Online flirten

20-10-2017 16:00 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zoals de titel luidt 'Online flirten' hoe kan je dit het beste aanpakken als je wilt flirten als je met diegene een date zou willen.
Het is vandaag de dag dé trend lijkt het wel om op deze manier op date te gaan. Alleen het gevaar is dat je op deze manier misschien wel de verkeerde signalen afgeeft, of ze niet goed begrijpt. Je kan immers geen lichaamstaal lezen.
En zeker als je niet zo veel ervaring hebt op het gebied van 'online daten'

Hoe pak je dit nu het beste aan vraag ik mij dan af.
TO trapt af: TO komt een leuke kerel tegen waarvan zij denkt, jij bent leuk! hij denkt dit waarschijnlijk ook zo te zien aan zijn lichaamstaal en we flirten wat over en weer. Gewoon onschuldig, vanaf een afstandje. Kan natuurlijk. Maar dit is al wat langer dan elkaar 2x toevallig tegenkomen. TO spreekt hem online aan (hij is 100% vrijgezel) raken een beetje aan de praat. Niks bijzonders. TO verteld dat zij hem kan helpen zijn bedrijfspagina online van de grond te krijgen, en bied haar hulp aan. Geen reactie. Ik had een kleine hoop dat hij op mijn aanbod in zou gaan, en hem zou kunnen helpen, om zo met hem verder in contact te komen. Dit is natuurlijk geen flirten, maar toch is het jammer dat hij er niet op in gegaan is.
Maar toch, hoe pak je dat online flirten tactisch aan zodat het toch duidelijk is.
Geen reactie? :hihi:
Wat zegt dat dan?
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
ik flirt niet online. Via een datingsite heb ik mijn man leren kennen.

als ik online met iemand "praat" ga ik voornamelijk af op gesprekken en het gevoel dat je daarbij krijgt, als ik iemand dan in het echt ontmoet en ik vind die persoon leuk genoeg dan pas zal ik mijn charmes in de strijd gooien.

Ik snap ook niet dat je via een "zakelijk" aanbod denkt dat hij de signalen van flirten oppakt. Je had beter kunnen vragen of hij een kop koffie met je wil gaan drinken :)
Geen reactie zegt genoeg lijkt mij.
Ook geen" dank je wel voor je aanbod gehad maar... "?
Anders had je daar op door kunnen gaan.
Hij had misschien helemaal geen zin om het over werk te hebben?
Niet door over werk te praten ;-)

Sommige mannen kunnen niet online kletsen, laat staan flirten.
Hopelijk kom je hem gauw offline weer tegen
TO verteld dat zij hem kan helpen zijn bedrijfspagina online van de grond te krijgen, en bied haar hulp aan.
Je hebt natuurlijk ook van die gehaaide tantes die hun vrouwelijkheid in de strijd gooien om aan een betaalde opdracht te komen. ;-)
Ik zou helemaal niet proberen om online te flirten met die man als ik jou was. Dat werkt niet. Wat je nu voor signaal geeft is dat je interesse in hem beroepsmatig is.
Misschien vindt hij jou wel leuk.
Misschien ook niet.
Hij heeft nu in ieder geval waarschijnlijk niet het idee dat jij hem leuk vindt.
Dus als hij zelf geen contact zoekt is het misschien beter om wat langer te kletsen als je hem weer tegenkomt en te letten op hoe hij reageert op jou of om hem te vragen zoals eerder genoemd of dat hij een keer iets wil drinken met jou omdat hij je een sympathieke vent lijkt. Misschien denkt ie dan dat je hem alsnog je hulp aan wil smeren ;-) , dus daar zou ik het ook maar niet meer over hebben.
Slaat hij je aanbod af, dan weet je meteen waar je aan toe bent.

En niet elke man houdt van flirterig gedoe trouwens. Kan iemand ook tegenstaan. Misschien past dat ook gewoon niet zo bij je.

Succes!
TO verteld dat zij hem kan helpen zijn bedrijfspagina online van de grond te krijgen, en bied haar hulp aan. Geen reactie.
Misschien had hij al hulp of wou hij het helemaal alleen doen. Of dacht hij dat je met een rekening zou komen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Maar toch, hoe pak je dat online flirten tactisch aan zodat het toch duidelijk is.
Volgens mij is flirten niet duidelijk. Vaak is het gewoon een grapje en wordt er niets bedoeld.
Als het plat, seksistisch flirten is dan is het zelfs afstotend en intimiderend bedoeld.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Als hij je leuk vond is hij nu teleurgesteld dt jij alleen zakelijk in hem geïnteresseerd bent.

Met een beetje pech vind hij je ook nog eens zo onprofessioneel bezig dat als je hem zakelijk van dienst zou kunnen zijn hij toch liever naar iemand anders gaat.

Met andere woorden met deze actie heb je er potentiële vriend en een potentiële klant weggejaagd.

Volgende keer als je iemand leuk vindt kan je inderdaad beter gewoon een berichtje sturen. Leuk dat ik je tegen kwam. Zullen we eens ergens iets gaan drinken.

Hoewel ik persoonlijk daar erg ouderwets in ben en vindt dat de man de eerste move moet maken.
Als je zoiets naar mij stuurt verwacht ik in het volgende gesprek de factuur, dan reageer ik ook niet.
hem helpen??

dan zit je best wel id mannelijke energie
maar ja kort pittig.. says it all :mrgreen:

verstandigste is laat de man jagen..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven