ontrouw altijd melden

14-03-2009 23:51 145 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je ziet dat iemand ontrouw is en je er zeker van bent vind het correct dit zeker te melden aan de bedrogen partij want deze kan in de veronderstelling leven een veilige relatie te hebben en ondertussen met het aidsvirus of andere enge ziektes besmet worden en wie wil zoiets op zijn geweten?
Wat kan een kind van een jaar er aan doen dat hij met Aids wordt geboren in een Afrikaans land waar er een voedselschaarste is en bovendien een burgeroorlog. Leg mij dat eens uit. De geest is door god geschapen zei je in het andere topic. Heeft God dan een slechte geest geschapen en voor straf plaatst hij dat in het lichaam van bovengenoemd kind?

Wat een mafkees, die god.
quote:Helponline schreef op 15 maart 2009 @ 14:35:

[...]

Idd en verwachte antwoord en dat idee dat G-d alleen maar aardig is komt uit het foute christedom .Maar zo is dat niet .Het antwoord volgens de Torah leeft er geen enkel rechtvaardig persoon in ziekte of armoede,voila.

En hoe werd daar pakweg een jaar of 65-70 geleden over gedacht?

...ach nee, láát ook maar....
Ehm, natuurlijk Boekje en TD. Jullie gehoorzaam ik wel. Maar jullie staan dan ook boven G-D.
quote:Chardonnay schreef op 15 maart 2009 @ 14:40:

Ehm, natuurlijk Boekje en TD. Jullie gehoorzaam ik wel. Maar jullie staan dan ook boven G-D....van G-D lós mag ook, hoor
quote:Helponline schreef op 15 maart 2009 @ 14:35:

[...]

Idd en verwachte antwoord en dat idee dat G-d alleen maar aardig is komt uit het foute christedom .Maar zo is dat niet .Het antwoord volgens de Torah leeft er geen enkel rechtvaardig persoon in ziekte of armoede,voila.Als ik dan toch al verloren ben, kan ik jou het leven op dit forum buitengewoon zuur gaan maken, gedurende de tijd die ik nog heb. Lijkt me een prima idee. Eng, gewetenloos en verloren voor de maatschappij, dat ben je HOL.
Oh Livre, daar had ik nog helemaal niet bij stil gestaan.

En dan te bedenken dat ik mijn vader ben kwijt geraakt aan een hersentumor. Komt vast omdat hij zo'n ongeloofelijk slecht mens was.

BAH!!!! Wat ben jij een ongeloofelijke trut HOL.
Gaat de geloofsovertuiging hier nou gewoon door??? Terwijl er al 2 andere topics gesloten zijn? HOL hoe dik en groot is het bord dat jij voor je kop hebt?

Het opdringen (reclame maken) van jouw geloof is 1 ding, maar een ander geloof daarmee als fout bestempelen vind ik echt veel en veel te ver gaan.
Die hormoonslavernij!!
Hear hear, boek.

Wil ik ook nog wel aan meehelpen, ik ben de beroerdste niet...
en hoe vind jouw geweldige God het dan dat jij zijn enige zoon niet aanvaard?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
HOL, heel serieus, volgens mij heb jij een psychisch probleem en dat kan hier niet opgelost worden. Het enige dat je ermee bereikt is dat je je alleen maar slechter gaat voelen door alle reacties. Stop met posten en ga hulp zoeken.
Dickens, je hebt gelijk. Ik ga dan nu óók weg, om het niet erger te maken.

Char, Livre, en rest: fijne middag!
Hoe komt het dat jouw scheppert van jou zo'n enge, naargeestige, walgelijke persoonlijkheid heeft gemaakt? Ben jij eigenlijk niet enorm gestraft door de Here?
Ik stop ook hier.

TD, jij ook een fijne middag.

Livre, ik zie je bij de havettes
Tja Dickens, je slaat de spijker op de kop. Ajuus parapluus!
quote:Dickens schreef op 15 maart 2009 @ 14:50:

HOL, heel serieus, volgens mij heb jij een psychisch probleem en dat kan hier niet opgelost worden. Het enige dat je ermee bereikt is dat je je alleen maar slechter gaat voelen door alle reacties. Stop met posten en ga hulp zoeken.Morgenvroeg moet hij/zij zich weer melden bij de kliniek, maar ik denk dat het voor die tijd hier wel rustig wordt .
Volgens mij lacht TO zich kapot om onze reacties...

Negeren lijkt me de beste optie in dit geval...
Ik denk niet dat ze zich kapotlacht. Ik vermoed dat haar relatie op de klippen aan het lopen is en dat ze zich in een geloofscrisis bevindt. Door hier extreme posts te doen krijgt ze harde reacties die haar sterken in haar wankelende geloof. Volgens mij leeft ze nu niet volgens haar geloofsregels en daar heeft ze het extreem moeilijk mee. Maar negeren is idd de beste optie.
Goh, da's nou interessant HOL. Geen enkel rechtvaardig mens blabla heeft een kutleven? Ik raad je aan dat in Afrikaanse dorpen te verkondigen waar de meeste mensen zijn uitgemoord en waar ze sterven van de honger. Eens zien of ze het met je eens zijn. En pas die wijsheid eens op jezelf toe. Je hebt niet genoeg gebeden en nu straft je God je door middel van een kutrelatie. Voila, simpel zat.
quote:Tia Dalma schreef op 15 maart 2009 @ 14:40:

[...]

En hoe werd daar pakweg een jaar of 65-70 geleden over gedacht?

...ach nee, láát ook maar.... Exact hetzelfde G-D corrigeert en straft en beloond iedereen.
Ah dus die tig miljoen joden hadden het aan zichzelf te danken, de Holocaust?

Ik zou m'n antwoord zorgvuldig formuleren als ik jou was. Mensen hier vinden dat namelijk niet zo leuk als je in feite zegt dat Hitler een zendeling van God was die die kutjoden eens een lesje leerde.

Meeste joden ook niet, trouwens.
quote:rosanna08 schreef op 15 maart 2009 @ 14:45:

en hoe vind jouw geweldige God het dan dat jij zijn enige zoon niet aanvaard?Hier vind G-ds antwoord http://www.chabad.org/sea ... sh/Seven-Noahide-Laws.htm

er is geen zoon
Oh, dus de jodenvervolging is de schuld van de joden zelf?

Welk geloof hing jij ook al weer aan?
In jouw geloof is er geen zoon, nee. Ook niet bij moslims. Bij christenen weer wel. Wie heeft er gelijk? Denk je dat er geen islamitische, boeddhistische, christelijke, hindoeistische of atheistische websites te zijn citeren? Think again.

Die G-D van jou is maar een zakkenwasser.
quote:Digitalis schreef op 15 maart 2009 @ 16:02:

Ah dus die tig miljoen joden hadden het aan zichzelf te danken, de Holocaust?

Ik zou m'n antwoord zorgvuldig formuleren als ik jou was. Mensen hier vinden dat namelijk niet zo leuk als je in feite zegt dat Hitler een zendeling van God was die die kutjoden eens een lesje leerde.

Meeste joden ook niet, trouwens.De religieuze Rabbijnen denken er anders over maar ja die volgen dan ook de Torah waar staat dat ALLES wat gebeurd G-ds wil is.
Prima, maar de logische gevolgtrekking is dan ook dat G-D een klootzak is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven