Ongeuite gevoelens

05-01-2018 15:33 90 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
moderatorviva wijzigde dit bericht op 06-01-2018 09:20
Reden: OP leeggehaald, maatregelen zijn getroffen. Met vriendelijke groet, Moderator Viva forum
99.93% gewijzigd
waarom zou je het niet doen?
Ik denk na over waar ik in hemelsnaam kan vinden waar er in de streek waar ik van de week heen ga oude begraafplaatsen zijn.

En wat met iemands voeten spelen is.

En ga gewoon leven.
Oh, gevoelens natuurlijk!
Leuke reactie. Nog maar eens een teken dat mensen gewoon wreed tegen elkaar zijn de dag van vandaag. Mensen met een goede inborst en iets of wat empathie worden steeds zeldzamer.
Waarom zou je hem hiermee belasten? Eerst bepaal jij dat jullie geen contact meer hebben.
dan heb jij behoefte dit af te sluiten, en bepaalt dat je dat dus moet vermelden
etc
Wat wil je ermee bereiken?
In jouw hoofd is het iets groots geworden blijkbaar.
Oke, jij wilt het een plaats geven. Waarom moet hij daarbij betrokken worden?
Als hij denkt dat dit de enige manier is om het een plek te geven zoals je zegt, dan doen.
Maar waarom bel je hem dan niet ipv dat geapp?
There is always something happening, and it's usually right now
Moiren’ schreef: ↑
05-01-2018 15:41
Ik denk na over waar ik in hemelsnaam kan vinden waar er in de streek waar ik van de week heen ga oude begraafplaatsen zijn.

En wat met iemands voeten spelen is.

En ga gewoon leven.
:proud: precies wat ik dacht.
-.
anoniem_361963 wijzigde dit bericht op 05-01-2018 22:52
99.40% gewijzigd
Bel hem dan!
Hij lijkt me een hele redelijke kerel volgens je beschrijving.
Bel hem.
En dan gewoon voor een 'hé, hoe gaat het met je'. Niet meteen heel zwaar gaan maken, gewoon eerst eens kijken hoe het loopt.
Ririri schreef: ↑
05-01-2018 15:45
Leuke reactie. Nog maar eens een teken dat mensen gewoon wreed tegen elkaar zijn de dag van vandaag. Mensen met een goede inborst en iets of wat empathie worden steeds zeldzamer.
Nou nou, niet zo verongelijkt. De reacties zijn niet wreed. Beetje overdreven.
Ik weet dat bellen de beste optie zou zijn, maar de grond zakt al onder mijn voeten uit als ik eraan denk 😏 Zoals ik al zei ben ik niet de meest zelfzekere persoon. Hij is een zeer respectvol iemand.
Jufjoke schreef: ↑
05-01-2018 16:00
En dan gewoon voor een 'hé, hoe gaat het met je'. Niet meteen heel zwaar gaan maken, gewoon eerst eens kijken hoe het loopt.
En dit.
niet zo hangen aan dat droombeeld dat hij als enige je speciaal kan laten voelen
dat moet je namelijk zelf doen, voor jezelf

en je ware liefde komt dan als vanzelf naar je toe omdat je goed in elkaar steekt, niet omdat je uit een kutrelatie gered moet worden
Lorem Ipsum
turquasi schreef: ↑
05-01-2018 16:04
niet zo hangen aan dat droombeeld dat hij als enige je speciaal kan laten voelen
dat moet je namelijk zelf doen, voor jezelf

en je ware liefde komt dan als vanzelf naar je toe omdat je goed in elkaar steekt, niet omdat je uit een kutrelatie gered moet worden
Goeie post.
05-01-2018 16:03
Ik weet dat bellen de beste optie zou zijn, maar de grond zakt al onder mijn voeten uit als ik eraan denk 😏 Zoals ik al zei ben ik niet de meest zelfzekere persoon. Hij is een zeer respectvol iemand.
Joh, en dan bonkt je hart in je strot en zweet je peentjes, dat duurt maar even en alleen omdat jij je zo druk maakt.
Als hij echt zo respectvol is is er niks om zo bang voor te zijn.
05-01-2018 15:54
Ik wil gewoon zeggen wat ik al jaren geleden had moeten zeggen. Anders kan ik dit niet loslaten.
je maakt van jouw probleem (dit niet los kunnen laten), zijn probleem (je belast hem er mee).
Dat is echt niet erg aardig om te doen
Weet je zeker dat je het wil afsluiten? Misschien wil je toch het contact herstellen.

Ik zou niet appen of bellen als je nog geen beslissing hebt genomen.

En als je hem toch sporadisch ziet kan je ook wel wachten tot je in het echt contact hebt, want volgens mij vraagt deze situatie om een persoonlijk gesprek.
anoniem_234989 wijzigde dit bericht op 05-01-2018 16:17
0.16% gewijzigd
05-01-2018 15:54
Telkens als we elkaar zien is er een spanning tussen ons, ook andere in onze naaste omgeving merken dit op. Zijn blik, hoe hij naar mij kijkt, is nog niets veranderd. Het lijkt alsof hij afstand houdt, uit respect voor mijn keuze toen. Ik wil gewoon zeggen wat ik al jaren geleden had moeten zeggen. Anders kan ik dit niet loslaten.
.
Beetje gedramatiseerd wel hoor....
Je ziet hem jaren niet, nu sporadisch en dan tikken ' telkens als we elkaar zien' ...
Maar het zinloos om advies te vragen als he er zelf van overtuigd vent dat het echt de enige manier is om het los te laten. Ga er heen, bel hem, neem actie. ...
05-01-2018 15:45
Wat is er in hemelsnaam wreed aan ‘ga leven’?
Moiren’ schreef: ↑
05-01-2018 16:19
Wat is er in hemelsnaam wreed aan ‘ga leven’?
Alles is wreed wat je niet wilt horen.
Ana_Isabel2 schreef: ↑
05-01-2018 16:20
Alles is wreed wat je niet wilt horen.
Schijnbaar.

Maar waarom zou je niet willen leven, er uit halen wat er in zit?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven