Online daten

13-02-2021 21:20 394 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds enkele weken heb ik contact met een man via online dating. Ik kan wel wat advies gebruiken want ik heb geen ervaring hiermee.

Ik heb wel een klik met hem en we chatten bijna elke dag. Hij gaf al best snel aan dat hij wilde appen. Ik heb mijn nr niet gegeven. Ook wilde hij al best snel afspreken. Dat is ook nog niet gebeurd omdat ik dat best spannend vind.

Hij zegt van de ene kant lieve dingen tegen me. Bv dat hij alleen online is om te kijken of ik er ben. Ook dat hij me lief vindt. Ik heb een beetje het beeld van hem dat hij altijd erg gericht is geweest op spullen/materialistische dingen maar nu tot conclusie komt dat geluk ook in andere dingen zit. Hij wil heel graag een fijne relatie.

Hij zegt dat hij met mij een goede klik heeft en het meeste praat. Dat hij 1 ander contact heeft maar dat loopt beetje stroef.
Ook vertelt hij mij dat hij onzeker is over bepaalde dingen van zichzelf.

Toch heb ik mijn twijfels. Hij vertelt veel over zichzelf. Maar bij mij vraagt hij niet echt door. Alleen of ik hoop dat we elkaar ooit ontmoeten en het zou klikken in het echt zoals nu. Of hoeveel relaties ik heb gehad.
Ook vroeg hij eens wat ik aan het doen was toen ik niet meteen antwoordde.
Of hij vroeg eens of ik ander contact heb waar ik meer mee heb.
Dit zijn 2 dingen die ik eigenlijk niet zo oké vind.

Sinds kort sluit hij berichtjes af met een x. Ook vraagt hij of ik van knuffelen hou in een relatie.

Van de andere kant vind ik het kletsen wel weer gezellig.

Ik weet alleen niet zo goed hoe je kan weten dat iemand echt goede bedoelingen heeft. Misschien wil hij alleen seks maar dat idee heb ik ook niet.
Omdat je er verder niks mee opschiet als de ander niet happig is om af te spreken?
Mumper schreef:
01-03-2021 19:31
Omdat je er verder niks mee opschiet als de ander niet happig is om af te spreken?
Oja, dat is zeker waar!
Maar is gewoon wel lekker de aandacht die je dan wel krijgt. Proberen toch te krijgen wat je wilt. Maar je hebt wel gelijk, is redelijk kansloos.
Nummer 2 wil op zeker wel afspreken gelukkig.
Boomklevertje schreef:
01-03-2021 18:52
Waarom saai dan? Is toch prima manier een beetje een indruk van iemand te krijgen.
Niet in vergissen. Mensen zijn via de chat heel anders dan online. Voorkom dat je je tijd verdoet en spreek snel af. Kan je ook niet onnodig uitgekeken raken op elkaar via de chat.
Mooiedagvandaag schreef:
01-03-2021 19:43
Niet in vergissen. Mensen zijn via de chat heel anders dan online. Voorkom dat je je tijd verdoet en spreek snel af. Kan je ook niet onnodig uitgekeken raken op elkaar via de chat.
oké duidelijk, dan laat ik nr 1 maar voor wat het is en spreek gewoon rap af met nr 2
Boomklevertje schreef:
01-03-2021 19:46
oké duidelijk, dan laat ik nr 1 maar voor wat het is en spreek gewoon rap af met nr 2
Yes, go for it!! Ik heb mijn vriend leren kennen via tinder en die wilde na 10 berichtjes al afspreken, was een groot succes :heart:
Veel plezier met Putin! :flirting:
Spasiba!!
Al een date gehad?
Julus schreef:
03-03-2021 16:29
Al een date gehad?
Nee, als het goed is komend weekend. Kijken of we in kunnen plannen. Ik kom zeker een update geven!
Ooow, of heb je het tegen de TO, haha :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Boomklevertje schreef:
03-03-2021 17:45
Ooow, of heb je het tegen de TO, haha :facepalm:

Die is nog in de DSM bijbel aan het zoeken voor een afwijking 😂
Boomklevertje schreef:
03-03-2021 17:44
Nee, als het goed is komend weekend. Kijken of we in kunnen plannen. Ik kom zeker een update geven!
Leuk!
Julia_20 schreef:
03-03-2021 18:05
Die is nog in de DSM bijbel aan het zoeken voor een afwijking 😂
Ik denk een narcist met borderline trekjes :biggrin:
Boomklevertje schreef:
03-03-2021 19:19
Ik denk een narcist met borderline trekjes :biggrin:
Hoe gaat het met Vlad?
Vladi en ik hebben intensief app contact en proberen elkaar dit weekend te zien.

Maar toch kan ik de breadcrumber nog niet helemaal loslaten :facepalm:

Maar ik ga voor Vlad! Wil dat zeker een kans geven! Vind het wel heeeeeeeel spannend! Straks word ik vergiftigd!
Jillian80 schreef:
01-03-2021 16:47
Ik heb ook vaker aangegeven of hij niet liever verder kijkt. Maar hij zegt van niet.
Hij blijft om je heen cirkelen in de hoop op meer. Jouw vraag of hij niet liever verder moet kijken ziet hij als aansporing.

Jullie zijn beiden meer dan volwassen qua leeftijd. Stop met dat achterlijke appen en ga elkaar van dichtbij besnuffelen. Dan weet je waarschijnlijk in één date of het wat kan worden met jullie of niet.
Alle reacties Link kopieren
Blankepit schreef:
03-03-2021 20:01
Hij blijft om je heen cirkelen in de hoop op meer. Jouw vraag of hij niet liever verder moet kijken ziet hij als aansporing.

Jullie zijn beiden meer dan volwassen qua leeftijd. Stop met dat achterlijke appen en ga elkaar van dichtbij besnuffelen. Dan weet je waarschijnlijk in één date of het wat kan worden met jullie of niet.

Aansporing tot wat?
Nou Vlad en ik zijn niet op date geweest.
Vandaag moest ie opeens nog wat afronden met z'n ex :roll:
Op zich geloof ik dat verder wel hoor, maar heb verder geen zin in gezeik dus, next..
De breadcrumber en ik appen nog wel. Mijn zelfrespect is zoek.
Zoek zelfrespect, zoek!
Boomklevertje schreef:
07-03-2021 13:17
Nou Vlad en ik zijn niet op date geweest.
Vandaag moest ie opeens nog wat afronden met z'n ex :roll:
Op zich geloof ik dat verder wel hoor, maar heb verder geen zin in gezeik dus, next..
De breadcrumber en ik appen nog wel. Mijn zelfrespect is zoek.
Zoek zelfrespect, zoek!

Iets is beter dan niets? Ik had persoonlijk al mijn vragen bij de aantrekkelijkheid van iemand met het uiterlijk van Vlad, maar stel grenzen joh! Dit is een glijdende schaal!

Wat een lul trouwens die Vlad met zijn smoesjes! Jij verdient beter! Dan ken ik je niet eens, maar dat maakt niet uit op een forum.
Hij had een date met jou en ineens kwam er iets met zijn ex tussen? Ja daaaag.
Julus schreef:
07-03-2021 13:47
Hij had een date met jou en ineens kwam er iets met zijn ex tussen? Ja daaaag.

Sowieso al dat soort plotselinge redenen toch? Hoe vaak zie je dingen niet gewoon aankomen? Meestal en dan verzet je het, al het andere zijn smoesjes op een grote uitzondering na zoals in het ziekenhuis belanden.
Precies. Deze date stond al. Dus kennelijk is dat met die ex belangrijker.
En nu gaat ze voor iemand die kruimeltjes naar haar werpt! Ik snap er niks van eigenlijk.
Nouwwww we hadden niet echt een date! Zaterdag had eventueel gekund, dan zou ie z'n planning omgooien. Dat wilde ik niet.
Vandaag had ik geopperd, maar had toen net afgeproken iets met zijn kind te gaan doen. Maar hij appte toe zelf dat ie niet op uitstap ging met zijn kind maar vanwege wat unsolved business naar z'n ex moest. Nou ja, whatever...
Daar heb ik sowieso geen zin in, zulke problemen

De breadcrumber vind ik gewoon echt heel leuk juist omdat ie beetje mysterieus is :'(
We hadden niet gezegd zondag om 15.00 u ofzo! Dus dat is my bad als ik dat niet duidelijk heb uitgelegd.

En de breadcrumber is ook kijlekkah 🤤

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven