ontrouw altijd melden
zaterdag 14 maart 2009 om 23:51
zondag 15 maart 2009 om 14:38
Wat kan een kind van een jaar er aan doen dat hij met Aids wordt geboren in een Afrikaans land waar er een voedselschaarste is en bovendien een burgeroorlog. Leg mij dat eens uit. De geest is door god geschapen zei je in het andere topic. Heeft God dan een slechte geest geschapen en voor straf plaatst hij dat in het lichaam van bovengenoemd kind?
Wat een mafkees, die god.
Wat een mafkees, die god.
zondag 15 maart 2009 om 14:40
quote:Helponline schreef op 15 maart 2009 @ 14:35:
[...]
Idd en verwachte antwoord en dat idee dat G-d alleen maar aardig is komt uit het foute christedom .Maar zo is dat niet .Het antwoord volgens de Torah leeft er geen enkel rechtvaardig persoon in ziekte of armoede,voila.
En hoe werd daar pakweg een jaar of 65-70 geleden over gedacht?
...ach nee, láát ook maar....
[...]
Idd en verwachte antwoord en dat idee dat G-d alleen maar aardig is komt uit het foute christedom .Maar zo is dat niet .Het antwoord volgens de Torah leeft er geen enkel rechtvaardig persoon in ziekte of armoede,voila.
En hoe werd daar pakweg een jaar of 65-70 geleden over gedacht?
...ach nee, láát ook maar....
zondag 15 maart 2009 om 14:42
quote:Helponline schreef op 15 maart 2009 @ 14:35:
[...]
Idd en verwachte antwoord en dat idee dat G-d alleen maar aardig is komt uit het foute christedom .Maar zo is dat niet .Het antwoord volgens de Torah leeft er geen enkel rechtvaardig persoon in ziekte of armoede,voila.Als ik dan toch al verloren ben, kan ik jou het leven op dit forum buitengewoon zuur gaan maken, gedurende de tijd die ik nog heb. Lijkt me een prima idee. Eng, gewetenloos en verloren voor de maatschappij, dat ben je HOL.
[...]
Idd en verwachte antwoord en dat idee dat G-d alleen maar aardig is komt uit het foute christedom .Maar zo is dat niet .Het antwoord volgens de Torah leeft er geen enkel rechtvaardig persoon in ziekte of armoede,voila.Als ik dan toch al verloren ben, kan ik jou het leven op dit forum buitengewoon zuur gaan maken, gedurende de tijd die ik nog heb. Lijkt me een prima idee. Eng, gewetenloos en verloren voor de maatschappij, dat ben je HOL.
zondag 15 maart 2009 om 14:43
Gaat de geloofsovertuiging hier nou gewoon door??? Terwijl er al 2 andere topics gesloten zijn? HOL hoe dik en groot is het bord dat jij voor je kop hebt?
Het opdringen (reclame maken) van jouw geloof is 1 ding, maar een ander geloof daarmee als fout bestempelen vind ik echt veel en veel te ver gaan.
Het opdringen (reclame maken) van jouw geloof is 1 ding, maar een ander geloof daarmee als fout bestempelen vind ik echt veel en veel te ver gaan.
Die hormoonslavernij!!
zondag 15 maart 2009 om 15:08
quote:Dickens schreef op 15 maart 2009 @ 14:50:
HOL, heel serieus, volgens mij heb jij een psychisch probleem en dat kan hier niet opgelost worden. Het enige dat je ermee bereikt is dat je je alleen maar slechter gaat voelen door alle reacties. Stop met posten en ga hulp zoeken.Morgenvroeg moet hij/zij zich weer melden bij de kliniek, maar ik denk dat het voor die tijd hier wel rustig wordt .
HOL, heel serieus, volgens mij heb jij een psychisch probleem en dat kan hier niet opgelost worden. Het enige dat je ermee bereikt is dat je je alleen maar slechter gaat voelen door alle reacties. Stop met posten en ga hulp zoeken.Morgenvroeg moet hij/zij zich weer melden bij de kliniek, maar ik denk dat het voor die tijd hier wel rustig wordt .
zondag 15 maart 2009 om 15:23
Ik denk niet dat ze zich kapotlacht. Ik vermoed dat haar relatie op de klippen aan het lopen is en dat ze zich in een geloofscrisis bevindt. Door hier extreme posts te doen krijgt ze harde reacties die haar sterken in haar wankelende geloof. Volgens mij leeft ze nu niet volgens haar geloofsregels en daar heeft ze het extreem moeilijk mee. Maar negeren is idd de beste optie.
zondag 15 maart 2009 om 15:56
Goh, da's nou interessant HOL. Geen enkel rechtvaardig mens blabla heeft een kutleven? Ik raad je aan dat in Afrikaanse dorpen te verkondigen waar de meeste mensen zijn uitgemoord en waar ze sterven van de honger. Eens zien of ze het met je eens zijn. En pas die wijsheid eens op jezelf toe. Je hebt niet genoeg gebeden en nu straft je God je door middel van een kutrelatie. Voila, simpel zat.
zondag 15 maart 2009 om 16:02
Ah dus die tig miljoen joden hadden het aan zichzelf te danken, de Holocaust?
Ik zou m'n antwoord zorgvuldig formuleren als ik jou was. Mensen hier vinden dat namelijk niet zo leuk als je in feite zegt dat Hitler een zendeling van God was die die kutjoden eens een lesje leerde.
Meeste joden ook niet, trouwens.
Ik zou m'n antwoord zorgvuldig formuleren als ik jou was. Mensen hier vinden dat namelijk niet zo leuk als je in feite zegt dat Hitler een zendeling van God was die die kutjoden eens een lesje leerde.
Meeste joden ook niet, trouwens.
zondag 15 maart 2009 om 16:02
quote:rosanna08 schreef op 15 maart 2009 @ 14:45:
en hoe vind jouw geweldige God het dan dat jij zijn enige zoon niet aanvaard?Hier vind G-ds antwoord http://www.chabad.org/sea ... sh/Seven-Noahide-Laws.htm
er is geen zoon
en hoe vind jouw geweldige God het dan dat jij zijn enige zoon niet aanvaard?Hier vind G-ds antwoord http://www.chabad.org/sea ... sh/Seven-Noahide-Laws.htm
er is geen zoon
zondag 15 maart 2009 om 16:04
zondag 15 maart 2009 om 16:04
quote:Digitalis schreef op 15 maart 2009 @ 16:02:
Meeste joden ook niet, trouwens.De religieuze Rabbijnen denken er anders over maar ja die volgen dan ook de Torah waar staat dat ALLES wat gebeurd G-ds wil is.
Meeste joden ook niet, trouwens.De religieuze Rabbijnen denken er anders over maar ja die volgen dan ook de Torah waar staat dat ALLES wat gebeurd G-ds wil is.