties hij wat met mij is gaan drinken. Als ik morgen weer eens sms vinden jullie dat te snel?
JA!
Ja.
dat is in ieder geval duidelijk:P. Wanneer zou jij dan weer smsen?
Tijdens het naar huis fietsen zei die dat hij het gezellig vond en voor herhaling vatbaar

ik mag gewoon graag weten waar ik aan toe ben. Met wat voor intenties hij wat met mij is gaan drinken

Als je het echt-nu-meteen wil weten, tsja. Maar als er op zich geen aanleiding is om andere dingen te bedenken, zou ik gewoon nog even afwachten.
Hij is wat gaan drinken om gewoon een leuke avond te hebben. Laat het hier gewoon bij. Hij is nu aan zet. Doet hij niks, dan is het jammer.
Je hebt hem nog een sms gestuurd.

Was dat een sms met een vraag of een nieuwe uitnodiging?

En heeft ie gereageerd? Ik zou nu zeker een week wachten, en dan een concrete uitnodiging sturen ( dus met een datum) als hij je echt beter wil leren kennen, neemt ie de uitnodiging aan, of doet ie een tegenvoorstel als ie niet kan.

Hoor je dus niets, dan vind hij jou opdit moment niet meer dat gewooen wel een ardige meid. Kan veranderen, maar dan moet je zeker niet gaan pushen.
Ik herken dit zo!

Heb nu een aantal maanden veel contact met een man. We hebben tot nu toe drie dates gehad (doordat hij ver weg studeert is vaker nog niet echt mogelijk geweest). Het afspreken komt steeds van mijn kant. Toch is het elke keer erg gezellig en geeft hij aan dat hij het voor herhaling vatbaar is. Alleen komt hij nooit met een voorstel om wat te gaan doen? Dit keer maar gewoon afwachten?

Gister hebben we ook een date gehad en vandaag laat hij niet erg veel van zich horen (normaal smsen we geregeld door de dag). Merk dat ik er wat onzeker van wordt, slaat natuurlijk helemaal nergens op!

Herken dus veel in je verhaal! Met mijn verstand zeg ik gewoon nog even afwachten. Alleen doe ik dit zelf ook niet echt! Misschien kunnen we elkaar een beetje steunen

Probeer er niet te veel mee bezig te zijn en wacht af! Vaak komt het vanzelf goed!
Het is een beetje een schaakspel in het begin tussen man en vrouw... Kan ook 'hard to get'-spelen is, of gewoon écht geen interesse. Dat is confronterend, maar dan hoef je er verder geen tijd in te steken. Geloof me. En, geloof me ook als ik zeg dat als hij je echt leuk vond, hij zich wel zal melden. Als hij een paar dagen op zich laat wachten, reageer dan ook niet binnen 5 minuten terug. Overdreven tactisch? Ja misschien wel, maar een wat slimmere man kan gelijk de indruk krijgen: "die wil wel erg graag"....
quote:queenie24 schreef op 27 februari 2010 @ 18:43:

dat is in ieder geval duidelijk:P. Wanneer zou jij dan weer smsen?

Na hem.

Maar ik ben meer van het bellen. Maar pas als hij eerst wat van zich heeft laten horen.
De titel van jouw topic zegt me al genoeg...je bent té ongeduldig..wil je misschien te graag (snel) een vriendje??
@ return_of_kreng

Het was idd een smsje met een nieuwe uitnodiging maar hij kon niet. Hij heeft geen nieuw voorstel daarop gedaan. Ik wil hem ook niet pushen en weet dat ik af en toe te snel kan zijn dus daarom vraag ik ook jullie meningen en dan lukt het me makkelijker ofzo.

@ rossario

Ik geloof aan de hand van de date niet dat er echt geen interesse was. Ook tijdens de date waren er wel kleine dingetjes (waarvan ik ook weet dat die niet altijd een diepere betekenis hoeven te hebben) maar aldoor even de benen tegen elkaar en toen bij het afscheid nemen lang blijven staan. Iedere keer weer opnieuw zeggen om weg te gaan en dan weer een gesprek beginnen, toch even weer een hand op mijn rug/schouder. Wel het gevoel hebben alsof er gezoend had kunnen worden. en ik ben het helemaal met je eens dat hij zich dan wel zal melden en als het niet zo is dat het dan ook niet de juiste voor mij is. maar toch die onzekerheid en ongeduldigheid irritante eigenschappen
Dan zou ik nu ook geen nieuwe sms sturen. Jij nodigt hem uit, hij kan niet, dan is hij aan zet. Of niet, maar dan was het niet meer dan leuk. Helaas.
Hou toch eens op met dat gesms. Met een telefoon kan je ook bellen, en dan heb je dit soort gedoe niet. Als je direct had gebeld: Hee gozert, zullen we dan en dan afspreken? Dan had je a) direct gehoord of ie blij was om je stem te horen, b) direct een afspraak kunnen maken en c) nu niet als een zenuwachtige miep een topic hoeven openen.

Kortom: kappen met sms-en maar gewoon bellen.

(Geldt niet alleen voor jou hoor, maar voor al dat onzekere vrouwvolk wat hier rondloopt en steeds zo lafjes sms-t.)

Maar vwb je vraag: he's not that into you.
Am Yisrael Chai!
Waren er maar regels in datingland....

Kan me voorstellen dat je onzeker wordt van iemand die nog niet heeft gereageerd.

Geef 'm tot dinsdag, dan is er een week voorbij. Mocht je dan nog niks hebben gehoord, dan moet je helaas toch de conclusie trekken dat de interesse niet wederzijds is. Want als dat wel zo is, dan maakt ie écht wel tijd voor je.

Succes !!
Het vervelende is, is dat jij zelf persoonlijk bij die date geweest bent, en jij dus gevoelens / emoties hebt; en wij die allemaal tips geven er koud / rationeel naar kijken. Soms is dat wel goed, soms niet. In dit geval, en ik ben een man :-), is het op dat moment misschien leuk voor hem geweest, maar besefte hij later (dus toen hij UIT het moment was) dat het niet goed was, om welke reden dan ook (misschien had hij vriendin, of was het geflirt een opwelling, etc etc)
Zou echt helemaal niks meer doen en hem zelfs uit mijn hoofd zetten. Uitgaan van iets eenmaligs.
quote:Groll schreef op 27 februari 2010 @ 22:05:

Zou echt helemaal niks meer doen en hem zelfs uit mijn hoofd zetten. Uitgaan van iets eenmaligs.

Helemaal mee eens; hij was bij daadwerkelijke intresse met een tegen voorstel gekomen; hij kwam met alleen een nee.

Ook eens met niet sms-en! Sms is handig om door te geven dat je wat later bent oid niet om je date mee te peilen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven