Ongeinspireerd leventje

25-05-2009 12:39 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weet niet of dit de juiste pijler is maar goed, hier mijn verhaal:

Ik woon samen met mijn vriendje en als wij vrij hebben dan vervallen we meestal in het volgende:

- internet (forum, msn, hyves etc.)

- computerspelletjes

- tv kijken

- boek lezen

- schoonmaken / opruimen

We zijn ons dan eigenlijk alleen maar 'de tijd aan het opvullen' lijkt het. We gaan wel vaker de stad in, maar echte shopfans zijn wij niet en om nu de hele dag op een terras te zitten... (hoewel ik het heerlijk vind om daar te lunchen bijvoorbeeld) Het gaat dan al snel ook in de centen lopen (hier een hapje, daar een drankje, oh zullen we vanavond daar gaan eten?)

Als vrienden langskomen is het ook vaak een ongeinspireerde bende haha. We hangen in de banken en kletsen wat.

Klinkt niet al te vrolijk he? Zijn we wel hoor, maar ik wil wat inspiratie opdoen hier.

Wat doen jullie in een vrij weekend (of op vrije dagen / avonden)?
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben een bootje, dus nu met dit lekkere weer besteden we al onze vrije tijd daar aan, heerlijk! Lekker met z'n tweeën varen langs de weilanden, snacks en drankjes aan boord, helemaal prima. Als we een leuke plek zien even aanleggen en een beetje de boel verkennen, of lekker zwemmen/zonnen. Soms gaan er ook een paar vrienden mee en gaan we gezellig met een groepje varen meestal gevolgd door een bbq. Met dit weer vind ik het wel makkelijker om leuke (buiten)dingen te doen, in de winter of met regen ofzo blijven we meestal lekker binnen en gaan we films kijken ofzo. Verder hebben we uiteraard ook een leven zonder elkaar, dus komt het ook wel eens voor dat we ons vrije weekend niet met elkaar hebben door gebracht, ook prima.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven