Online daten

13-02-2021 21:20 394 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds enkele weken heb ik contact met een man via online dating. Ik kan wel wat advies gebruiken want ik heb geen ervaring hiermee.

Ik heb wel een klik met hem en we chatten bijna elke dag. Hij gaf al best snel aan dat hij wilde appen. Ik heb mijn nr niet gegeven. Ook wilde hij al best snel afspreken. Dat is ook nog niet gebeurd omdat ik dat best spannend vind.

Hij zegt van de ene kant lieve dingen tegen me. Bv dat hij alleen online is om te kijken of ik er ben. Ook dat hij me lief vindt. Ik heb een beetje het beeld van hem dat hij altijd erg gericht is geweest op spullen/materialistische dingen maar nu tot conclusie komt dat geluk ook in andere dingen zit. Hij wil heel graag een fijne relatie.

Hij zegt dat hij met mij een goede klik heeft en het meeste praat. Dat hij 1 ander contact heeft maar dat loopt beetje stroef.
Ook vertelt hij mij dat hij onzeker is over bepaalde dingen van zichzelf.

Toch heb ik mijn twijfels. Hij vertelt veel over zichzelf. Maar bij mij vraagt hij niet echt door. Alleen of ik hoop dat we elkaar ooit ontmoeten en het zou klikken in het echt zoals nu. Of hoeveel relaties ik heb gehad.
Ook vroeg hij eens wat ik aan het doen was toen ik niet meteen antwoordde.
Of hij vroeg eens of ik ander contact heb waar ik meer mee heb.
Dit zijn 2 dingen die ik eigenlijk niet zo oké vind.

Sinds kort sluit hij berichtjes af met een x. Ook vraagt hij of ik van knuffelen hou in een relatie.

Van de andere kant vind ik het kletsen wel weer gezellig.

Ik weet alleen niet zo goed hoe je kan weten dat iemand echt goede bedoelingen heeft. Misschien wil hij alleen seks maar dat idee heb ik ook niet.
In_Tenebris schreef:
07-03-2021 13:56
En nu gaat ze voor iemand die kruimeltjes naar haar werpt! Ik snap er niks van eigenlijk.
Ik kan je gewoon horen hoor :'(
Boomklevertje schreef:
07-03-2021 14:56
Ik kan je gewoon horen hoor :'(

Dat is heel knap! :-D Maar wat bedoel je, dat ik over je hoofd heen praat? Dat lijkt me niet toch? Je moet doen wat je leuk vindt, maar als je zegt dat je eigenwaarde zoek is klinkt dat anders
anoniem_6491451405f4b wijzigde dit bericht op 07-03-2021 15:04
1.15% gewijzigd
In_Tenebris schreef:
07-03-2021 15:00
Dat is heel knap! Maar wat bedoel je, dat ik over je hoofd heen praat?
Ja, we zitten in dezelfee kamer.

Als ik echt zou doen wat ik leuk vind zou ik de breadcrumber doen..
Boomklevertje schreef:
07-03-2021 15:04
Ja, we zitten in dezelfee kamer.

Als ik echt zou doen wat ik leuk vind zou ik de breadcrumber doen..


Sorry dan!

Kan je niet kijken voor een gast die lekker is en leuk? Of zeg ik nu hele rare dingen? Kruimeltje heeft vast wel ergens een duplicaatje rondlopen denk ik.
In_Tenebris schreef:
07-03-2021 15:07
Sorry dan!

Kan je niet kijken voor een gast die lekker is en leuk? Of zeg ik nu hele rare dingen? Kruimeltje heeft vast wel ergens een duplicaatje rondlopen denk ik.
Daar heb je een .

Maar ja het is ook de uitdaging hè :facepalm: heel erg, ik weet het. En man die mij níet wil?? Dát zullen we nog weleens zien :biggrin:
Boomklevertje schreef:
07-03-2021 15:11
Daar heb je een .

Maar ja het is ook de uitdaging hè :facepalm: heel erg, ik weet het. En man die mij níet wil?? Dát zullen we nog weleens zien :biggrin:

Denk dat een hoop mensen daar wel last van hebben. Maar wat is daar leuk aan, behalve dat je bewezen hebt dat je hem wel kan krijgen? Echte interesse gaat er waarschijnlijk niet komen en voor een potje seks zijn de meeste mannen wel te porren, het zegt dus alsnog weinig. En het is ook niet goed voor je ego, ook na seks zal je geen eerste keus zijn. Als hij echt knap is zijn er wel meer meisjes die hij kan krijgen.

Uiteindelijk doe je dat vooral omdat dat je ego gerust stelt en op de langere termijn werkt dat juist averechts. Je kan toch ook wel iets anders vinden en bedenken dat dit leuk lijkt, maar niet is? Waarom zou je niet gaan voor wat leuks? Ook goed voor je zelfvertrouwen als iemand voor jou gaat!
Nou, ik denk dat ik in het eggie wel veel meer indruk maak dan op de app hoor.
Ik heb op zich best wel aardig wat zelfvertrouwen en dat vinden veel mannen best aantrekkelijk.
Dus dan denk 'wacht maar tot jij mij ontmoet, dan zijn de rollen omgedraaid'!
En mss vind ík kruimeltje in het echt wel helemaal niks, kan ook nog hè, haha!
Boomklevertje schreef:
07-03-2021 15:36
Nou, ik denk dat ik in het eggie wel veel meer indruk maak dan op de app hoor.
Ik heb op zich best wel aardig wat zelfvertrouwen en dat vinden veel mannen best aantrekkelijk.
Dus dan denk 'wacht maar tot jij mij ontmoet, dan zijn de rollen omgedraaid'!


Dat klinkt al stukken beter ja, denk dat veel mannen dat leuker vinden ook, op wat foute types na die een vrouw zoeken die achter ze aanloopt. Nou snap ik nog minder dat je die gast online zo nodig moet overtuigen. Veel leuker als je hem een keer tegenkomt en jij bent out of his league toch? Laat gaan zou ik zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Blankepit schreef:
03-03-2021 20:01
Hij blijft om je heen cirkelen in de hoop op meer. Jouw vraag of hij niet liever verder moet kijken ziet hij als aansporing.

Jullie zijn beiden meer dan volwassen qua leeftijd. Stop met dat achterlijke appen en ga elkaar van dichtbij besnuffelen. Dan weet je waarschijnlijk in één date of het wat kan worden met jullie of niet.
Maar aansporing tot wat?
Alle reacties Link kopieren
Inmiddels is die man wat meer kortaf. Ik denk dat hij er wel een beetje klaar mee is.
Dat het te lang duurt. '
Maar ik had de hele dag niets gehoord. Krijg ik om 1.30 s nachts een berichtje om af te spreken. Vraag me af waarom ga je s nachts zoiets sturen?
Alle reacties Link kopieren
jammer boomklevertje dat de date niet doorging. Ook vreemd met die ex.
Jillian80 schreef:
07-03-2021 16:39
Inmiddels is die man wat meer kortaf. Ik denk dat hij er wel een beetje klaar mee is.
Dat het te lang duurt. '
Maar ik had de hele dag niets gehoord. Krijg ik om 1.30 s nachts een berichtje om af te spreken. Vraag me af waarom ga je s nachts zoiets sturen?
Jeuk en dan gaat hij jou appen in de hoop dat hij daarvan af komt.
Wat is hier leuk aan? Waarom ga jij ermee door?
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
07-03-2021 16:42
Jeuk en dan gaat hij jou appen in de hoop dat hij daarvan af komt.
Wat is hier leuk aan? Waarom ga jij ermee door?
dat denk ik dus ook al een tijdje. Maar als het alleen om seks gaat dan ga je toch niet weken/maanden zitten appen?
Maar TO, wil jij nou wel of niet op date met die man?
Jillian80 schreef:
07-03-2021 16:55
dat denk ik dus ook al een tijdje. Maar als het alleen om seks gaat dan ga je toch niet weken/maanden zitten appen?

Als je niks meer laat horen zijn je kansen verkeken, beter een paar berichtjes om het warm te houden. Dat je je nog afvraagt waarom iemand om 1: 30 een berichtje stuurt vind ik een rare vraag, of ben je echt zo naïef?
Alle reacties Link kopieren
Jillian80 schreef:
07-03-2021 16:55
dat denk ik dus ook al een tijdje. Maar als het alleen om seks gaat dan ga je toch niet weken/maanden zitten appen?
Zoveel moeite is dat nou ook weer niet hoor, appen. En misschien kan hij even niemand anders vinden. Dus dan appt hij jou maar.
Volgens mij vertrouw je deze man totaal niet, en jij appt ook al weken met hem. Is net hetzelfde toch?
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Jillian80 schreef:
07-03-2021 16:55
dat denk ik dus ook al een tijdje. Maar als het alleen om seks gaat dan ga je toch niet weken/maanden zitten appen?
Ipv dat je je telkens afvraagt wat hij allemaal wil en bedoelt, kun je beter zelf bedenken of je hier nog zin in hebt. Wat maakt het uit wat hij wil als jij er klaar mee bent?
Tenzij je de aandacht wel fijn vindt.

Er zijn mannen die dit heel lang vol kunnen houden, in de hoop dat jij een keer seks wil. Hij hoeft nul moeite te doen. Af en toe een appje sturen.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de reacties! Ik twijfelde er al een tijdje aan. Ik heb het idee dat die man vlot genoeg is om aan seks te komen. Daarom snap ik niet wat hij met mij wil. Ik denk dat hij nu inderdaad even niemand heeft.
Alle reacties Link kopieren
Omdat ik inderdaad wat naief ben hierin, hoe gaat dit dan? Stel je zou toch afspreken op een openbare plek, dan ga je toch niet meteen seks hebben?
Nee haha, precies! Hooguit zoenen denk toch.
Jillian80 schreef:
07-03-2021 17:25
Omdat ik inderdaad wat naief ben hierin, hoe gaat dit dan? Stel je zou toch afspreken op een openbare plek, dan ga je toch niet meteen seks hebben?
Nee maar hij hoopt dat je thuis wil afspreken of alsnog mee mag met jou. Het is de weg naar seks. Is het niet de eerste keer, dan de keer erna. En als jij dat niet wil laat hij het helemaal gaan.
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
07-03-2021 17:29
Nee maar hij hoopt dat je thuis wil afspreken of alsnog mee mag met jou. Het is de weg naar seks. Is het niet de eerste keer, dan de keer erna. En als jij dat niet wil laat hij het helemaal gaan.
ja dat denk ik ook.

Wat ik alleen niet snap, hij doet dit vast vaker, het was niet af en toe een appje. echt heel lange gesprekken, en ook heel vaak. Waarom zou je zo veel tijd erin steken. Of waarom kan hij niet iemand anders vinden bij wie het wat minder tijd kost.
Mannen zijn nou eenmaal vaag.
Ik had van de week ook een avond lang geappt met Kruimel, waarin het echt wel heel ver ging qua het delen van privé dingen (niet sexueel). Dat ie echt heel open was over hoe moeilijk hij sommige dingen vindt in zijn leven.
En dan krijg ik de volgende dag alleen twee emoticons :roll:
Ik denk echt dat het voor mannen gewoon anders werkt dat appen.
En ik denk ook niet dat mannen echt hele chats zitten na te lezen en te analyseren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven