ontzettende spijt

15-03-2012 17:02 67 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik ben een jongen van 21 jaar, en heb ongeveer 2 jaar lang een relatie met 19 jarige meisje. Onze relatie is wat rumoerig van start gegaan i.v.m. zwangerschap en uiteindelijk een abortus .. toch hebben we een ontzettende fijne tijd samen gehad tot haar broer(mijn zwager) een kind kreeg en alle emoties los barsten en zij het toen uitgemaakt heeft. In die periode heb ik sex gehad met een ander. dit was eenmalig en zonder gevoel en had er zo'n ontzettende spijt van. Ik ben nog nooit vreemdgegaan en heb nog nooit gevoelens voor een ander gehad en ben altijd monogaam geweest. Alleen ik heb het verzwegen en inmiddels kregen wij ook weer een relatie(ik en me ex dus) de laatste maanden ging het beter als nooit tevoren, we waren helemaal weer gek van elkaar. Alleen nu is zij er achter gekomen dat ik met een ander meisje naar bed ben geweest ik heb het eerst ontkent maar langszaam maar zeker toegegeven, zij is hier helemaal kapot van en ik voel me nu echt een walgelijk monster, wat bezielde me.. nog nooit ben ik vreemd gegaan nog nooit heb ik haar pijn of kwaad gedaan. Ik ben nog nooit slecht geweest dit zegt zij ook, ik weet niet waarom ik dit gedaan heb en ik baal er nu zo van, juist nu het beter ging als ooit te voren heb ik dit nu allemaal kapot gemaakt. Ik heb d'r wel duizenden keren gezegd dat het me spijt en ze zegt dat ze het gewoon niet meer weet en afvraagt of ze het nog wel kan, en dat ze wel het beste met me voor heeft.. maar ik kan mezelf dit gewoon niet vergeven wat voor mongool ben ik hoe heb ik dit zo kunnen vergooien en ik heb er nu zo spijt van.. hoe los ik dit nu op :( komt het ooit nog goed het spijt me zo ontzettend erg echt wat ben ik er voor een gadver
Waarom heb je het steeds over vreemdgaan als het uit was toen? Vreemd gaan kan volgens mij alleen als je in een relatie zit en dat was niet zo. Je vriendin moet dus niet moeilijk doen. Zij heeft het uitgemaakt destijds.
Zo te lezen heb je helemaal niets kapot gemaakt want je hebt sex gehad met een ander meisje toen de verkering uit was met je vriendin.

In mijn ogen was je toen vrij en mocht je dat doen!

En hoe het op te lossen: Door het haar zo duidelijk te vertellen dat het toen uit was.
Precies Ivetje ;) Dat
Het was officieel uit ja, alleen het was meer een periode van rust en hoofd op orde brengen zegt ze :( we hadden toen ook contact doormiddel van telefoon en zo nu en dan elkaar ff in het echt spreken .. echt ik voel me echt zo verdomd ellendig, dit was het niet waard en dit was ook zeker niet de bedoeling :(
Eens met mijn voorgangers: het was uit, en dus geen vreemdgaan. Ik vind het alleen niet zo netjes dat je erover gelogen hebt.
quote:yvonjaspers schreef op 15 maart 2012 @ 17:07:

Eens met mijn voorgangers: het was uit, en dus geen vreemdgaan. Ik vind het alleen niet zo netjes dat je erover gelogen hebt.Eens.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Ze zegt nu ineens dat het een periode van rust en hoofd op orde brengen was?? Dat had ze dan toen ff goed duidelijk moeten maken. Blijkbaar kwam dat bij jou niet zo over. Ze heeft het zelf uitgemaakt, dus eigen schuld dikke bult. Achteraf gaan lopen miepen dat het een rustperiode was is lekker makkelijk. Ze wil je gewoon een slecht gevoel geven en dat lukt ook nog. Laat je niks aanpraten is mijn advies. Je hebt zo te lezen niks fout gedaan en je vriendin moet gewoon niet zo zeuren is mijn mening.
ik durfde het niet meer te zeggen omdat het ineens weer zo goed liep en alles zo fijn was, dat ik gewoon te laf was om eerlijk te zijn :( ik wou haar niet nog meer kwetsen i.v.m. de gevoelens door de abortus die haar zo dwars zaten .. ik voel me nu echt zo lag en walgelijk :(
Dat ze niet staat te juichen is logisch, maar het is geen vreemdgaan als er geen sprake is van een relatie. Het was uit. Het enige wat je 'fout' gedaan zou kunnen hebben is het verzwijgen toen zij het bespreekbaar maakte.

Verder is het wel duidelijk dat het je desondanks spijt. Of dat voor haar genoeg is, daar kan ik geen antwoord op geven.
ze heeft het toen ook wel zo gezegd alleen toen geloofde ik haar niet zo omdat het niet meer liep en uiteindelijk is het toch goed gekomen en toen heb ik t nooit verteld :(
Met yvon eens dat erover liegen niet zo netjes was. Maar goed, dat is dan ook het enige dat ze je kwalijk kan nemen.
Ik ben vast niet de enige die aan Ross en Rachel moet denken.
quote:anoniem_90 schreef op 15 maart 2012 @ 17:10:

ze heeft het toen ook wel zo gezegd alleen toen geloofde ik haar niet zo omdat het niet meer liep en uiteindelijk is het toch goed gekomen en toen heb ik t nooit verteld :(Waren er ook duidelijke afspraken over die 'rustpauze' in jullie relatie dan?
en om nog maar meer achtergronds info te geven, ik heb altijd het grootste bek gehad over vreemdgaan en met betrekking tot andere jongens, ik voel me nu echt zo egoistisch .. en ja het was uit maar ook niet echt, op het moment toen voelde het niet zo maarja :( ik wil dr gewoon niet kwijt
quote:Liadan schreef op 15 maart 2012 @ 17:11:

[...]

Waren er ook duidelijke afspraken over die 'rustpauze' in jullie relatie dan?Nee dat niet, ze zei dat ze rust nodig had en niet wist of we wel weer bij elkaar kwamen ..
quote:Liadan schreef op 15 maart 2012 @ 17:10:

Ik ben vast niet de enige die aan Ross en Rachel moet denken.Hahaha nope je bent niet de enige, moest er ook meteen aan denken "we were on a BREAK!!!"
en ze zegt nu ook wel dat ze me mist alleen dat ze niet weet wat ze er aan moet doen en hoe t verder moet :(
Erover liegen was niet zo handig van je TO, maar je vriendin kan je de daad zelf niet verwijten want het was UIT. Dus ze kan er mee dealen dat je het bed hebt gedeeld met iemand anders terwijl het uit was, of niet. Maar je moet je geen schuldgevoel laten uitpraten, uit = uit en daar ben je geen verantwoording over schuldig. Dan had ze er toen maar samen met je uit moeten proberen te komen. Zij koos de makkelijke weg, dit is de rekening. Sorry maar zo denk ik erover.
Misschien moet je je iets minder voorzichtig opstellen.

Vrouwen willen ondanks dat we vrouwelijke kanten zoeken in de man, nog steeds dat de man een man blijft. En je komt bij mij heel erg als een emotioneel persoon over.

Wees duidelijk tegen haar. Dan kan ze die duidelijkheid ook teruggeven.

En wees eerlijk, maar niet emotioneel. Wij vrouwen willen niet dat je gaat zitten huilen, en medelijden gaat hebben.

Maar vooral, er moet duidelijkheid komen. Dan weet jij ook waar je aan toe bent, en zij ook.

Succes ermee!
Opgestaan plaatsje vergaan.
it's a big club and you ain't in it
quote:anoniem_90 schreef op 15 maart 2012 @ 17:16:

en ze zegt nu ook wel dat ze me mist alleen dat ze niet weet wat ze er aan moet doen en hoe t verder moet :(

Dan gaan jullie daar over proberen te praten. En echt praten.

Wat heb je nou aan een relatie waarin de een niet weet wat ze wilt? Duidelijkheid!
Als ze een rustperiode wilde had ze dát moeten zeggen in plaats van de relatie verbreken. Het uitmaken en verwachten dat de ander zich blijft gedragen alsof het aan is, dat is voor jezelf alle opties openhouden.

Je bent niet vreemdgegaan, hou op met door het stof kruipen, zolang je dat blijft doen bevestig je haar alleen maar in haar idee dat jij haar iets verschrikkelijks hebt aangedaan. Je mag best spijt hebben, maar het moet ook wel een keer klaar zijn.

Oh, en als ze het weer uitmaakt, zorg dan wel dat je duidelijk hebt of het nu echt uit is of dat het weer zo'n 'rustpauze' is.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
quote:Ivetje schreef op 15 maart 2012 @ 17:04:

Waarom heb je het steeds over vreemdgaan als het uit was toen? Vreemd gaan kan volgens mij alleen als je in een relatie zit en dat was niet zo. Je vriendin moet dus niet moeilijk doen. Zij heeft het uitgemaakt destijds.

Dat dus. Als je dit vreemdgaan noemt kun je vanaf nu beter het klooster ingaan.

Al zou je in die tijd dat het uit was met x meisjes naar bed zijn geweest, je bent NIET vreemdgegaan.

Als zij dit niet kan en wil snappen dan zou ik nog maar eens hard nadenken als ik jou was.
Nou, ook wel leuk weer eens een topic met iedereen met elkaar eens!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven