ontrouw
zaterdag 30 oktober 2010 om 09:08
Je kan willen vechten zoveel je wil, maar als de andere kant niet meewerkt en al aangeeft meer gevoelens voor een ander te hebben is het verspilde energie.
Ik zou me niet druk meer om haar maken en er een punt achter zetten.
Dat willens en wetens proberen om er toch nog iets van te maken vind ik altijd zo zielig. Maar veronderstel dat het na alle inspanningen misschien toch weer gaat lukken tusen jullie. Is het dan leuk om te weten dat je maar surogaat bent en eigenlijk op de tweede plaats komt?
Om over de kans op herhaling maar te zwijgen..............
Ik zou me niet druk meer om haar maken en er een punt achter zetten.
Dat willens en wetens proberen om er toch nog iets van te maken vind ik altijd zo zielig. Maar veronderstel dat het na alle inspanningen misschien toch weer gaat lukken tusen jullie. Is het dan leuk om te weten dat je maar surogaat bent en eigenlijk op de tweede plaats komt?
Om over de kans op herhaling maar te zwijgen..............
zaterdag 30 oktober 2010 om 09:12
Ik las ergens op een ander topic van een vrouw die elke keer weer stopte met vreemdgaan en bewust voor haar man koos maar ze bleef het doen, mijns inziens omdat de oorzaak niet werd opgelost.
Mensen doen nooit zomaar iets, zelfs als dat heel erg zo lijkt. En ze voelen ook niet de dingen die ze voelen omdat er toevallig de bliksem insloeg. Dus wat is de oorzaak en wat geeft de garantie dat het niet opnieuw gebeurt in de toekomst, dat zijn altijd de dingen die je je af moet vragen.
Voorlopig is die garantie er niet want de partner geeft nog aan meer voor de collega te blijven voelen. En de oorzaak/oplossing is al helemaal onbekend.
Mensen doen nooit zomaar iets, zelfs als dat heel erg zo lijkt. En ze voelen ook niet de dingen die ze voelen omdat er toevallig de bliksem insloeg. Dus wat is de oorzaak en wat geeft de garantie dat het niet opnieuw gebeurt in de toekomst, dat zijn altijd de dingen die je je af moet vragen.
Voorlopig is die garantie er niet want de partner geeft nog aan meer voor de collega te blijven voelen. En de oorzaak/oplossing is al helemaal onbekend.
zaterdag 30 oktober 2010 om 10:44
quote:jackthelad schreef op 30 oktober 2010 @ 00:22:
met die collega gesproken en ruzie gehad.. het doet hem niks wat hij heeft gedaan. Hij gaat terug naar zijn eigen vrouw met de beloofte dat ie nooit meer vreemd zou gaan maar mijn leven zit nu in een diepe daal
Je kan kwaad zijn op die collega maar volgens
mij is je vrouw verantwoording schulding aan jou.
Ik wens je sterkte want dat zal je wel nodig hebben
in de komende periode.
quote:jackthelad schreef op 30 oktober 2010 @ 00:32:
ze wil nou niks met die vent te maken hebben... nu krijg ik al die aandacht dat ik heb moeten missen al die tijd maar toch
Wil ze niks meer met haar collega te maken hebben
omdat hij hun vreemdgaan relatie heeft beëindigd of
is je vrouw zelf tot inkeer gekomen en heeft oprechte spijt.
met die collega gesproken en ruzie gehad.. het doet hem niks wat hij heeft gedaan. Hij gaat terug naar zijn eigen vrouw met de beloofte dat ie nooit meer vreemd zou gaan maar mijn leven zit nu in een diepe daal
Je kan kwaad zijn op die collega maar volgens
mij is je vrouw verantwoording schulding aan jou.
Ik wens je sterkte want dat zal je wel nodig hebben
in de komende periode.
quote:jackthelad schreef op 30 oktober 2010 @ 00:32:
ze wil nou niks met die vent te maken hebben... nu krijg ik al die aandacht dat ik heb moeten missen al die tijd maar toch
Wil ze niks meer met haar collega te maken hebben
omdat hij hun vreemdgaan relatie heeft beëindigd of
is je vrouw zelf tot inkeer gekomen en heeft oprechte spijt.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
zaterdag 30 oktober 2010 om 11:16
Jack, ik ben bang dat ze bij je blijft omdat het "veilig" is. Wat zou er gebeurd zijn als jij er niet achter was gekomen en die man had zijn vrouw verlaten? Zou ze dan nu ook nog bij jou zijn?
Ik ben van mening dat je iid verliefd op iemand kan worden maar als je werkelijk van jou partner houdt dan doe je er NIKS mee en praat je erover voordat je een ander neukt, want je partner verschrikkelijk kwetsen doe je dan bewust, verliefd of niet!!
Ik ben van mening dat je iid verliefd op iemand kan worden maar als je werkelijk van jou partner houdt dan doe je er NIKS mee en praat je erover voordat je een ander neukt, want je partner verschrikkelijk kwetsen doe je dan bewust, verliefd of niet!!
zaterdag 30 oktober 2010 om 17:55
quote:beetjegek schreef op 30 oktober 2010 @ 17:23:
ze zal een andere baan moeten gaan zoeken , als ze echt van die verliefdheid af wil. Anders word het alleen maar gevoed.
( of is het gevoedT? )
En dan? Komt ze weer iemand anders tegen die haar vlinders in de buik bezorgd. Naar mijn idee overkomt een heftig blijvende verliefdheid je niet zomaar. Het betekent dat je iets mist in je relatie of in jezelf. Ofwel je probeert je relatie te verbeteren als je weet wat het probleem is, ofwel je verbreekt de relatie als er geen oplossing komt.
Als iemand in staat is tot vreemdgaan zit er meestal iets goed fout. En anders zit het wel fout nu door het vreemdgaan en het vertrouwen is weer erg moeilijk terug te winnen/op te lossen als je de oorzaak niet weet.
ze zal een andere baan moeten gaan zoeken , als ze echt van die verliefdheid af wil. Anders word het alleen maar gevoed.
( of is het gevoedT? )
En dan? Komt ze weer iemand anders tegen die haar vlinders in de buik bezorgd. Naar mijn idee overkomt een heftig blijvende verliefdheid je niet zomaar. Het betekent dat je iets mist in je relatie of in jezelf. Ofwel je probeert je relatie te verbeteren als je weet wat het probleem is, ofwel je verbreekt de relatie als er geen oplossing komt.
Als iemand in staat is tot vreemdgaan zit er meestal iets goed fout. En anders zit het wel fout nu door het vreemdgaan en het vertrouwen is weer erg moeilijk terug te winnen/op te lossen als je de oorzaak niet weet.