Ongeuite gevoelens
vrijdag 5 januari 2018 om 16:01
vrijdag 5 januari 2018 om 16:04
vrijdag 5 januari 2018 om 16:06
Goeie post.
vrijdag 5 januari 2018 om 16:06
Joh, en dan bonkt je hart in je strot en zweet je peentjes, dat duurt maar even en alleen omdat jij je zo druk maakt.
Als hij echt zo respectvol is is er niks om zo bang voor te zijn.
There is always something happening, and it's usually right now
vrijdag 5 januari 2018 om 16:08
vrijdag 5 januari 2018 om 16:11
Weet je zeker dat je het wil afsluiten? Misschien wil je toch het contact herstellen.
Ik zou niet appen of bellen als je nog geen beslissing hebt genomen.
En als je hem toch sporadisch ziet kan je ook wel wachten tot je in het echt contact hebt, want volgens mij vraagt deze situatie om een persoonlijk gesprek.
Ik zou niet appen of bellen als je nog geen beslissing hebt genomen.
En als je hem toch sporadisch ziet kan je ook wel wachten tot je in het echt contact hebt, want volgens mij vraagt deze situatie om een persoonlijk gesprek.
anoniem_234989 wijzigde dit bericht op 05-01-2018 16:17
0.16% gewijzigd
vrijdag 5 januari 2018 om 16:13
.Ririri schreef: ↑05-01-2018 15:54Telkens als we elkaar zien is er een spanning tussen ons, ook andere in onze naaste omgeving merken dit op. Zijn blik, hoe hij naar mij kijkt, is nog niets veranderd. Het lijkt alsof hij afstand houdt, uit respect voor mijn keuze toen. Ik wil gewoon zeggen wat ik al jaren geleden had moeten zeggen. Anders kan ik dit niet loslaten.
Beetje gedramatiseerd wel hoor....
Je ziet hem jaren niet, nu sporadisch en dan tikken ' telkens als we elkaar zien' ...
Maar het zinloos om advies te vragen als he er zelf van overtuigd vent dat het echt de enige manier is om het los te laten. Ga er heen, bel hem, neem actie. ...
vrijdag 5 januari 2018 om 16:22
Schijnbaar.
Maar waarom zou je niet willen leven, er uit halen wat er in zit?