Online daten

13-02-2021 21:20 394 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds enkele weken heb ik contact met een man via online dating. Ik kan wel wat advies gebruiken want ik heb geen ervaring hiermee.

Ik heb wel een klik met hem en we chatten bijna elke dag. Hij gaf al best snel aan dat hij wilde appen. Ik heb mijn nr niet gegeven. Ook wilde hij al best snel afspreken. Dat is ook nog niet gebeurd omdat ik dat best spannend vind.

Hij zegt van de ene kant lieve dingen tegen me. Bv dat hij alleen online is om te kijken of ik er ben. Ook dat hij me lief vindt. Ik heb een beetje het beeld van hem dat hij altijd erg gericht is geweest op spullen/materialistische dingen maar nu tot conclusie komt dat geluk ook in andere dingen zit. Hij wil heel graag een fijne relatie.

Hij zegt dat hij met mij een goede klik heeft en het meeste praat. Dat hij 1 ander contact heeft maar dat loopt beetje stroef.
Ook vertelt hij mij dat hij onzeker is over bepaalde dingen van zichzelf.

Toch heb ik mijn twijfels. Hij vertelt veel over zichzelf. Maar bij mij vraagt hij niet echt door. Alleen of ik hoop dat we elkaar ooit ontmoeten en het zou klikken in het echt zoals nu. Of hoeveel relaties ik heb gehad.
Ook vroeg hij eens wat ik aan het doen was toen ik niet meteen antwoordde.
Of hij vroeg eens of ik ander contact heb waar ik meer mee heb.
Dit zijn 2 dingen die ik eigenlijk niet zo oké vind.

Sinds kort sluit hij berichtjes af met een x. Ook vraagt hij of ik van knuffelen hou in een relatie.

Van de andere kant vind ik het kletsen wel weer gezellig.

Ik weet alleen niet zo goed hoe je kan weten dat iemand echt goede bedoelingen heeft. Misschien wil hij alleen seks maar dat idee heb ik ook niet.
Ik vond het ook echt ontzettend spannend en eng hoor!!!
Wij hebben idd gewandeld en een coffee-to-go gehaald. Ik had wat lekkers mee en dat dus ook opgegeten.
We hadden gewoon gelijk echt een klik, het voelde heel bijzonder.

Als je op de app merkt dat je 'm wil zien moet je dat echt echt doen hoor!
In het ergste geval wordt het niks en is het awwwwwkwwwward maar je ziet 'm dan toch nooit meer!
En in het beste geval vind jij je eigen Putin :heart:
Foutje bedankt
anoniem_402809 wijzigde dit bericht op 30-04-2021 09:45
90.32% gewijzigd
Foutje bedankt
Vanavond weer date!
Breaking news!
Laatste keer 'wandelen' (=code) daarna voor het eerst bij hem thuis!!
Alle reacties Link kopieren
Boomklevertje schreef:
30-04-2021 09:23
Ik vond het ook echt ontzettend spannend en eng hoor!!!
Wij hebben idd gewandeld en een coffee-to-go gehaald. Ik had wat lekkers mee en dat dus ook opgegeten.
We hadden gewoon gelijk echt een klik, het voelde heel bijzonder.

Als je op de app merkt dat je 'm wil zien moet je dat echt echt doen hoor!
In het ergste geval wordt het niks en is het awwwwwkwwwward maar je ziet 'm dan toch nooit meer!
En in het beste geval vind jij je eigen Putin :heart:
Wat klinkt dat fijn zeg! Via welke weg hebben jullie elkaar leren kennen? Dat heb ik even niet gevolgd denk ik..

Ja het klikt via de app wel echt heel goed. We zijn zelfs al vriendjes op fb hahaha
Vind ik toch ook altijd wel wat. Heb nl al eens gehad dat bij een match op Tinder, hij mij op FB toevoegde en daarna niks meer liet horen.
De foto's bevielen hem schijnbaar niet. Jammer voor hem hoor, dan zien ze toch meer van jou hoe je bent en wat je bezig houdt.
Gelukkig heeft deze match dat nog altijd niet gedaan. We kletsen op de app zowat de hele dag door, voelt zo fijn dit :flirting:

Heb jij hem destijds mee op date gevraagd?
Alle reacties Link kopieren
Boomklevertje schreef:
30-04-2021 17:45
Vanavond weer date!
Breaking news!
Laatste keer 'wandelen' (=code) daarna voor het eerst bij hem thuis!!
Wat leuk! Hoe was het??
Lovelylady89 schreef:
01-05-2021 15:52

Heb jij hem destijds mee op date gevraagd?

Als je twijfelt of je hem op date kunt vragen, gewoon doen! Dat is geen rare vraag als je leuk aan het kletsen bent vind ik.
Mumper schreef:
18-04-2021 17:18
Oeh Dill dit klinkt interessant! Zou je wat meer in detail willen treden & herhaling willen vallen?
Mumper, jij bent echt de aller- allergrappigste persoon op dit hele forum. Ik zou graag het hele topic nog ‘s een paar keer van begin tot eind met je willen doornemen. Echt!
Nou de date gisteravond was echt geweldig! En geen avondklok meer woopwoop.
Morgen bij hem thuis afgesprokem; wel weer heel spannend!!

@Lovelylady, via Lexa. We hebben niet echt elkaar 'op date' uitegvraagd, meer beide gezegd dat wel elkaar echt wel wilden ontmoeten en toen een datum geprikt.

Als je zo'n klik hebt met hem Lovelylady moet je echt afspreken hoor!
Volgens mijn ging het bij ons een beetje zo dat of hij of ik aangaf van 'eigenlijk zou ik je wel een keer willen ontmoeten' of 'denk jij dat we een keer gaan afspreken' oid, niet van 'wil jij met mij op date?'
En dat dat eigenlijk gewoon móest vanwege de klik, dat waren we het lot schuldig zeg maar :biggrin:
En TO, bij jou al wat nieuws onder de soleil?
Alle reacties Link kopieren
Boomklevertje schreef:
01-05-2021 19:49
Nou de date gisteravond was echt geweldig! En geen avondklok meer woopwoop.
Morgen bij hem thuis afgesprokem; wel weer heel spannend!!

@Lovelylady, via Lexa. We hebben niet echt elkaar 'op date' uitegvraagd, meer beide gezegd dat wel elkaar echt wel wilden ontmoeten en toen een datum geprikt.

Als je zo'n klik hebt met hem Lovelylady moet je echt afspreken hoor!
En hoe was het?

Afgelopen weekend zaten we ff grappig te doen.. Dus om het goed te maken, vroeg ik'' binnenkort afspreken?'' Daarop antwoordde hij, '' dat kunnen we binnenkort wel doen ja.'' . Geen idee hoe ik dat moet opvatten, of dat nu heel enthousiast was of niet. Maar daarna is er nog geen datum uitgekomen. Dit weekend lukt mij in ieder geval niet. Maar twijfel nu dus of ik het weer ter sprake moet brengen of het initiatief van hem moet laten komen.. Ergens denk ik Fuck it ik vraag het nu gewoon even duidelijk, mja wil niet wanhopig overkomen of iemand achterna lopen.
Alle reacties Link kopieren
ik vind het niet heel enthousiast klinken. volgens mij ben je duidelijk geweest. zou het nu bij hem laten
Lovelylady89 schreef:
06-05-2021 15:36
En hoe was het?

Afgelopen weekend zaten we ff grappig te doen.. Dus om het goed te maken, vroeg ik'' binnenkort afspreken?'' Daarop antwoordde hij, '' dat kunnen we binnenkort wel doen ja.'' . Geen idee hoe ik dat moet opvatten, of dat nu heel enthousiast was of niet. Maar daarna is er nog geen datum uitgekomen. Dit weekend lukt mij in ieder geval niet. Maar twijfel nu dus of ik het weer ter sprake moet brengen of het initiatief van hem moet laten komen.. Ergens denk ik Fuck it ik vraag het nu gewoon even duidelijk, mja wil niet wanhopig overkomen of iemand achterna lopen.

Dit snap ik niet, hij liet toch niks meer horen na de foto's? Wat had jij dan goed te maken? Hoe je '' dat kunnen we binnenkort wel doen ja.'' moet interpreteren hangt af van de intonatie, maar ook van hoe hij is. Ik vind het niet erg enthousiast klinken, maar wie weet klonk hij wel enthousiast of is hij gewoon wat " lauw " in zijn reacties van nature. Het zelf vragen kan ook " needy " klinken en dan zegt hij misschien ja omdat hij verwacht seks te hebben. Als je denkt dat je dat goed in kan schatten en anders het wel merkt tijdens een date, zou ik het gewoon vragen. Anders wordt het een heel gedoe en zonde van je tijd.
Alle reacties Link kopieren
In_Tenebris schreef:
06-05-2021 15:52
Dit snap ik niet, hij liet toch niks meer horen na de foto's? Wat had jij dan goed te maken? Hoe je '' dat kunnen we binnenkort wel doen ja.'' moet interpreteren hangt af van de intonatie, maar ook van hoe hij is. Ik vind het niet erg enthousiast klinken, maar wie weet klonk hij wel enthousiast of is hij gewoon wat " lauw " in zijn reacties van nature. Het zelf vragen kan ook " needy " klinken en dan zegt hij misschien ja omdat hij verwacht seks te hebben. Als je denkt dat je dat goed in kan schatten en anders het wel merkt tijdens een date, zou ik het gewoon vragen. Anders wordt het een heel gedoe en zonde van je tijd.
Volgens mij ben je verward met iemand anders? Met deze man ben ik nu meer dan een week non-stop aan het appen.
Maar ik had ook dat idee inderdaad, of hij is niet zó enthousiast, of hij is gewoon wat lauw inderdaad. Het is en blijft een man natuurlijk :D
Alle reacties Link kopieren
Maar we hebben een date gepland! Hij kwam er gisteravond zelf mee :jump:
Volgende week zaterdag pas, maar eerder konden we niet. Maakt voor mij niet uit, heb ik een hele week om er naar uit te kijken!
Lovelylady89 schreef:
07-05-2021 08:18
Maar we hebben een date gepland! Hij kwam er gisteravond zelf mee :jump:
Volgende week zaterdag pas, maar eerder konden we niet. Maakt voor mij niet uit, heb ik een hele week om er naar uit te kijken!

Leuk zeg! Hij wil dus ook graag, lekker voorpret hebben. Laat even weten hoe het is gegaan.

Boomklevertje is weg. Vraag me af waarom? Hoop niet dat het mis is gegaan met Putin.
Alle reacties Link kopieren
In_Tenebris schreef:
07-05-2021 10:13
Leuk zeg! Hij wil dus ook graag, lekker voorpret hebben. Laat even weten hoe het is gegaan.

Boomklevertje is weg. Vraag me af waarom? Hoop niet dat het mis is gegaan met Putin.
Ja toevallig dat ik het hier meldde, en dat hij dezelfde avond me appte om af te spreken!
Vind het ook gewoon fijn dat we gedurende de dag wat appen, en geintjes maken. Maakt het toch wat luchtiger.
En heb ook niet het gevoel dat ik wacht tot ik een appje krijg van hem, of dat ik even bewust tijd tussen het appen hou omdat het anders ''needy'' over komt. Wanneer het kan, appen we gewoon. Maar goed, ik probeer nog niet al te veel hoop te hebben, wie weet is de klik er irl wel helemaal niet.

Boomklevertje zal vast nog wel laten weten hoe het was. Ze is het ons verschuldigd zou ik bijna willen zeggen :rolling:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven