Ontzettend bedonderd

05-08-2009 11:45 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Normaal lees ik alleen mee, maar nu moet ik even iets kwijt waar ik behoorlijk mee zit:

Een paar maanden geleden heb ik een hele leuke jongen ontmoet. Het klikte geweldig, we hebben de hele avond gepraat en aan het einde van de avond gezoend. Ik liep op wolkjes Direct vanaf het begin was hij heel duidelijk: hij vond mij leuk en wilde me vaker zien. Ik vond het leuk dat hij zo open was, jongens met wie ik eerder gescharreld heb speelden vaak spelletjes en kwamen niet voor hun gevoelens uit, deze jongen was anders.

Vanaf dat moment hebben we elkaar bijna elk weekend gezien. We wonen 250 kilometer bij elkaar vandaan, maar zodra hij naar zijn familie en vrienden bij mij in de stad ging (hij studeert ergens anders) sms’te hij en zagen we elkaar. De seks was super, maar we konden ook urenlang praten, een beetje knuffelen, filmpjes kijken, muziek luisteren… Hij heeft een paar van mijn vrienden ontmoet, ik die van hem. We spraken in de stad af of bij mij thuis (omdat hij die weekenden bij zijn ouders sliep), niks geen geheimzinnig gedoe ofzo.

Nu zou hij een maand op vakantie gaan. Ik vond het jammer dat ik hem zo lang niet zou zien, maar ik was wel blij voor hem omdat hij zo enthousiast over die vakantie was. Hij zou onder andere naar zijn beste vriendin gaan. Ik dacht nog, wat leuk dat hij een beste vriendin heeft, dat hoor je niet vaak. Hij is nu terug van vakantie maar ik heb nog niks weer van hem gehoord.

Nou, om een lang verhaal kort te maken, ik ben er nu via via achter gekomen dat die zogenaamde beste vriendin gewoon zijn vriendin is. Al een paar jaar! Toen ik hem leerde kennen was zij net naar het buitenland vertrokken voor een stage. In de vakantie heeft hij haar daar opgezocht en nu zijn ze allebei weer terug, dus exit voor mij blijkbaar. Niemand van zijn vrienden heeft iets gezegd, en nog belangrijker, hijzelf heeft niets gezegd! Ik voel me zo bedonderd, ik vond hem ontzettend leuk en dacht echt dat wat wij hadden speciaal was. Geen enkel moment heb ik het idee gehad dat hij onoprecht was. Hij was juist zo duidelijk in wat hij voor mij voelde, hij wilde me zo vaak mogelijk zien, soms duurden onze dates wel 24 uur.

Ik heb hem hier nog niet mee geconfronteerd, hij weet niet dat ik dit weet (maar ik weet het 100% zeker, het is niet alleen maar een vermoeden). Persoonlijk spreken gaat vanwege de afstand niet lukken. Ik wil dus bellen, maar ben bang dat hij niet opneemt vanwege haar. Ik wil antwoorden horen: heeft alles wat hij tegen mij gezegd heeft niets betekend, alle lieve dingen? Was ik alleen goed om een seksloze periode te overbruggen? Is het geen moment in hem opgekomen om me te vertellen over het toch wel behoorlijk belangrijke feit dat hij al jarenlang een vriendin heeft? En iets in mij wil wraak nemen… maar dat moet ik misschien maar niet doen. Ik ben zó boos, maar ook zó verdrietig. Dit is de grootste k*tstreek die iemand ooit met me heeft uitgehaald, en dat komt juist van de jongen die ik zo leuk vond als ik nog nooit iemand heb gevonden.

Ik weet niet wat ik hiermee wil, gewoon even van me afschrijven denk ik, en ik ben benieuwd wat jullie zouden doen, tegen hem zouden zeggen.
Wat een nobelheid hier zeg..

Ik had het zeker weten aan zijn vriendin verteld. Ten eerste omdat dat meisje het gewoon verdient, zij is net zo bedonderd als jij. Door hem, maar ook door zijn vrienden

En ten tweede mag jij best je gram halen. Het is toch niet normaal dat iemand je maandenlang iets voorspiegelt en zijn vrienden schijnheilig meedoen. Die zullen gelachen hebben. Die jongen moet maar eens leren dat dit niet is hoe je met mensen omgaat, en als hij dat moet leren op deze manier, so be it.

Sorry, maar ik had het wel geweten.

Maar idd, hoe is het weekend verlopen?
Eens met Siebeltrien. Ik zou ook zeker zijn vriendin waarschuwen. Ik zou het namelijk zelf ook graag willen weten als mijn vriend me zou belazeren, en zeker als dat op zo'n manier gebeurt dat al zijn vrienden er ook nog eens van op de hoogte zijn.
Ik denk dat als jullie geen condooms hebben gebruikt het wel duidelijk is dat zijn vriendin niet op de hoogte was. Ik zou, bij het evt. maken van een afspraak onderling dat elk vreemd mag gaan(niet mijn ding trouwens), wel als eis stellen een condoom te gebruiken met de derde partij. Lijkt mij wel zo veilig. Mochten jullie inderdaad onveilige sex hebben gehad dan is dat al een reden om zijn vriendin in te lichten. Wie weet nummer hoeveel je bent geweest en laat gelijk jezelf testen. Hopelijk ben jij zo wijs geweest het veilig te doen. Het is trouwens wel een enorme eikel maar daar was je ook al achter. Mocht je zijn vriendin willen inlichten, zorg voor bewijsmateriaal als emails, etc.. Maakt het geloofwaardiger. Sterkte.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven