Ontmoet op verjaardag, hoe contact zoeken?

19-01-2010 19:38 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen

Afgelopen vrijdag had ik een verjaardag. Het was een leuke verjaardag en ik ontmoette daar ook een meisje die mij in positief opzicht opviel.

Ik heb met haar gekletst en er was ook een goede klik tussen ons. Ze raakte me soms per ongeluk (?) aan, dat deed ze best vaak eigenlijk. Ze deed erg lief tegen mij en ik ben toen eigenlijk wel geïnteresseerd in haar geraakt.

Er is alleen een probleem. Ik zou graag contact met haar willen zoeken, maar ik weet haar voornaam, hoe ze eruit ziet, maar dat was het dan.

Ik heb al op hyves gekeken, maar daar zag ik haar nergens. Ik heb ook gekeken bij de emailadressen van de personen die allemaal een uitnodiging hebben gekregen, alleen daar stond ze zover ik zag niet tussen, ik zag geen emailadres waar een (gedeelte) van haar naam in zat.

Ik heb degene die dat feest gaf, anderhalve dag geleden een mailtje gestuurd. Daarin vroeg ik of zij de emailadressen had van een 5tal personen (waaronder ook dat meisje, maar om het niet te erg laten opvallen vroeg ik ook om die anderen).

Alleen daar heb ik (nog steeds) geen antwoord op. Ik heb nu eigenlijk geen flauw idee hoe ik contact met haar kan zoeken.

Ik kwam haar toevallig gisteren nog tegen. Ik liep net een winkel in en ze groette mij. Ze moest blijkbaar naar school toe.

Heeft iemand enig idee hoe ik in contact met haar kan komen?

Dankjewel alvast!

Groetjes Harrietje
Gewoon effe afwachten tot je bericht terugkrijgt van de jarige job. Succes!
Dat wordt het ouderwetse detectivewerk:

welke school, welke uren, en dan toevallig tegen het lijf lopen.

Maar ze kende je nog en groette, dus teruggroeten, vragen hoe ze in die straat verzeild is geraakt, vragen of ze na het feestje goed thuis is gekomen . Zoiets dus
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Euh.. ik geef niet zomaar de emailadressen van mn vrienden aan anderen.
Emaille, ik ook niet, maar als ik de jarige was zou ik die vriendin bellen of mailen en vragen of het goed is het emailadres aan TO te geven.
Ik heb die vraag eens van iemand gahad. Of hij het emailadres van dat meisje met dat bruine haar dat net weg ging mocht hebben.

Ik heb haar gevraagd of ze het goed vond, ze vond het wel best. Inmiddels zijn ze zo'n 2,5 jaar samen.

Ik zou eerder de naam van 1 iemand geven dan van een groepje mensen, dat lijkt me een stuk vreemder eigenlijk...
Wachten op antwoord van diegene die jarig was. En anders wat vaker naar de winkel gaan waar je haar tegen kwam.
Spannend hoor!

Ik zou gewoon eerlijk zijn tegen die vriend of kennis die het feest gaf. Zeg gewoon dat je haar leuk vindt en vraag om haar e-mailadres. Hij kan het dan altijd aan haar vragen of ze het goed vindt.

Succes
Ik heb mijn vriend ook op een verjaardag ontmoet, vervolgens tegen de jarige gezegd dat ik die vriend echt heel leuk vond. De dag erna had ik een optreden met mijn band en toen hebben mijn vrienden hem uitgenodigd eens te komen kijken. Dat wilde hij wel en toen heb ik zóó mooi gezongen dat hij op slag verliefd op me was

Gewoon een set up dus, maar dat werkte wel pas nadat ik toegaf aan de jarige dat ik vriend wel zag zitten.

(na 2 maanden zijn we gaan samenwonen en nu dolgelukkig al 3 jaar)
Waarom doe je zo omslachtig en heb je die jarige niet meteen duidelijk gevraagd om contactgegevens? Mensen vinden het vaak leuk om anderen te koppelen, dus je zal er heus geen raar antwoord op krijgen.

Maar eigenlijk heeft iedereen dit hier al gezegd...
Bedankt voor jullie reacties, ben blij dat jullie zo eerlijk zijn

Ik heb nog geen reactie gehad van de jarige job. Ik heb wel even de hyves gekeken van de jarige job, maar sinds vorige week donderdag is ze (zover ik zie) niet op hyves geweest. Misschien heeft ze mijn mailtje nog niet gelezen, maar het kan ook zijn, zoals jullie zeggen, dat ik te omslachtig ben geweest.

En daar hebben jullie wel gelijk in ja. Om geen argwaan te wekken gaf ik de naam van een groepje mensen, wat ik dan achteraf dan eigenlijk beter niet had kunnen doen. Dat ik gewoon zei waarom ik dat mailtje stuurde...

Mits ik over enkele dagen nog steeds geen antwoord heb, zouden jullie dan een 2e mailtje sturen? In dat mailtje zeg je dan eerlijk dat je dat ene meisje wel interessant/leuk vind en dat je haar emailadres graag wil? Of heb ik die kans nu verspeeld vanwege dat 1e mailtje?

Ik kan mijn geluk een beetje op de proef stellen en inderdaad wat vaker naar die winkel gaan. Ik stapte toen net uit de winkel, toen ik haar tegen kwam (ze fietste naar school denk ik).

Natuurlijk zal ik mijn ogen openhouden als ik buiten ben en zeker bij de plaats waar ik haar heb gezien, maar ik denk niet dat de kans erg groot is dat ik haar nóg een keer zal zien. En ten tweede, heeft ze dan wel tijd om een praatje te maken? Want als ik haar groet heb ik nog steeds geen mailadres oid.

Ik ben zelf ook al op onderzoek uit geweest, via internet dan. Maar veel wijzer wordt ik daar niet van. Ik heb ook op de site van de school gekeken, maar die zetten natuurlijk niet zomaar alle leerlinggegevens openbaar op internet.

Naast een reactie van de jarige job, heb ik eigenlijk geen idee meer hoe ik in contact met haar kan komen. Tenzij het toeval ervoor zorgt dat ik haar weer ergens tegenkom.
Kan je de jarige job niet gewoon even bellen?
of smsen....
Harrietje, maak er gewoon een tweede mail achteraan met: Ik was in mn vorige mailtje niet helemaal duidelijk/eerlijk. Ik vond het nogal eng om te zeggen, maar ik ben sinds jouw verjaardag nogal van slag door XXX. Ik zou haar graag weer willen zien, maar ik drufde je niet rechtstreeks om haar emailadres/telefoonnummer te vragen. Nu ik er over nagedacht heb, wil ik eerlijk zijn en aan jou vragen of jij het emailadres/telefoonnummer van XXX aan mij wil doorgeven. Ik begrijp ook dat je dit misschien niet zomaar wil doen. Zou je haar willen vragen of ze het leuk zou vinden als ik contact met haar zoek? Je mag haar ook mijn telefoonnummer/emailadres geven als ze dat leuk vindt.

Hopelijk hoor ik snel van je!

Natte zoen Groetjes. Harrietje
Ik hád een nummer van de jarige job, maar ik sloeg de nummers op in de geheugenkaart ipv op de simkaart (stom). Op een gegeven moment ging mijn telefoon kapot en ik was alle nummers kwijt en van enkele heb ik de nummers nog niet, waaronder de jarige job...

Ik ga een 2e mail maken en pop1980, heel erg bedankt voor de mailsuggestie, daar heb ik echt wat aan

Hopenlijk krijg ik daar dan wel een reactie op.

Zo niet, tja... dan weet ik het eigenlijk niet echt meer :(

Hopen op het beste Ik houd jullie natuurlijk op de hoogte!
hyves. zucht. hoe oud ben je?!

als je oud genoeg bent om verliefd te worden, dan kun je ook best even wachten op dat mailtje of anders de jarige nog iets duidelijker benaderen. Succes.
Ik heb dat 2e mailtje een paar dagen geleden verstuurd, maar ook daar heb ik nog steeds geen reactie op. Toch bedankt voor het meedenken en helpen allemaal

Ik ben bang dat ik niet in contact kan komen met dat meisje. Ik zou niet weten wat voor andere oplossingen nog mogelijk zijn.

Ik heb heel google op de schop gegooid en helemaal uitgespit, maar ik ben niet zoveel tegengekomen.

Ik ben wel terechtgekomen op de hyves van een andere vriendin van haar, daarmee staat ze op de foto heb ik gezien. Maar ik ken haar helemaal niet en zij mij ook niet, dus ze zal echt geen gegevens van haar willen doorgeven denk ik.

Tja, ik baal er best wel van. Heeft iemand misschien nog een idee? Ik heb wel vaker een meisje leuk gevonden, alleen op deze manier niet, dat ik helemaal geen gegevens van haar heb, ik weet ook niet goed hoe ik dit allemaal moet aanpakken? (Of juist moet laten rusten).

Ik hoop echt dat iemand nog iets weet, zo niet, dan wil ik jullie heel erg bedanken voor de hulp en moeite (en dat wil ik natuurlijk ook doen als iemand wél iets weet).
Misschien eens wat minder "speurwerk" en gedoe onder de tafel om maar geen "argwaan" te wekken, en gewoon aan de jarige vragen wie ze is? Is wat minder kansloos, ook.
Wakker, wat bedoel je eigenlijk?

Dat 1e mailtje had ik beter niet moeten versturen, maar bij dat 2e mailtje ben ik duidelijk en eerlijk en ook daar reageert ze niet op.

Ik ben bang dat het niet zal lukken om via de jarige job met haar in contact te komen, anders had ze toch wel gereageerd?

Of zou ik het moeten proberen bij die vriendin van haar die ik toevallig op hyves zag? Hoewel zij mij (en ik haar) niet kent.
Weten jullie het ook niet meer? :'(

Dan is dat erg jammer maar helaas :(
Je zou degene die het feest gaf kunnen bellen.

Daarnaast kun je - hoe rationeel dat ook moge klinken - dit misschien beter niet te groot maken. Natuurlijk is het aan de ene kant zonde als je een in potentie mooie kans laat schieten bij een leuk meisje, maar aan de andere kant is het makelijk jezelf wijs te maken dat je nu juist deze wil. Het sterft werkelijk van de leuke meisjes, kijk maar om je heen. Je bent niet afhankelijk van deze ene. (Of liever gezegd: zou dat niet moeten zijn) En misschien kun je deze keer gebruiken als leergeld. Dat je dus de volgende keer wel een meisje haar nummer vraagt of een andere manier bedenkt om contact te houden, zonder dat je je later in allerlei bochten moet wringen. (Je kunt bijvoorbeeld vragen: Het was leuk om met je te praten, hoe zetten we dit voort? Als ze daarin dan geen interesse heeft zal ze er vaag over zijn 'ik zie je vast nog weleens op een ander feestje', is ze geïnteresseerd dan zal ze misschien zelf haar nummer of email aanbieden. Heb je gelijk een indicatie hoeveel interesse ze echt heeft)
Ja, je hebt gelijk. Het is jammer en dit is een les voor de volgende keer.

Echt jammer dat ik niet heb kunnen kijken of we nou echt bij elkaar pastten, maar ik heb wel geleerd, dat als ik een interessant meisje tegenkom, dat ik dan haar nummer/emailadres vraag om elkaar nog te kunnen bereiken.

Ik wil jullie heel erg bedanken voor de hulp!
Dan is die verjaardag toch nog ergens goed voor geweest, al was het niet waar je op hoopte.

Volgend jaar is er weer een verjaardag, of misschien kom je haar al wel eerder tegen . waarom zou het bij 1 keer blijven.

Maar ik bedoel dus niet dat je op haar moet gaan zitten wachten he, wel t lot een beetje helpen volgende keer als je een leuk meisje ziet.

slechte resultaten in het verleden zeggen niks over de toekomst
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven